Primolut N

mallia 55

Lääkäri määräsi kaksi kk syötäväksi näitä pillereitä. Olen nyt ottanut 5pv olo on ihan hirveä. Turvottaa ja vi...aa ja maha on ihan sekaisin. Aamuisin maha kuin kiviä olisi ja pallea kivettynyt ja selkälihakset ihan lukossa. Joku hirmuinen jännitys päällä koko ajan. Johtuuko nämä näistä pillereistä. Aika hurjan elämän nämä kyllä tekee. Menen kahden kk päästä kotrolliin kun kohdusta löytyi myoomia.

12

3333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös mallia-55

Hei! Olen syönyt pari kertaa Primolut Nor pilsuja 10pv. Turvotusta ja lihomista, sekä vi.utusta tuli, mutta nuo muut ei välttämättä kuulu siihen. Voi johtua siitäkin, kun mietit niitä myomia ja se tekee tressiä. Minkä kokoisia olivat? ei vissiin isoja? Tosi hyvin Primo kyllä poisti kohdun limakalvon, mutta aika rajua kivuliasta vuotoa tuli:( plussana tosiaankin, että kohtu tyhjeni hyvin:)

• bvfhkfl.bmlvkczbj

Ymmärtämätön lääkäri määrää Primolut pillereitä. Minulle määrättiin niitä myös, mutta otin selvää asiasta enkä käyttänyt niitä lainkaan. Ne aiheuttavat riippuvuutta!!!
        Kun sitten myöhemmin jouduin sairaalaan valtavaa kipua aiheuttaneen kohdussa revenneen kystan vuoksi, sain erittäin huonoa kohtelua sairaalassa, koska he luulivat minun olevan riippuvainen tuosta lääkkeestä. Minulta otettiin verikoe, jolla selvitettiin, onko veressäni tuota riippuvuutta aiheuttavaa lääkettä. Ei ollut ja minulta pyydettiin anteeksi, vaikka se ei korvannut enää henkistä nöyryytystä.
        Älkää aina juosko lääkäriin! Itse en luota lääkäreihin enkä mene sinne minkään asian vuoksi enää koskaan.
        Esimerkiksi vaihdevuosiongelmiin on saatavissa luontaistuotekaupasta sellaista kuin Menodoron. On muuten mahdottoman hyvä aine. Akuutissa tapauksessa (vaihdevuosien aiheuttama vuoto) pysähtyi ainakin itselläni kuin seinään, enkä sen jälkeen enää kaavintoja tarvinnut. Pitää ottaa vaan alkuvaiheessa, kunnes ongelma katoaa, perikymmentä tippaa joka toinen tunti. Siis enemmän, kuin ohjeessa sanotaan. Viisaat lääkärit joskus määräävät Menodoronia ja heiltä on tuo tieto suuremmasta määrästä peräisin.

• Lieneekö apua

keltarauhasesta löytyy alla olevasta linkistä. Tuo valmistehan korvaa keltarauhashormonia elimistössä. Minulla ainakin juuri tuo vaihe kierrossa aiheutti mahtavat pms - oireet, joihin kuului mm. selän jäykkyys ennen kuukautisia. Nyt vaihdevuosissa selkä on kankea koko ajan ja olo kehno.

http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=6959609

• mallia 55

Kolme niitä oli myoomia en älynnyt kysyä et minkä kokoisia ovat. Otettiin samalla endom koe kohdun limakalvolta. Lääkäri soitti tulokset ja käski syömään primoja ja tulemaan sitten uudelleen. Nyt en ymmärrä mitä tarkoittaa riippuvaisuus tähän lääkkeeseen. Olen käsittänyt että tämä on keltarauhashormoonia jota minulla itselläni on vähän ja siksi näitä vaivoja myoomien lisäksi. Mikä aine siinä tekee riippuvaiseksi vai pelkä se hormooni???????. Tyhmänä tässä kyselen koska tämä oli nyt ihan uutta minulle. En ole vielä mitään muuta käyttänyt vaihevuosivaivoihin vaikka helvettiä onkin ollut ja tuntuu vain pahenevan loppua kohden. Joskus varsinkin ennen menkkoja elämä muuttuu aivan uskomattomasti. Ihan zombie olen ja nyt vielä lyövät lisää löylyä nämä primot. Loppuuko tämä koskaan tämä kidutus ikää kuitenkin jo kohta 55. Sitä kun kumminkin luottaa noihin lääkäreihin ja varsikin nyt kun on noita myoomiakin. Mutta helpotusta toki voisi kokeilla myös näistä luontaistuotteista.

