Terve,
olisko kenelläkään TAMK:ssa lentokonetekniikkaa opiskelevalla kertoa esim. opiskelusta, opettajista, kesätyö mahkuista opintojen aikana ja työllistymisestä opintojen jälkeen? Kyseinen linja kiinnostaa, mutta hiukan on avoinna nuo kysymykset niin olisi kiva tietää enemmän.
Lentokonetekniikka
7
1201
Vastaukset
- Mtonza
Kai ny joku osaa edes jotain aiheeseen liittyvää kertoa?
- antala
Olisin myös itse kiinnostunut?
- hmhmhm??=
antala kirjoitti:
Olisin myös itse kiinnostunut?
olisin kiinnostunu myös siitä että kuinka poikavoittoinen on tuo kone- ja tuotantotekniikka tampereella? itse olisin kiinnostunut mut vähän arveluttaa jos siellä on pelkkiä poikia. ei saisi lainkaan kunnon tyttö puolisia ystäviä ja en tiiä ottaako jätkät tyttöä mukaan porukoihin. mutta kyllä se vain niin on että tyttö tarvii myös tyttö puolisia ystäviä
- tietämätönnn
Olisi kanssa mukava tietää kokemuksia tältä saralta..
- JeppisJepulis1
Pääsääntöisesti kaksi viimeisintä vuotta opiskellaan lentokonetekniikan opintoja. Koulu on ihan hyvä ja antaa ihan hyvät valmiudet työelämään, myös muille kuin lentokonealalle. Koulusta pääsee myös helposti vaihtoon, joten lentokonetekniikan opintojen kanssa kannattaa ehdottomasti lähteä vaihto-opiskelemaan. Osa opiskelijoista on yleensä suorittanut armeijan Ilmavoimien teknillisessä koulussa.
Lentokonealan töihin pääseminen on kohtalaisen vaikeaa, mutta mahdollista mikäli kiinnostus on kova. Lentokonealan töitä on myös aika vähän Suomessa. Käytännössä Finnair, Patria ja muutamia pienempiä.
Tällä opintosuunnalla on aika vähän naisia, mutta koulusta on muuten löytyy varmasti paljon naispuoleisia ystäviä.
Itse kiinnostus lentokoneisiin ja sen alan työhön on vähäinen, joten työskentelen eri alalla tällä hetkellä. Koulu antaa valmiudet tehdä käytännössä mitä tahansa konetekniikan tai tuotantotalouden töitä. - CityDeal
Olen hakemassa nyt lukion jälkeisiin opintoihin ja TAMKin lentoteknillinen ollut mielessä. Olen ilmailulinjalta ja kuukauden kuluttua olisi Ilmavoimien tekn. koulun testit. Miten koette opiskelun ko. paikassa, kannattaako hakeminen ylipäätänsä ?
- antalaentelo
Onko kenelläkään tuoreempia kokemuksia koulusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159