Miten nahka collie esitetään oikeaoppisesti näyttelyssä? Kuvia kun katsoo näyttelyistä niin näkee erilaisia tapoja,
minulle neuvottiin ns. vapaasti eli itse koiran edessä, mutta rupesin miettimään onko se sittenkään se oikea tapa? Kiva olis jos joku valaisis mua, niin ei menis nahkaherran kanssa kehässä ihan metsään :)
Nahkan esittäminen näyttelyssä?
neuvoja kehiin
2
299
Vastaukset
- näytelmät
Yhtä oikeaa tapaa. Kaikki tavat missä koira esiintyy edukseen ovat oikein. Eli valitse se tapa mikä on koirallesi paras :)
- fefg
älä yritä pakottaa koiraa mihinkään asentoon, se ei pysy siinä kuitenkaan ja tuomari näkee turhautuneen, alistuneen koiran, mikä vaikuttaa varmasti arvosteluun, mieluummin vapaasti ja rennosti seisova koira, treeniä vain paljon, toki tuomarin on helpompi katsoa koiraa, jos omistaja on poissa edestä (eli koiran edessä, ei seiso koiran takana näköesteenä), mutta koiran mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375808
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1352551
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131528
- 641190
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä01030- 52938
- 82865