Mitä se tarkoittaa?
Mitä tarkoittaa jos miehellä "seisoo"
21
12821
Vastaukset
- Jare
Se tarkoittaa, että miehen pippeli on sukupuolisesta kiihotuksesta johtuen jäykistynyt ja mies on valmis vaikkapa yhdyntään.
Tosin se penis saattaa "seistä" ihan muutenkin vaan.. :))
Jare- *tietäväinen-nuori*
se tarkoittaa,että miehen penis jäykistyy ja mies on kiihottunut....yleensä peniksen jäykistymistä sanotaan "seisomiseksi"....että esim:miehellä seisoo....jne....
- Anonyymi
Aha
- vetyli
se on vaa hauskaa jos seisoo
- mahomie
Mistä tääki on kaivettu esiin? :D
Tää tyttö on nyt 18-20.v, jos toi 94 pitää paikkansa :D - Wrooomi
se tarkoittaa, että mies seisoo, eikä istu.
- Petra99
Sulla seisoo järki.
- Anonyymi
mustonen.miska kirjoitti:
Kun yhet kysyy multa että seisooko mitä mä vastaan
Sanot että totta helvetissä seisoo
- Anonyymi
mustonen.miska kirjoitti:
Kun yhet kysyy multa että seisooko mitä mä vastaan
Joo
- Anonyymi
En tiiä mitä se tarkoittaa
- Anonyymi
Vissii et mies/poika on valmis
- Anonyymi
mä haluum panee
- Anonyymi
Mies on saanut erektion, eli on kiihottunut ja sitä myöden valmis yhdyntään.
- Anonyymi
Hänellä on erektio ja hän on valmis fyysisesti&kykenevä sillä hetkellä yhdyntään.
- Anonyymi
Eiköhän kysyjälle tämäkn asia tullu jo selväksi. Kysymys on vuodelta 2004.
parikymmentä vuotta sitten....- Anonyymi
Luultavasti, mutta kertaushan on opintojen äiti kuten sanotaan.
Ja varmaan on muitakin, uudempaa sukupolvea, jonka osalle yksilöistä ainakin seisokki on vieras käsite.
- Anonyymi
Miehen tai lapsen pippelin seisomisella ei ole merkitystä. Tämä voi tulla, jos on virtsa hätä suuri tai uloste peräsuolessa painaa lähellä kiveksiä, jos on syönyt riittävästi ja uloste on lähtenyt liikkeelle.
- Anonyymi
Luomien pidennyksessä esinahasta ei riittänyt ylä ja alaluomiin eli silmät ns seisoo päässä?
- Anonyymi
Miehen penis on noussut ylös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346