diipadaapa

dippasaapa

Nyt on puku saapunut Suomen kamaralle, aivan ihana...olkaimeton babypink unelma, MUTTA... millä apuvälineillä saa rinnat kohoamaan hieman ylöspäin? Puvun alle ei voi liivejä laittaa, sellaiset geeli hässäkät ei toimi =( Rinnat kokoa B-C75 ja Tallinnaan operoitavaksi ei tässä enään ehdi =) KIITOS

8

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avustan jos osaan

      Eli miksi ei voi laittaa liivejä, kuvaile tarkemmin? Ja miksi ei toimi ne geeliläpyskät?

      • daapadaapa99

        Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(


      • Elelithia
        daapadaapa99 kirjoitti:

        Puku on niin tiukka että liivejä ei voi laittaa, ne näkyy rumasti läpi. Ne geeliläpsykät ei pysy mun iholla, olen koittanut useampaan kertaan =(

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)


      • juupajaapa22
        Elelithia kirjoitti:

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)

        En koe tästä hirveesti kärsivän =). Puku on tilattu mittojen mukaan, mutta siitä kun puku tilattiin on aikaa ja kuntosalitreeni on ollut liian tiukka ja kroppa muuttunut siitä. Vien tänään puvun ompelijalle, hänen mielestään sen voi pienellä vaivalla muokata minun nykyisiin mittoihin. Nykyiselläänkin puvun voisi laittaa, mutta haluan että rinnat tulee enemmän näkyviin, mutta ei saa kumminkaan tursua.


      • kirsimarjakka
        Elelithia kirjoitti:

        että jos puku on oikein tehty (sinun mittojen mukaan), niin silloin sen pitäisi istua eikä aiheuttaa mitään roikkurintoja =) Eli sanoit että puku on niin tiukka ettei sinne mitään liivejä yms. saa mahtumaan? No silloin se puku ei ole oikeankokoinen, onneksi olkoon vaan.
        Oletko kuullut puhuttavan sellaisesta asiasta kuin vartalotyypeistä, miten tietyille vartalotyypeille ei suositella tietynmallisia vaatteita..? Yleensä juuri olkaimettomat vaatteet ovat ongelmalliset runsasrintaisille, hoikille naisille. Halterneck-malli olisi varmaankin ollut parempi vaihtoehto sun vartalolle..

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =)

        Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!


      • en osta mitään
        kirsimarjakka kirjoitti:

        Miksi täällä ei voi vastata asiallisesti, pitääkö aiheesta kuin aiheesta saada riita aikaiseksi, ja toiseksi... Elelithia , jos et osaa vastata kysymykseen, älä vastaa ollenkaan!

        Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!


      • catcatcat
        en osta mitään kirjoitti:

        Tyhmään kysymykseen saa yleensä tyhmän vastauksen!

        Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????


      • en osta mitään.
        catcatcat kirjoitti:

        Mikä oli SUN mielestä tyhmä kysymys vai oletko kenties itse tyhmä????

        ...kysymys, tai siis ketjun aloitusviesti.

        "oletko kenties itse tyhmä"

        Varsin mahdollista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe