diipadaapa

dippasaapa

Nyt on puku saapunut Suomen kamaralle, aivan ihana...olkaimeton babypink unelma, MUTTA... millä apuvälineillä saa rinnat kohoamaan hieman ylöspäin? Puvun alle ei voi liivejä laittaa, sellaiset geeli hässäkät ei toimi =( Rinnat kokoa B-C75 ja Tallinnaan operoitavaksi ei tässä enään ehdi =) KIITOS

8

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avustan jos osaan

      Eli miksi ei voi laittaa liivejä, kuvaile tarkemmin? Ja miksi ei toimi ne geeliläpyskät?

      • daapadaapa99

        Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(


      • Elelithia
        daapadaapa99 kirjoitti:

        Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)


      • juupajaapa22
        Elelithia kirjoitti:

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)

        En koe tästä hirveesti kärsivän =). Puku on tilattu mittojen mukaan, mutta siitä kun puku tilattiin on aikaa ja kuntosalitreeni on ollut liian tiukka ja kroppa muuttunut siitä. Vien tänään puvun ompelijalle, hänen mielestään sen voi pienellä vaivalla muokata minun nykyisiin mittoihin. Nykyiselläänkin puvun voisi laittaa, mutta haluan että rinnat tulee enemmän näkyviin, mutta ei saa kumminkaan tursua.


      • kirsimarjakka
        Elelithia kirjoitti:

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)

        Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!


      • en osta mitään
        kirsimarjakka kirjoitti:

        Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!

        Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!


      • catcatcat
        en osta mitään kirjoitti:

        Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!

        Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????


      • en osta mitään.
        catcatcat kirjoitti:

        Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????

        ...kysymys, tai siis ketjun aloitusviesti.

        "oletko kenties itse tyhmä"

        Varsin mahdollista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe