Heippa! Etsinnässä ovat Tyyne Maria Korhosen o.s Sällinen vanhemmat ?
Tyyne on syntynyt 20.6.1897 Konginkangas, kuollut 29.7.1987 Konginkangas. Hänen puolisonsa oli Kalle Korhonen, heillä oli kaikkiaan kolme lasta, jotka kaikki ovat jo edesmenneitä.
kuitenkin heistä viimeinen lähti viime keväänä, eli hän jolla oli muistitietoa paljonkin suvustaan ym. vanhoista hauskoista jutuista, on nyt poissa.
Olen yrittänyt epätoivoisesti selvittää onko heitä paljonkin, siis isovanhempien lapset, koska lähiomaisina olivat serkut.
Mainitsen Tyynen puolison vanhemmat eli appivanhemmat:
Matts (Matti) Korhonen, s. 21.2. 1851 Viitasaari ja Emma Sällinen, s. 4.7. 1857 Viitasaari, Kalaniemi.
Nämä ovat varmaan jollekin tuttuja, mutta kysymykseni koskee Tyynen vanhempia ja oliko hänellä mahdollisesti sisaruksia, koska en ole paikkakuntalainen, en pääse itse katsomaan ko. kirjoja.
Sällinen, Konginkangas
ulkopaikkalainen säl
3
1015
Vastaukset
- kgnkgs
Konginkankaan kappeliseurakunta
Kirkkotie 3 B
44400 KONGINKANGAS
Puhelin 014 584 001 - Eetvartti
Olen samaa joskin kaukaista sukua, tietolähteitä löytyy.
- Anonyymi00003
Ketä kiinnostaa keitä on asunut jossakin takapajulassa 200 vuotta sitten. Yhtä lailla ku 200 vuoden päästä nykyihmisen asuminen. Tuskin kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331921
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras801390- 321351
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11206Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501060- 241049
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868