diipadaapa

dippasaapa

Nyt on puku saapunut Suomen kamaralle, aivan ihana...olkaimeton babypink unelma, MUTTA... millä apuvälineillä saa rinnat kohoamaan hieman ylöspäin? Puvun alle ei voi liivejä laittaa, sellaiset geeli hässäkät ei toimi =( Rinnat kokoa B-C75 ja Tallinnaan operoitavaksi ei tässä enään ehdi =) KIITOS

8

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avustan jos osaan

      Eli miksi ei voi laittaa liivejä, kuvaile tarkemmin? Ja miksi ei toimi ne geeliläpyskät?

      • daapadaapa99

        Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(


      • Elelithia
        daapadaapa99 kirjoitti:

        Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)


      • juupajaapa22
        Elelithia kirjoitti:

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)

        En koe tästä hirveesti kärsivän =). Puku on tilattu mittojen mukaan, mutta siitä kun puku tilattiin on aikaa ja kuntosalitreeni on ollut liian tiukka ja kroppa muuttunut siitä. Vien tänään puvun ompelijalle, hänen mielestään sen voi pienellä vaivalla muokata minun nykyisiin mittoihin. Nykyiselläänkin puvun voisi laittaa, mutta haluan että rinnat tulee enemmän näkyviin, mutta ei saa kumminkaan tursua.


      • kirsimarjakka
        Elelithia kirjoitti:

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)

        Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!


      • en osta mitään
        kirsimarjakka kirjoitti:

        Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!

        Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!


      • catcatcat
        en osta mitään kirjoitti:

        Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!

        Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????


      • en osta mitään.
        catcatcat kirjoitti:

        Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????

        ...kysymys, tai siis ketjun aloitusviesti.

        "oletko kenties itse tyhmä"

        Varsin mahdollista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe