Brooklyn Bridge

lallatilaa

Olen lähdössä muutaman viikon päästä käymään Nykissä, ja olenkin lueskellut paljon keskusteluja aiheesta.
Yksi on jäänyt vähän häiritsemään, nimittäin Brooklyn Bridgen ylittäminen kävellen. Monet lähteet suosittelevat sitä, mutta tuttuni käydessä new yorkissa taksikuski oli sanonut hänelle, että häntä pidettäisiin vain terroristina..?
Kokemuksia? Kannattaako ylittää kävellen?

6

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Onpa ollut outo kommentti taksikuskilta. Sillan ylittää päivittäin tuhansia ihmisiä, niin turisteja kuin paikallisia työmatkoillaan (sillalla on paljon myös pyöräliikennettä, kannattaa katsoa, ettei kävele pyöräkaistalla). Se on yksi New Yorkin suosituimmista turistikohteista.

      Suosittelen ajamaan Brooklynin puolelle High Streetille metrolla ja seuraamaan opasteita sillalle. Brooklynista Manhattanille päin tullessa Manhattanin siluetti on näin edessä päin.

      Itse olen kävelly sillan yli niin kesäöhelteellä kuin pakkasellakin. Talvella oli aika kylmää muutaman asteen pakkasessakin, kun tuuli oli pureva.

      • lallatilaa

        Itsekin ihmettelin tuota kommenttia:) Kiitos paljon vastauksesta!


    • keep walking

      Ongelma on siinä, että silta on todella pitkä! Haluatko kävellä niin pitkän matkan tsekataksesi yhden maiseman, kun muutenkin päivän aikana tulee käveltyä ja käveltyä...

      • matkailija-x

        Haluan, jos sää suosii. Kävelyä High Streetin asemalta Brooklynista City Hallille Manhattanille tulee pari kilometriä.


    • - J -

      kannattaa kävellä sillan yli. Ihan turvallista ja hyvät maisemat, eikä kävelymatkaan ole liian pitkä meille suomalaisille, jotka ovat tottuneet kävelemään.

      • Serlotti

        Myös pyöräilyä. Manhattan kannattaa kietää pyörällä ja ajaa siltä yli. Voit vaikka menna Brooklyn bridgeä ja tulla takaisin Manhattan bridgeä pitkin. Pyörällä näkee tosi paljon. Pyörä vuokrat ovat edullisia ja pyöräily on ihan turvallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      201
      2222
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1741
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      87
      1314
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      33
      1156
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1146
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1072
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1039
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe