Eka kerta jännittää..

xXx

Olen nuori nainen, ja tämä kyseinen eka kerta jännittää.
Onko kenelläkään kunnollisia vinkkejä miten rentoutua tai mitkä esileikit olis hyviä?
Jos kumppani on myös eka kertalainen, niin laukeaako miehet/pojat miten nopeesti?
Vuotaaks jokasen ekal kerral verta?
Voi kirjottaa myös muita vinkkejä ja neuvoja jos viitsii.. ;)

7

5535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

      Älkää ensiksikään pitäkö kiirettä.
      Tutustukaan molemmat ensin yksinänne omaan kehoonne, ja mikä tuntuu hyvältä.
      Esileikkiä mahdollisimman paljon ensiksi.
      Olisi hyvä jos saisit poikakaverisi laukeamaan ennen yhdyntää, koska nuoret pojat ovat kovin nopeita tulemaa.
      Opeta kaverillesi suuseksin antoa itsellesi, näin saat paikat liukkaiksi.
      Rauhallinen sisäänmeno, ensin vähän, sitten ulos ja taas vähän syvemmälle.
      Voisi olla hyvä, että olisit itse päällä eka kerralla.
      Älä turhaan jännitä, jokaisella se ensi kertakin on joskus.
      Opetelkaa yhdessä nauttimaan, ja vaadi saada nautintoa, näin opit seksin luonnolliseksi ja nautinnolliseksi asiaksi, josta voit todella nauttia koko elämäsi.
      Toivottavasti kaverisi on hellä, ja haluaa myös sinun parastasi. Muista, että terve itserakkaus on sallittua myös seksissä.

    • mir

      kaikilta ei välttämättä vuoda verta...se on yksilöllistä...eikä eka kerta aina satu sekin on yksilöllistä....kannattaa myös pitää itsensä rentona...vähentää emättimen jännitystä ja kireyttä...

    • xXx

      Vinkeistä oli paljon apua ja muutenkin. :)
      Jos on vielä jotain lisättävää niin voi vapaasti lähettää tänne neuvoja.

      • gdfg

        Ja muistakaa kortsu!


    • pju88

      yleensä vuotaa, mä en oo lauennu kertaakaa ja oon ollu 8 kertaa panolla

    • Blondi87

      ...harrastaa eka edes vähä esileikkejä. mä ainaki henk.koht tykkään niistä. kannattaa kiusotella sitä jätkää vähä;) mun jätkä ainaki tulee iha hulluks, jos kiusottelen sitä, joten saan sen haluamaan mua entistä enemmän;) esileikkejä kannattaa harrastaa myös siks et kostuu kunnolla.
      mä en soaa antaa mitää rentputumis neuvoi, koska en ittekkää osaa rentoutuu. mä vaan yritän ajatel et olisin mahdollisiman rento!
      jos jätkä ei oo saanu pitkää aikaa, ni se laukee tosi nopeesti ja helposti...huomasin tosa yx päivä.
      mut iha oikeesti älä jännitä! ajattel et kyl se hyvin menee ja et se on iha luonnollinen asia=) jos jännität, ni jätkän on vaikee pääst isää ja se sattuu!=(
      en tie olix täst ny juurikaa hyötyy, mut onnee=)

    • xXx

      Vielä voi lähettää huoletta viestiä jos katsoo aiheelliseksi! Kiitos paljon vaivautuneille! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe