Onko Playstation Networkilla olemassa suomenkielistä tukea tai edes suomalaisia auttavaa tukea vaikkapa englanniksi? Networking sivuilta ei saa suoraan minkäänlaisia yhteystietoja ja pienen etsimisen jälkeenkin "käteen jäi" ainoastaan brittien verkkotuki. Britit ilmoittivat kohteliaasti, että eivät auta suomalaista, mutta kehottivat jatkamaan tuen etsimistä ja antoivat jopa etsiskelyn helpottamiseksi uuden osoitteen, joka ei johtanut minnekään. Loppujen lopuksi on melko mielenkiintoista, miten hankalaksi Playstation on tehnyt tuen pyytämisen. Mistähän mahtaa johtua moinen!?
PSN-tili
11
6587
Vastaukset
- jepmastera
http://fi.playstation.com/ps3/support/
PS3 tukipuhelin
Finland (Monday-Friday 12-18)
358 600 411 911 (€0,79 per minute)
[email protected]- 239812iouoi123eo1i
Laittamasi Ps3-tuki sivu on juurikin se, mitä itse tutkiskelin ja josta tietoa etsin, mutta en pysty sitä löytämään edelleenkään. Mistä sinä sait nuo tiedot? Ja kiitos vaivannäöstä!
- jepjepjooo
239812iouoi123eo1i kirjoitti:
Laittamasi Ps3-tuki sivu on juurikin se, mitä itse tutkiskelin ja josta tietoa etsin, mutta en pysty sitä löytämään edelleenkään. Mistä sinä sait nuo tiedot? Ja kiitos vaivannäöstä!
Joo, huonosti on ilmoiteltu PS3 omilla sivuilla kun ei vieläkään löydy. Aukioloaikakin on aika syvältä, kun tuen tarve on yleensä myöhemmin iltapäivällä/illalla sekä viikonloppuisin.
- auttakaa!
minula on nyt sellainen ongelma että kun ostin 20e psn rahakortin ja kun yritän lunastaa sitä niin store valittaa etta an error has occured! sitten ennen sitä se valitti että "this maybe no longer valid" jos joku keksisi jotain apua !
- Jepulisjeex
Kyllä ne ihan Suomeksi auttoi minua ps3 store peliongelman toimimattomuudessa ja laittoivat sen kuntoon.
Lähetin ilmoitsken tuonne Nordikin sivuilta sähköpostilla. - vittuuntunut_henkilö
on kyllä ihan paska tuo psn-tuki. mulla käyttäjä on hakkeroitu. on sign in ID, eli sisäänkirjautumis sähköposti vaihdettu ilman että on mun sähköpostista kysytty lupaa. yritän apuva saaha tuelta, mutta sanovat että pitäs soittaa niiden tuen numeroon joka on 0942450803, mutta oon nytten kaks päivää klo 10-16 sinne soittanut parin minnuutin välein eikä siellä kukaan vastaa. pittääköhän sitä junalla lähtee helsinkiin ja tiiliskivi ikkunaan laittaa että ossaavat vastata.
- sdklfjdkljfklsd
Se on sitä suomalaista palvelua jolla tämä yhteiskunta pitäisi nostaa suosta ylös. Asiakaspalvelijoiden sijasta Suomesta löytyy kyllä vartijoita ja poliiseja pilvin pimein eli heti loppuu yksinäisyys jos heität sen tiiliskiven ikkunan läpi, pian on kaksi jääkaapin kokoista ukkoa taluttamassa sinua maijaan.
- Samat_ongelmat
Saitko lopulta yhteyden sinne? Ja miten?
- sutsuki
www.sony.fi Etsikää sieltä apu -osoitteita/tukea. Itse sain tuki kontaktin sieltä. Sekä AA-kerhosta :)
- Anonyymi
Mulla kans kävi nii et pelasin call of dutya adwanced warfarea ja sit se pomppas yhtä äkkiä 50 master prestige enkä ite pelannu sitä sinne. Sit vaihoin mun sähköpostin ja käyttäjänimen ja ku menin uudella konsolilla ja uusilla käytäjänimellä ja sähköpostilla nii edelleen oon 50 master prestigellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336981Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213340Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281356PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791340- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511133- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v160937