Eka kerta jännittää..

xXx

Olen nuori nainen, ja tämä kyseinen eka kerta jännittää.
Onko kenelläkään kunnollisia vinkkejä miten rentoutua tai mitkä esileikit olis hyviä?
Jos kumppani on myös eka kertalainen, niin laukeaako miehet/pojat miten nopeesti?
Vuotaaks jokasen ekal kerral verta?
Voi kirjottaa myös muita vinkkejä ja neuvoja jos viitsii.. ;)

7

5559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

Älkää ensiksikään pitäkö kiirettä.
      Tutustukaan molemmat ensin yksinänne omaan kehoonne, ja mikä tuntuu hyvältä.
      Esileikkiä mahdollisimman paljon ensiksi.
      Olisi hyvä jos saisit poikakaverisi laukeamaan ennen yhdyntää, koska nuoret pojat ovat kovin nopeita tulemaa.
      Opeta kaverillesi suuseksin antoa itsellesi, näin saat paikat liukkaiksi.
      Rauhallinen sisäänmeno, ensin vähän, sitten ulos ja taas vähän syvemmälle.
      Voisi olla hyvä, että olisit itse päällä eka kerralla.
      Älä turhaan jännitä, jokaisella se ensi kertakin on joskus.
      Opetelkaa yhdessä nauttimaan, ja vaadi saada nautintoa, näin opit seksin luonnolliseksi ja nautinnolliseksi asiaksi, josta voit todella nauttia koko elämäsi.
      Toivottavasti kaverisi on hellä, ja haluaa myös sinun parastasi. Muista, että terve itserakkaus on sallittua myös seksissä.

• mir

kaikilta ei välttämättä vuoda verta...se on yksilöllistä...eikä eka kerta aina satu sekin on yksilöllistä....kannattaa myös pitää itsensä rentona...vähentää emättimen jännitystä ja kireyttä...

• xXx

Vinkeistä oli paljon apua ja muutenkin. :)
      Jos on vielä jotain lisättävää niin voi vapaasti lähettää tänne neuvoja.

• gdfg

Ja muistakaa kortsu!

• pju88

yleensä vuotaa, mä en oo lauennu kertaakaa ja oon ollu 8 kertaa panolla

• Blondi87

...harrastaa eka edes vähä esileikkejä. mä ainaki henk.koht tykkään niistä. kannattaa kiusotella sitä jätkää vähä;) mun jätkä ainaki tulee iha hulluks, jos kiusottelen sitä, joten saan sen haluamaan mua entistä enemmän;) esileikkejä kannattaa harrastaa myös siks et kostuu kunnolla.
      mä en soaa antaa mitää rentputumis neuvoi, koska en ittekkää osaa rentoutuu. mä vaan yritän ajatel et olisin mahdollisiman rento!
      jos jätkä ei oo saanu pitkää aikaa, ni se laukee tosi nopeesti ja helposti...huomasin tosa yx päivä.
      mut iha oikeesti älä jännitä! ajattel et kyl se hyvin menee ja et se on iha luonnollinen asia=) jos jännität, ni jätkän on vaikee pääst isää ja se sattuu!=(
      en tie olix täst ny juurikaa hyötyy, mut onnee=)

• xXx

Vielä voi lähettää huoletta viestiä jos katsoo aiheelliseksi! Kiitos paljon vaivautuneille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joonas Rask viettänyt omasta

mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      2081
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      10
      1518
    3. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
      Maailman menoa
      49
      1100
    4. J mies jos vain vielä voit

Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      10
      970
    5. Onko sulla joku

Suunnitelma jo olemassa
      Ikävä
      58
      917
    6. Mites ois nainen?

Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
      Ikävä
      59
      872
    7. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
      Ikävä
      52
      822
    8. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
      Savonlinna
      38
      798
    9. Kolme parasta piirrettä sinussa

1 Huumorintaju 2 Turvallisuus 3 Sait minun parhaat puolet esiin Miehelle
      Ikävä
      17
      764
    10. Minua nainen vaivaa vähän yksi asia.

No se vaan kun pidät minua epäilyttävänä ja jotenkin minulla on sellainen olo että kiinnität tekemisiini huomiota vähän
      Ikävä
      25
      763
    Aihe