Hei!.
Minun nimellä tulee Google-haussa esiin yksi sivu, jonka sisältö on poistettu jo varsinaiselta sivulta (eli linkki ei vie kuin sivulle jossa lukee tyyliin "Sivu tyhjä". Kuitenkin sivun teksti näkyy välimuistissa. Kuinkahan kauan välimuisti säilyy Google-haussa kun kerran varsinaisella sivulla ei enää tuota tekstiä ole..?
Sivut Googlen välimuistissa
minäpäs se juu
1
1095
Vastaukset 1
- Olli V
Suoraa vastausta on mahdoton sanoa. Google käy sivustoja läpi eri prioriteetein. Suomi24:sen sivut Google käy läpi useasti päivässä, mutta yksityisten ihmisten kotisivuja Google tarkistaa huomattavasti harvemmin. Tarkastusväli voi olla useita viikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567