• AamuAurora
        mallia 55 kirjoitti:

Kolme niitä oli myoomia en älynnyt kysyä et minkä kokoisia ovat. Otettiin samalla endom koe kohdun limakalvolta. Lääkäri soitti tulokset ja käski syömään primoja ja tulemaan sitten uudelleen. Nyt en ymmärrä mitä tarkoittaa riippuvaisuus tähän lääkkeeseen. Olen käsittänyt että tämä on keltarauhashormoonia jota minulla itselläni on vähän ja siksi näitä vaivoja myoomien lisäksi. Mikä aine siinä tekee riippuvaiseksi vai pelkä se hormooni???????. Tyhmänä tässä kyselen koska tämä oli nyt ihan uutta minulle. En ole vielä mitään muuta käyttänyt vaihevuosivaivoihin vaikka helvettiä onkin ollut ja tuntuu vain pahenevan loppua kohden. Joskus varsinkin ennen menkkoja elämä muuttuu aivan uskomattomasti. Ihan zombie olen ja nyt vielä lyövät lisää löylyä nämä primot. Loppuuko tämä koskaan tämä kidutus ikää kuitenkin jo kohta 55. Sitä kun kumminkin luottaa noihin lääkäreihin ja varsikin nyt kun on noita myoomiakin. Mutta helpotusta toki voisi kokeilla myös näistä luontaistuotteista.

Eihän nyt kukaan voi keltarauhashormonista tulla riippuvaiseksi.

Olen itsekin syönyt muutaman keltarauhaskuurin, ja ne ovat auttaneet siihen, mihin pitikin eli kohdun tyhjentämiseen. Mielialaanhan keltarauhanen vaikuttaa kuten muutkin hormonit, ja olinkin aika kärttyinen kuurien aikana.

Mulla ei ole ollut PMS-oireita mutta samantapaisiahan nämä kuulemma ovat. Ja ilmeisesti alkuperäisellä on ollut kova taipumus niihin. Varmaan keltarauhashormoni aiheuttaa samoja tuntemuksia kuin ennenkin.

Tsemppiä nyt. Varmaan myomat stressaa kovasti.

• myöskin mallia-55
        mallia 55 kirjoitti:

Ensimmäisen kerran kuulen, että aiheuttaisivat riippuvuutta, enkä kyllä usko alkuunkaan. Ennen uskon, että homeopaattiset tipat aiheuttavat riippuvuutta. Se on sitä hihhuli huuhaa lääketiedettä:(
        Luota vaan lääkäriin ja kyllä se Primolut on oikea lääke tilaasi, jos olet huolestunut sen vaikutuksesta, niin ota yhteyttä sinua hoitaneeseen lääkäriin. Hän voi vaikka vaihtaa toiseen progesteroniin ja voisit samalla kysyä taustatietoja progesteronista ja "riippuvuudesta" ja mitä oikeesti aiheuttaa, muuta, kuin matalapainetta..

• ddffggi
        myöskin mallia-55 kirjoitti:

Ensimmäisen kerran kuulen, että aiheuttaisivat riippuvuutta, enkä kyllä usko alkuunkaan. Ennen uskon, että homeopaattiset tipat aiheuttavat riippuvuutta. Se on sitä hihhuli huuhaa lääketiedettä:(
        Luota vaan lääkäriin ja kyllä se Primolut on oikea lääke tilaasi, jos olet huolestunut sen vaikutuksesta, niin ota yhteyttä sinua hoitaneeseen lääkäriin. Hän voi vaikka vaihtaa toiseen progesteroniin ja voisit samalla kysyä taustatietoja progesteronista ja "riippuvuudesta" ja mitä oikeesti aiheuttaa, muuta, kuin matalapainetta..

Synteetiset aineetkin ovat ihan perseestä,eikä lääkäri ole mikään jumala!!!

• nfjklh ughu dkm,
        ddffggi kirjoitti:

Synteetiset aineetkin ovat ihan perseestä,eikä lääkäri ole mikään jumala!!!

Lääkärit eivät tosiaankaan ole mitään jumalia. Tosi tyhmiä lääkäreitä on paljon! Lääkäreiden käsiin kuolee ihmisiä paljon enemmän kuin kukaan ikinä voi kuvitella, mutta he eivät edes joudu vastuuseen tekemisistään. Vääriä lääkkeitä määrätään huolettomasti piittaamatta seurauksista. Merkillistä on, kuinka luontaispuoleen suhtaudutaan hyvin epäilevästi, vaikka se on paljon inhimillisempi tapa auttaa ihmisiä. Tulee mieleen jälleen kerran, miten maapalloa pyöreäksi väittävä tehtiin silloin aikoinaan naurunalaiseksi. Tässäkään ei ole muusta kysymys, kuin samasta tyhmyydestä. Sillä maapallohan on edelleen litteä luontaishoidon vastustajien mielestä. Menette tuolla asenteellanne mukaan illuusioon, jonka avulla lääketehtaat yrittävät saada yhä enemmän ja enemmän rahaa ihmisten sairauksien kustannuksella. Ettekö uskalla ottaa yhtään vastuuta itsestänne? Luovutatte oman elämänne jonkun käsiin, joka ei oikeasti tunne mitään sympatiaa tai auttamisenhalua teitä kohtaan.

