Nyt on puku saapunut Suomen kamaralle, aivan ihana...olkaimeton babypink unelma, MUTTA... millä apuvälineillä saa rinnat kohoamaan hieman ylöspäin? Puvun alle ei voi liivejä laittaa, sellaiset geeli hässäkät ei toimi =( Rinnat kokoa B-C75 ja Tallinnaan operoitavaksi ei tässä enään ehdi =) KIITOS
diipadaapa
8
540
Vastaukset
- avustan jos osaan
Eli miksi ei voi laittaa liivejä, kuvaile tarkemmin? Ja miksi ei toimi ne geeliläpyskät?
- daapadaapa99
Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(
- Elelithia
daapadaapa99 kirjoitti:
Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(
että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =) - juupajaapa22
Elelithia kirjoitti:
että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)En koe tästä hirveesti kärsivän =). Puku on tilattu mittojen mukaan, mutta siitä kun puku tilattiin on aikaa ja kuntosalitreeni on ollut liian tiukka ja kroppa muuttunut siitä. Vien tänään puvun ompelijalle, hänen mielestään sen voi pienellä vaivalla muokata minun nykyisiin mittoihin. Nykyiselläänkin puvun voisi laittaa, mutta haluan että rinnat tulee enemmän näkyviin, mutta ei saa kumminkaan tursua.
- kirsimarjakka
Elelithia kirjoitti:
että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!
- en osta mitään
kirsimarjakka kirjoitti:
Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!
Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!
- catcatcat
en osta mitään kirjoitti:
Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!
Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????
- en osta mitään.
catcatcat kirjoitti:
Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????
...kysymys, tai siis ketjun aloitusviesti.
"oletko kenties itse tyhmä"
Varsin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644