Hain 2. hakutoiveena tämän vuoden yhteishaussa lukioon. Ensimmäinen vaihtoehto oli ammattiopisto. Nyt kävi kuitenkin näin, etten ole tehnyt lukion ainevalintakorttia, joka ilmeisesti olisi pitänyt täyttää ja lähettää jokin aika sitten. Kutsutaanko minua ollenkaan pääsykokeisiin, jos en ole sitä tehnyt? o.o Periaatteessa uskon, että 1. hakutoiveeni toteutuu. Mutta siitä huolimatta, saanko jonkin ilmoituksen kotiin siitä, etten ole tehnyt ainevalintakorttia, ja minua ei täten voida ottaa lukioon? Asia häiritsee minua todella paljon..
En ole tehnyt ainevalintakorttia
Oblivious
1
312
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinun kävi? Itellä sama pulma. Toki ainahan se on voinut muuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696540Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322269
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191833Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181549
- 521538
- 101519