Miten nahka collie esitetään oikeaoppisesti näyttelyssä? Kuvia kun katsoo näyttelyistä niin näkee erilaisia tapoja,
minulle neuvottiin ns. vapaasti eli itse koiran edessä, mutta rupesin miettimään onko se sittenkään se oikea tapa? Kiva olis jos joku valaisis mua, niin ei menis nahkaherran kanssa kehässä ihan metsään :)
Nahkan esittäminen näyttelyssä?
neuvoja kehiin
2
277
Vastaukset
- näytelmät
Yhtä oikeaa tapaa. Kaikki tavat missä koira esiintyy edukseen ovat oikein. Eli valitse se tapa mikä on koirallesi paras :)
- fefg
älä yritä pakottaa koiraa mihinkään asentoon, se ei pysy siinä kuitenkaan ja tuomari näkee turhautuneen, alistuneen koiran, mikä vaikuttaa varmasti arvosteluun, mieluummin vapaasti ja rennosti seisova koira, treeniä vain paljon, toki tuomarin on helpompi katsoa koiraa, jos omistaja on poissa edestä (eli koiran edessä, ei seiso koiran takana näköesteenä), mutta koiran mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988