En arvosta lääketehtaitten renkejä lainkaan.
        On vain kourallinen lääkäreitä, joilla on kykyä ja ammattitaitoa hoitaa ja auttaa ihmisiä. Ylimielisiä asiakkaaseen suhtautuvia lääkäreitä on pilvin pimein. Vaikka maksat sammakontalia lääkärin palkkiota, silti katsellaan nenänvartta pitkin. En pidä lääkäreistä, enkä arvosta heitä. Useammankaan lääkärin työhön ei kuulu potilaan parantaminen, vaan päätehtävä on saada entistä enemmän maksavia asiakkaita lääketehtaille.
        Lukuunottamatta niitä muutamia lääkäreitä, joilla on uskallusta, inhimiilisyyttä ja ymmärrystä todelliseen auttamiseen. Heitä arvostan!

• xxx11
        nfjklh ughu dkm, kirjoitti:

Lääkärit eivät tosiaankaan ole mitään jumalia. Tosi tyhmiä lääkäreitä on paljon! Lääkäreiden käsiin kuolee ihmisiä paljon enemmän kuin kukaan ikinä voi kuvitella, mutta he eivät edes joudu vastuuseen tekemisistään. Vääriä lääkkeitä määrätään huolettomasti piittaamatta seurauksista. Merkillistä on, kuinka luontaispuoleen suhtaudutaan hyvin epäilevästi, vaikka se on paljon inhimillisempi tapa auttaa ihmisiä. Tulee mieleen jälleen kerran, miten maapalloa pyöreäksi väittävä tehtiin silloin aikoinaan naurunalaiseksi. Tässäkään ei ole muusta kysymys, kuin samasta tyhmyydestä. Sillä maapallohan on edelleen litteä luontaishoidon vastustajien mielestä. Menette tuolla asenteellanne mukaan illuusioon, jonka avulla lääketehtaat yrittävät saada yhä enemmän ja enemmän rahaa ihmisten sairauksien kustannuksella. Ettekö uskalla ottaa yhtään vastuuta itsestänne? Luovutatte oman elämänne jonkun käsiin, joka ei oikeasti tunne mitään sympatiaa tai auttamisenhalua teitä kohtaan.

On vain kourallinen lääkäreitä, joilla on kykyä ja ammattitaitoa hoitaa ja auttaa ihmisiä. Ylimielisiä asiakkaaseen suhtautuvia lääkäreitä on pilvin pimein. Vaikka maksat sammakontalia lääkärin palkkiota, silti katsellaan nenänvartta pitkin. En pidä lääkäreistä, enkä arvosta heitä. Useammankaan lääkärin työhön ei kuulu potilaan parantaminen, vaan päätehtävä on saada entistä enemmän maksavia asiakkaita lääketehtaille.
        Lukuunottamatta niitä muutamia lääkäreitä, joilla on uskallusta, inhimiilisyyttä ja ymmärrystä todelliseen auttamiseen. Heitä arvostan!

Helppasko sulta jostain?

• Ihmisen luonto
        nfjklh ughu dkm, kirjoitti:

kantasi asiaan. Maailma muuttuu ja näyttää siltä, että suunta on avoimempaan ja rehellisempään toisaalta - ja toisaalta entistä suurempaan muilutukseen. Kun seuraa vaikka meidän poliitikkojamme niin ei voi muuta päätellä kuin, että nykypäivänä eivät vilunkihommat pysy enää salassa, tietotekniikka ja media pitävät asiasta huolen. (Pitäisi kyllä varmaan tarkistaan mediankin taustat ennen kuin kaiken uskoo.) Alkavat olla luotettavat tahot harvassa.
        Mitä tulee lääkäreihin, niin he ovat ihmisiä kuten muutkin, tosin usein lahjakkaita ja älykkäitä. Heissäkin on sellaisia, jotka eivät ihmistä ymmärrä yhtään. Sellainen, joka on oikealla asialla ansaitsee kyllä muiden kunnioituksen. Jos nyt kunnioitusta enää kenellekään jaellaan, ja jos sitä jaellaan niin sitten vain viideksi minuutiksi kerrallaan.

• On,on

nuo oireet ovat vit.vuosioireita,mulla kestäny jo 4v.

• kduwihdj

pahin puoli voi aiheuttaa tukoksen, itse tarkkailin esim. pohkeiden jäyksitymistä ja tuleeko kipuja, koska äidilläni oli ollut tukoksia, siis suvussa alttiutta.
        Minulle tuli myös enne vuotoja inhoja kohtusupisteluja, jotka tuntuivat inhottavilta. Voisit kysyä lääkäriltä sopisiko Terolut sinulle paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      154
      2152
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2044
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      490
      1590
    4. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1368
    5. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      420
      1209
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      19
      1158
    7. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      134
      1036
    8. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1025
    9. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      107
      1025
    10. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      870
    Aihe