Snow Leopard ja dock pinot!

Snowmubbis

Hyym, nyt oon uusi lumilepardi asennettu ja suurena ihmetyksen aiheena on nyt noi Dock pinot mitkä pitäisi olla tuossa dockissa. Mulla ei niitä nimittäin ole? Mistäköhän tämä nyt johtuu vai pitääkö ne asentaa jotenkin erikseen siihen...eikö niitä pinoja pitäisi olla siinä automaattisesti. Olen yrittänyt etsiä tuolta applen sivuilta apua mut huonolla menestyksellä! Tätä sivua olen tutkinut ja ihmetellyt mut en kyllä ymmärrä nyt et mitä pitäisi tehdä. Kansioiden raahaus ei onnistu tuohon dockkiin millän!

http://support.apple.com/kb/HT3739?viewlocale=fi_FI

4

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdghjdgjkhd

Kansiot menevät Dockiin kunhan raahat ne kokosäätimen oikealle puolelle ihan kuten lähettämässäsi ohjeessa.

4. Kansiot, pienennetyt ikkunat, dokumentit ja Roskakori

• 1stMacFinn

Kokoa vaikka kansio, jossa on aliakset usein käytetyistä ohjelmista, vedä se Dockin oikeaan reunaan, ei keskelle, se on ohjelmien paikka. Siihen roskiksen viereen. Niin ainakin mulla.

• Mäkkitupalainen

Oletko varma että hinasit ne kansiot erotinviivan oikealle puolelle?
      Vasen puoli eli alkupää on tarkoitettu vain sovelluksille eli ohjelmille.

• snowmubbis

Joo olin yrittänyt raahata tosiaan niitä kansioita sen viivan väärälle puolelle. Nyt on kansiot tanassa roskakorin vieresä. Kiitoksia vastaajille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      264
      9932
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      194
      5664
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      164
      5234
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4881
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      4
      2723
    6. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2449
    7. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2279
    8. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      354
      2022
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1705
    10. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90