Tämän palstan pitäisi sisältää matkakertomuksia mutta sisältö on lähinnä yleistä matkailusta höpinää.
Tekstin maksimimäärä on 5000 merkkiä, sillä ei vielä matkakertomusta kirjoiteta, keskustelukirjoituksille ehkä sopiva määrä.
Tässä olisi mielestäni parannuksen paikka.
matkakertomuksiako?
3
594
Vastaukset
- matkalle taas...
Luen noita tasoltaan hyvinkin erilaisia kertomuksia mielelläni. Itse en ole kirjoittanut yhtään; omat reissut ovat siinä määrin yksityisiä, että jaan ne ainoastan lähipiirin kanssa.
Kun nyt kuitenkin otat aika voimakkaasti kantaa palstan kirjoituksiin kysynkin, montako kertomusta itse olet kirjoittanut?- writer
Matkakertomusta olen kirjoittanut. Tällekin palstalle yritin lähettää mutta tuo 5000 merkkiä ei riittänyt.
Toki minäkin luen mielelläni kaikenlaista, mutta edelleenkin kysymykset ja vastaukset kuuluvat mielestäni omille osaalueilleen eivätkä suinkaan matkakertomukset otsikon alle. - ymmärrys hoi
writer kirjoitti:
Matkakertomusta olen kirjoittanut. Tällekin palstalle yritin lähettää mutta tuo 5000 merkkiä ei riittänyt.
Toki minäkin luen mielelläni kaikenlaista, mutta edelleenkin kysymykset ja vastaukset kuuluvat mielestäni omille osaalueilleen eivätkä suinkaan matkakertomukset otsikon alle.Aloittajan kanssa. Jokaisen lukutaitoisen tulisi ymmärtää minne kuuluu keskustelukirjoitukset ja minne matkakertomukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302174Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861248- 481129
- 74996
- 56824
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57824S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt71784