Mikä tai missä olisi Lahdessa hyvä pesula. Olen joskus vienyt jotain pyykkiä Pesutexiin vuorikadulle, enkä oikein vakuuttunut. Myymälässä haisi niin hirveä rööki, että silmiä kirveli. Enkä oikeastaan ollut varma oliko myyjä ihan selvinpäin.
Olisiko Lahdessa jotain "tasokkaampaa" pesulaa?
Pesula Lahdessa?
16
8189
Vastaukset
- Pesettäjämies
kahvila Sinuhea vastapäätä on laatupaikka ja kohtuuhintainen nopea palvelu, suosittelen.
- Juupelisjj
mikä on pesulan nimi sinuhea vastapäätä
- seotin
Joo. Tupakanhaju on kaamea kyseisessä paikassa. Myyjätäti tuoksui viinalle ja asiakaspalvelu oli lähinnä sitä että asiakkaana neuvoin "myyjätätiä". Ei kovin hyvä paikka.
- matotpesuun
mahtavaa huomata, että Pesutex palvelee näin ystävällisesti myös internetin keskustelupalstoillakin ;) Kylläpä osaa suomalaiset hyvää ja kaunista kieltä. On ylpeää olla suomalainen.
- Mökinämmä
Pese pyykkisi järvessä- mitä täällä pesuloista kirnuat. Mene vesijärvelle nyt kun jäätkin ovat sulaneet rannoilta. Ota mäntysuopaa ja juuriharja. Pikkuvesijärven laiturilla ne monet muutkin kaltaisesi kellastuneet kauluspaidat ja paskaiset kalsarit pesevät.
Hyvää kevättä kaikille- kauko pesu
Niin vittu!
- matot+kalusteet
- Puku puhtaaksi
Triossa..Pyykkipoika.
- Koipiresi
Pikapuhto Vapaudenkadulla. Karmolahti Vesijärvenkadulla, Pyykkipoika Hämeenhelmessä (Sokoksen talo) ja IPA-pesu varsinkin mattojen pesettämiseen Ahtialassa päin.
- huippu4
Liikkuva lähipesula on tosi hyvä.. :)
www.lahipesula.fi - pyykkiälol
missähän olisi edullista pestä ihan normaali vaatepyykki jos taloyhtiössä ei voi pestä eikä ole pesukoneelle liitäntää?
- Anonyymi
Jos tätä ketjua vielä joku selailee minun lailla niin Lahdesta löytyy nyt itsepalvelupesula kauppakeskus Karisman yhteydestä. Sivut www.24pesula.fi.
- Anonyymi
Ehdottomasti paras vaihtoehto on Perustava Oy. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle. Loistavaa työtä. Suosittelen lämpimästi kaikille ja muillekin.
- Anonyymi
Ipa-pesu Oy Ahtialassa on todella hyvä pesula, itse ollut asiakkaana jo vuosia niin voin todeta että joustava ja ystävällinen palvelu. Ja ne pesee siis käytännössä kaikkea, kaikki matot, liinavaatteet, petivaatteet, kemiallinen pesu yms.
- Anonyymi
Suosittelen ipa-pesua
- Anonyymi
kokeile ipa-pesua, tosi hyvä pesula!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 432092
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64648
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477