Olen aina inhonnut miehellä epäsiistin näköistä partaa. Useimmiten miehet eivät pese sitä lainkaan. On toki sellaisia miehiä, jotka pesevät parran siinä kuin naamansakin, mutta todella usein se jää pesemättä shamppoolla.
Kävi nimittäin niin, että olin lomareissulla ja tietenkin tansseissa joka ilta. Parrakas fiksun oloinen herrasmies haki minua monta monta kertaa tanssimaan. Jututkin olivat aivan asiallisia. Oli jo kolmas ilta kun tanssittiin ja lähitanssin aikana siitä parrasta lähti kamala kalan haju. Se oli niin kamalaa, että sanoin mun naisystävälle, että toi mies on syönyt tänään kalaa ja pyyhkinyt suupielensä servettiä vetäen partaansa ja kalan haju oli jäänyt siihen. Tai sit mitä olikaan nuoleskellut....Kyllä siinä yökkäys oli jo lähelle. Sitten piti valmistautua sanomaan ei, kun hän taas tuli hakemaan. Onnistuin loukkaamatta tätä miestä. Sitten hän vieläkin tuli illan kuluessa pyytämään, että lähteekö tytöt iltapalalle, jolloin me samaan ääneen sanoimme, ei kiitos.
Peskää partanne ...kele.
Haiseva parta
Tanssinainen
1
572
Vastaukset
- schapöö
Joo eipä oo tullukkaa mieleen että parta pitäs pestä ihan shampöölla. Mut kiitti vinkistä, ja kait se on parempi ettei oo partaa ollenkaa. Mut pitäskö mun pestä 2-4 mm sänkeni sämpoolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175