onko joku varannut ebookerista lentoja?
Onko luotettava palvelin?
ebookers
11
1970
Vastaukset
- tyytyväinen
Joo,kolmen päivän päästä Töölön Matkatoimiston liput postiluukusta eteiseen,ja kelpasivat myös lennolle!(1500 eken kauppa)
- toimii
Moi
Olen ollut hyvin tyytyväinen!
Lentoyhtiöiden tarjoukset hyvin esillä ja provikka 25 euroa/lippu. (ps. kannattaa myös tarkistaa lentolippujen toimitusmaksut suoraan ko. lentoyhtiöiltä, esim SAS/internet 10e/lippu.)
Siitä vaan ja matkaan.
Jupe- TOISINKIN
Useimmiten pelaa asiat hyvin mutta
itse tappelin kerran niitten kanssa
pitkään ja hartaasti ylilaskutuksesta
jonka auliisti myönsivätkin mutta olivat
sitä mieltä että n. 15 euron summa on niin
pieni etteivät sellaisia ala palautella.
Olin itse sitä mieltä että jos minä olisin
heille 10 senttiä velkaa niin ihan varmaan
sitä karhuaisivat vaikka perintatoimiston
kautta jonka toki myönsivätkin.
Lopulta Suomen eBookersin johtaja antoi
periksi kun halusin yhteystietoja hänen
esimiehelleen Lontooseen ;) - On noita nähty
TOISINKIN kirjoitti:
Useimmiten pelaa asiat hyvin mutta
itse tappelin kerran niitten kanssa
pitkään ja hartaasti ylilaskutuksesta
jonka auliisti myönsivätkin mutta olivat
sitä mieltä että n. 15 euron summa on niin
pieni etteivät sellaisia ala palautella.
Olin itse sitä mieltä että jos minä olisin
heille 10 senttiä velkaa niin ihan varmaan
sitä karhuaisivat vaikka perintatoimiston
kautta jonka toki myönsivätkin.
Lopulta Suomen eBookersin johtaja antoi
periksi kun halusin yhteystietoja hänen
esimiehelleen Lontooseen ;)Hahaa.. kiitos tuli tosi hyvä mieli,
että maailmassa on vielä ihmisiä jotka kuvittelevat heillä olevan jotain merkitystä.
Parasta oli kohta "ebookers johtaja antoi periksi" kun halusin yhteystietoja hänen johtajalleen..
Hahaa, yhteystiedot löytyvät ihan nettisaitilta
jos etsit itse.. siitä vain viestiä pukkaamaan!
Tiedähäntä vaikka hänelläkin olisi "esimies "
Yksi pyyntö, älä lopeta matkailua ebookersilla,
haluan näet aina lukea näitä vitsejä ja tulla hyvälle tuulelle.
- matkamies
Olen henkilökohtaisista syistä vältellyt ebookersia sen puhelinpalvelu ja nettikauppa
sijaitsee Intiassa eli ovat ulkoistaneet bisneksen. En kannata globalisaatiota
Etsivät juuri äsken Suomesta kielitaitoisia puhelinmyyjiä Intiaan.
-ja myös siksikin kun ne ei käytä varauksissa Amadeus-systeemiä ei saa etukäteen varattua lentokoneesta mieleistä paikkaa vaan paikka toivomus ei pidä paikkaansa se sitten paikka osoittautuu jonnekin laajarunkoisen
koneen keskelle ahtaaseen sardiinipurkki tilaan.
Olen kokenut sen kun Ebookersin Miamin paikka oli jumbon keskellä ärveltävien hikisten Saksalais turistien seassa olo oli kuin sillit suolassa.
-Ebooker sanoi vaan ettei heillä ole Amadeussia joten ei saa etukäteen määrättyä paikkaa vaan voi esittää paikkatoivomuksen.
Samoja bookersinlentoja löytyy muiltakin samoin hinnoin kun vaan viitsii etsiä ja niillä on sentään Amadeus-varaus systeemi käytössä.- Amadeus
Tietääkseni turisti-luokkaan ei pysty tekemään paikkavarausta riippumatta siitä, onko Amadeusta vai ei. Tuo on tainnut olla tekosyy, jotta virkailija on saanut jotain sanottua.
- traveler
Amadeus kirjoitti:
Tietääkseni turisti-luokkaan ei pysty tekemään paikkavarausta riippumatta siitä, onko Amadeusta vai ei. Tuo on tainnut olla tekosyy, jotta virkailija on saanut jotain sanottua.
Olen useaan otteeseen varannut paikan turistiluokasta kun olen varannut lentoliput (on onnistunut myö ebookersilla).
Paikkaa ei siis tosiaan periaatteessa varata sinulle, vaan se on paikkatoive. Joka kerta kun olen paikan saanut "varattua" tai siis paikkatoiveen ja minulle on kerrottu paikan numero on se myöskin pitänyt paikkansa.
Finnairilla ovat kyllä tosi nihkeitä tuon paikkavarauksen suhteen, mutta Finskin palveluhan on muutenkin tunnetusti aika syvältä. - varaaja
traveler kirjoitti:
Olen useaan otteeseen varannut paikan turistiluokasta kun olen varannut lentoliput (on onnistunut myö ebookersilla).
Paikkaa ei siis tosiaan periaatteessa varata sinulle, vaan se on paikkatoive. Joka kerta kun olen paikan saanut "varattua" tai siis paikkatoiveen ja minulle on kerrottu paikan numero on se myöskin pitänyt paikkansa.
Finnairilla ovat kyllä tosi nihkeitä tuon paikkavarauksen suhteen, mutta Finskin palveluhan on muutenkin tunnetusti aika syvältä.Mikä muuten Finskin paikkavarauksessa oikein mättää.
Soitin tossa kerran puhelinvarauksella paikan ja pyysin MD11 koneen takarivin ikkunapaikkaa 56 rivistä-ylöspäin kun haluan nähdä koneesta ulos muutakin kuin siiven niin ei sitten millään onnistunut puhelinmyynnissä kysyin sitten eikö teillä tosiaankaan ole koneen kaaviota schemaa edessä sitten vasta sai paikan riviltä 58.
Miksi Finskin palvelu peestä.Lufthansa tai KLM ei mitään ongelmia niillä on koneen paikkakaavio puhelinmyynnissä .. Finskillä ei onnistu tai onnistuu mutta nihkeesti - Business
Hei
Parahin lentomatkustaja, mikäli sinulla ei ole varaa matkustaa business-luokassa, tee meille muille kanssamatkustajille palvelus?
JÄÄ KOTIMAAHAN.
Jos olet huomannut, koneessa matkustaa muitakin , ja myös he voivat kokea sinut epämiellyttäväksi kanssamatkustajaksi,
suosittelen lämpymästi, että parhaimmat paikat sijaitsevat siiven päällä, koneen ulkopuolella.
Turvallista lentomatkaa. - onnistuu
varaaja kirjoitti:
Mikä muuten Finskin paikkavarauksessa oikein mättää.
Soitin tossa kerran puhelinvarauksella paikan ja pyysin MD11 koneen takarivin ikkunapaikkaa 56 rivistä-ylöspäin kun haluan nähdä koneesta ulos muutakin kuin siiven niin ei sitten millään onnistunut puhelinmyynnissä kysyin sitten eikö teillä tosiaankaan ole koneen kaaviota schemaa edessä sitten vasta sai paikan riviltä 58.
Miksi Finskin palvelu peestä.Lufthansa tai KLM ei mitään ongelmia niillä on koneen paikkakaavio puhelinmyynnissä .. Finskillä ei onnistu tai onnistuu mutta nihkeestiItse hoidan aina Finnairin istumapaikan varaamisen lipun lunastamisen yhteydessä matkatoimistossa. Aina onnistuu, saa nähtävälle vapaat paikat ja sitten vaan varailemaan mieluisinta istuinpaikkaa. Mutta jatkossa matkatoimiston käyttäminen jää kyllä minimiin, näiden palvelumaksujen vuoksi. Monet yhtiöthän edelleen maksavat myyntipalkkioita matkatoimistoille, mutta silti matkatoimisto veloittaa palvelumaksun. Esim, jos ostan Thain liput, niin silti matkatoimisto veloittaa about 90 euroa vaikka lentoyhtiö maksaa heille myyntipalkkion.
- miesmatkaaja
sinulla. Pääoma ja työvoima ei saisi vapaasti
liikkua ja tuottaa hyvinvointia intialaisillekin,
mutta sinun pitäisi saada vapaasti
matkustaa ja vielä sopivalla istumapaikalla
ilman lisämaksua.
Vinkki: pysy kotimaan
perämetsissä, niin ei tarvi hävetä maailmalla kaltaisiasi "kosmopoliitteja",
eikä sinun tarvitse kantaa huolta "globalisaatiosta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841