Hain 2. hakutoiveena tämän vuoden yhteishaussa lukioon. Ensimmäinen vaihtoehto oli ammattiopisto. Nyt kävi kuitenkin näin, etten ole tehnyt lukion ainevalintakorttia, joka ilmeisesti olisi pitänyt täyttää ja lähettää jokin aika sitten. Kutsutaanko minua ollenkaan pääsykokeisiin, jos en ole sitä tehnyt? o.o Periaatteessa uskon, että 1. hakutoiveeni toteutuu. Mutta siitä huolimatta, saanko jonkin ilmoituksen kotiin siitä, etten ole tehnyt ainevalintakorttia, ja minua ei täten voida ottaa lukioon? Asia häiritsee minua todella paljon..
En ole tehnyt ainevalintakorttia
Oblivious
1
347
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinun kävi? Itellä sama pulma. Toki ainahan se on voinut muuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249