Eka kerta jännittää..

xXx

Olen nuori nainen, ja tämä kyseinen eka kerta jännittää.
Onko kenelläkään kunnollisia vinkkejä miten rentoutua tai mitkä esileikit olis hyviä?
Jos kumppani on myös eka kertalainen, niin laukeaako miehet/pojat miten nopeesti?
Vuotaaks jokasen ekal kerral verta?
Voi kirjottaa myös muita vinkkejä ja neuvoja jos viitsii.. ;)

7

5622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

Älkää ensiksikään pitäkö kiirettä.
      Tutustukaan molemmat ensin yksinänne omaan kehoonne, ja mikä tuntuu hyvältä.
      Esileikkiä mahdollisimman paljon ensiksi.
      Olisi hyvä jos saisit poikakaverisi laukeamaan ennen yhdyntää, koska nuoret pojat ovat kovin nopeita tulemaa.
      Opeta kaverillesi suuseksin antoa itsellesi, näin saat paikat liukkaiksi.
      Rauhallinen sisäänmeno, ensin vähän, sitten ulos ja taas vähän syvemmälle.
      Voisi olla hyvä, että olisit itse päällä eka kerralla.
      Älä turhaan jännitä, jokaisella se ensi kertakin on joskus.
      Opetelkaa yhdessä nauttimaan, ja vaadi saada nautintoa, näin opit seksin luonnolliseksi ja nautinnolliseksi asiaksi, josta voit todella nauttia koko elämäsi.
      Toivottavasti kaverisi on hellä, ja haluaa myös sinun parastasi. Muista, että terve itserakkaus on sallittua myös seksissä.

• mir

kaikilta ei välttämättä vuoda verta...se on yksilöllistä...eikä eka kerta aina satu sekin on yksilöllistä....kannattaa myös pitää itsensä rentona...vähentää emättimen jännitystä ja kireyttä...

• xXx

Vinkeistä oli paljon apua ja muutenkin. :)
      Jos on vielä jotain lisättävää niin voi vapaasti lähettää tänne neuvoja.

• gdfg

Ja muistakaa kortsu!

• pju88

yleensä vuotaa, mä en oo lauennu kertaakaa ja oon ollu 8 kertaa panolla

• Blondi87

...harrastaa eka edes vähä esileikkejä. mä ainaki henk.koht tykkään niistä. kannattaa kiusotella sitä jätkää vähä;) mun jätkä ainaki tulee iha hulluks, jos kiusottelen sitä, joten saan sen haluamaan mua entistä enemmän;) esileikkejä kannattaa harrastaa myös siks et kostuu kunnolla.
      mä en soaa antaa mitää rentputumis neuvoi, koska en ittekkää osaa rentoutuu. mä vaan yritän ajatel et olisin mahdollisiman rento!
      jos jätkä ei oo saanu pitkää aikaa, ni se laukee tosi nopeesti ja helposti...huomasin tosa yx päivä.
      mut iha oikeesti älä jännitä! ajattel et kyl se hyvin menee ja et se on iha luonnollinen asia=) jos jännität, ni jätkän on vaikee pääst isää ja se sattuu!=(
      en tie olix täst ny juurikaa hyötyy, mut onnee=)

• xXx

Vielä voi lähettää huoletta viestiä jos katsoo aiheelliseksi! Kiitos paljon vaivautuneille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2220
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1841
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1702
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      110
      1528
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      26
      1484
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      109
      1220
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      165
      1099
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1073
    9. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      58
      945
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      238
      925
    Aihe