Nettikoneeseen kun laittaa koneensa myyntiin niin kestää useampia päiviä että ilmoitus julkaistaan, nigerialaishuijarit ym muut kusettajat, joilla ei koko konetta ole olemassakaan, ovat onnistuneet sotkemaan melko hyvin toimivan ilmoituskanavan (useamman koneen olen sitä kautta ostanut, viimeksi painepesurin). Toivottavasti saavat poistettua sellaiset toimijat että saisi ilmoituksen heti näkyviin. Itse ajattelin että pääsiäisen aikana olisi hyvää aikaa ollut myydä traktoria pois mutta eihän sitä ilmoitusta sinne saanut kun olisi pitänyt ilmoitus laittaa useampaa päivää aiemmin että olisi pääsiäiseksi ehtinyt julkaistuksi. Tosin ne jotka jotain etukäteismaksuja maksavat ennen koneen näkemistä niin saavat minun puolestani menettää rahansa nigerialaisille. Onko Suomessa todellakin niin tyhmiä ihmisiä että luulevat saavansa uudehkon traktorin muutamalla tonnilla ja maksavat rahat etukäteen ettei kukaan muu vaan pääse väliin, parhaassa tapauksessa lähettävät rahan vielä jonkin rahansiirtoyrityksen kautta jolloin jo pitäisi korvien välissä jotakin tapahtua???
Ei, ei kaikilla ole kaikki inkkarit kanootissa...
Nettikone
tulihan avauduttua
4
4770
Vastaukset
- lentokoneet kentällä
murot kulhossa
- Anonyymi
Vaikeeks on menny myyminen nettikoneessa ,, hermot menee!!
- Anonyymi
Vaikeata ollut aina kun nettisivut takeltaa.
- Anonyymi
Pelkän osto ilmoituksen tekeminen työn ja tuskan takana heitin asian silleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771