PSN-tili

239812iouoi123eo1i

Onko Playstation Networkilla olemassa suomenkielistä tukea tai edes suomalaisia auttavaa tukea vaikkapa englanniksi? Networking sivuilta ei saa suoraan minkäänlaisia yhteystietoja ja pienen etsimisen jälkeenkin "käteen jäi" ainoastaan brittien verkkotuki. Britit ilmoittivat kohteliaasti, että eivät auta suomalaista, mutta kehottivat jatkamaan tuen etsimistä ja antoivat jopa etsiskelyn helpottamiseksi uuden osoitteen, joka ei johtanut minnekään. Loppujen lopuksi on melko mielenkiintoista, miten hankalaksi Playstation on tehnyt tuen pyytämisen. Mistähän mahtaa johtua moinen!?

11

6136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepmastera
      • 239812iouoi123eo1i

        Laittamasi Ps3-tuki sivu on juurikin se, mitä itse tutkiskelin ja josta tietoa etsin, mutta en pysty sitä löytämään edelleenkään. Mistä sinä sait nuo tiedot? Ja kiitos vaivannäöstä!


      • jepjepjooo
        239812iouoi123eo1i kirjoitti:

        Laittamasi Ps3-tuki sivu on juurikin se, mitä itse tutkiskelin ja josta tietoa etsin, mutta en pysty sitä löytämään edelleenkään. Mistä sinä sait nuo tiedot? Ja kiitos vaivannäöstä!

        Joo, huonosti on ilmoiteltu PS3 omilla sivuilla kun ei vieläkään löydy. Aukioloaikakin on aika syvältä, kun tuen tarve on yleensä myöhemmin iltapäivällä/illalla sekä viikonloppuisin.


    • auttakaa!

      minula on nyt sellainen ongelma että kun ostin 20e psn rahakortin ja kun yritän lunastaa sitä niin store valittaa etta an error has occured! sitten ennen sitä se valitti että "this maybe no longer valid" jos joku keksisi jotain apua !

    • Jepulisjeex

      Kyllä ne ihan Suomeksi auttoi minua ps3 store peliongelman toimimattomuudessa ja laittoivat sen kuntoon.
      Lähetin ilmoitsken tuonne Nordikin sivuilta sähköpostilla.

    • vittuuntunut_henkilö

      on kyllä ihan paska tuo psn-tuki. mulla käyttäjä on hakkeroitu. on sign in ID, eli sisäänkirjautumis sähköposti vaihdettu ilman että on mun sähköpostista kysytty lupaa. yritän apuva saaha tuelta, mutta sanovat että pitäs soittaa niiden tuen numeroon joka on 0942450803, mutta oon nytten kaks päivää klo 10-16 sinne soittanut parin minnuutin välein eikä siellä kukaan vastaa. pittääköhän sitä junalla lähtee helsinkiin ja tiiliskivi ikkunaan laittaa että ossaavat vastata.

      • sdklfjdkljfklsd

        Se on sitä suomalaista palvelua jolla tämä yhteiskunta pitäisi nostaa suosta ylös. Asiakaspalvelijoiden sijasta Suomesta löytyy kyllä vartijoita ja poliiseja pilvin pimein eli heti loppuu yksinäisyys jos heität sen tiiliskiven ikkunan läpi, pian on kaksi jääkaapin kokoista ukkoa taluttamassa sinua maijaan.


      • Samat_ongelmat

        Saitko lopulta yhteyden sinne? Ja miten?


      • ONKS KUKAAN SAANU YHTEYTTÄ? SAMA ONGERLMA!


      • sutsuki

        www.sony.fi Etsikää sieltä apu -osoitteita/tukea. Itse sain tuki kontaktin sieltä. Sekä AA-kerhosta :)


      • Anonyymi

        Mulla kans kävi nii et pelasin call of dutya adwanced warfarea ja sit se pomppas yhtä äkkiä 50 master prestige enkä ite pelannu sitä sinne. Sit vaihoin mun sähköpostin ja käyttäjänimen ja ku menin uudella konsolilla ja uusilla käytäjänimellä ja sähköpostilla nii edelleen oon 50 master prestigellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe