Milgear

airsoft_dödö

Onko Milgear luotettava?

Tuleeko tilaamasi tavarat perille ja jos tulee missä kunnossa?


Jos jollain on kokemusta Milgearin kanssa asioinnista niin toivoisin että kertoisi kokemuksistaan.

Kiitos.

60

6757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasij

      Itse en ole ainakaan kuullut mitään huonoa tuosta milgearista, hyvää vain.
      Pistin pari päivää sitten tilaukseen pari cyman asetta niin saa nähdä millon tulee perille, varmaan torstaina.
      Sekin on hyvä että ne vastaavat myös viikonloppuina sähköposteihin ja osasivat jelppiä tilaukseni kuntoon mainiosti.

      On melko varmasti on luotettava kun on noin pitkään jo nettisivukin pysynyt pystyssä ja monet tuttavani kutsuvat sitä jopa parhaaksi paikaksi ostaa airsoft aseita. Aseet ovat siis heille tulleet hyvässä kunnossa perille.

      • airsoft_dödö

        Kiitos hyvästä vastauksesta aasij. :D


      • aasij
        airsoft_dödö kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta aasij. :D

        noniin, tilattiin serkun kanssa lauantaina 2 cyman ak:ta ja nyt tuli tiistaina, nopeeta toimintaa ja aseet on hyvässä kunnossa perillä.

        Suosittelen!


      • hulabal00o

        onkos kellään tietoa mihin aikaan sposteihin vastailevat? ja mullakin aina tullut perille::)


      • airsoft-kiinnostunut
        aasij kirjoitti:

        noniin, tilattiin serkun kanssa lauantaina 2 cyman ak:ta ja nyt tuli tiistaina, nopeeta toimintaa ja aseet on hyvässä kunnossa perillä.

        Suosittelen!

        Olen itsekin kiinnostunut milgearin toimivuudesta joten, kiitos tiedosta aasij.


      • adsdadwdwdf
        hulabal00o kirjoitti:

        onkos kellään tietoa mihin aikaan sposteihin vastailevat? ja mullakin aina tullut perille::)

        päivän sisään


    • pronagmer1

      juu on luotettava. tavarat tulee yleensä kolmessa päivässä ja moitteettomassa kunnossa. suosittelen.

    • hyvä seo

      mulla kaikki tuli ihan ajoissa ja hyvässä kunnossa.Ei mitään vikaa.

    • jikke24

      Milgearista kannattaa tilata. Itelläni on MP5N RAS ja toimii kuin unelma.

      • ..........

        Umm... mitä tekemistä Milgearillä on tuon aseen toiminnan kanssa? He kun eivät valmista mitään myynnissä olevia airsoft aseita, ovat vain pelkkä jälleenmyyjä.


      • jeppismän
        .......... kirjoitti:

        Umm... mitä tekemistä Milgearillä on tuon aseen toiminnan kanssa? He kun eivät valmista mitään myynnissä olevia airsoft aseita, ovat vain pelkkä jälleenmyyjä.

        siinä on se että milgear ne aseet kumminkin testaa ennen myyntiä :)


      • jokurandom1
        jeppismän kirjoitti:

        siinä on se että milgear ne aseet kumminkin testaa ennen myyntiä :)

        Eipä minulle tullut A&K m249 saw kovin hyvässä kunnossa ollut. Toimituskin kesti päälle pari viikkoa. Saw ampui parikymmentä laukausta, jonka jälkeen meni paskaksi.


      • ei milgearin vika
        jokurandom1 kirjoitti:

        Eipä minulle tullut A&K m249 saw kovin hyvässä kunnossa ollut. Toimituskin kesti päälle pari viikkoa. Saw ampui parikymmentä laukausta, jonka jälkeen meni paskaksi.

        no joskus tulee ongelmia. eikä se milgearin vika oo. ei ne niitä aseita tee :P


    • Repeater92

      Tavara on tullut nopeaan perille minullakin.

      Harvapa myyjä itse tuotteensa valmistaa mutta jos tuotteet toimivat niin kertoopa ainakin siitä etteivät toimimattomia laita pakettiin. Onpa sellaisiakin toimijoita tullut vastaan.

    • jikke24

      No kerroin vain. Milgear on luotettava.

    • hampuusi1222

      minusta milgear on kaikista luotettavin kauppa mutta en tiedä sitten nettikaupasta kun käyn ite aina hakeen ne kaupasta

    • softaajavaiikkapa

      muuten mahtava kauppa, mutta jos haluaa käydä paikan päällä niin kauppa on Oulussa.
      Milgear:ssa he testaavat kaikki aseet sarjalla ja semillä sekä katsovat hop-upin:)
      ettei vikoja ilmenisi, se tulisi kalliiksi myös ostajalle kuin myös kauppiaalle: HUOM! MILGEAR on vai JÄLLEENMYYJÄ muiden joukossa, mutta suositettelen enemmän Milgearia kuin Proairsoftia.
      -tulee nopeammin
      -aseet testataan
      -hiukan halvempia (jotkut aseet) ja saattavat sis. akun ja laturin tai muuta aseeseen liittyvää
      -NETTIKAUPPA= http://www.milgear.fi/kauppa/
      -kaupasta että netistä löytyy mm.
      :aseita
      :suojia, kuten kypäriä,laseja ja liivejä
      : kaikkea airsoftiin liittyvää!

      paras airsoftkauppa mitä SUOMESSA on tällähetkellä, ainakin omasta mielestä. on myös ulko maalaisia kuten Redwolf joka tekee paluuta halvoilla ja kestävillä aseilla, ja postimaksukaan ei ole päätähuimaava €:)

    • milgu

      joo, milgearista kannattaa ostaa. mut AINOO (siis oikeesti ainoo) huono puoli on että akku ja laturi pitää tilata erikseen joissakin aseissa.

    • prosniperkilla

      On, mutta se on jälleenmyyjäkauppa ja aseet tulee jostain proairsoftista ja redwolfairsoftista.

      • Aaqooo

        Ei kyllä tule proairsoftista!Proairsoft on nii huono kauppa et mielummi ostan muualta puolet kalliimmalla


      • ei nimimerkkiä

        Milgear on sitten suoraan maahantuoja joten välikäsiä ei ole. Tuotteet pakataan huolella ja aseet testataan. Laturi jätetään joissakin aseissa pois koska se ei vältämättä ole Suomen säänntön mukainen. Joskus kuljetus kestää kauemmin jos tuote loppuu varastosta juuri ennen tilaustasi ja he joutuvat odottamaan uutta. Itse tein virheen ja tilasin oman aseeni proairsoftista ja paketti tuli perille KOLME kuukautta myöhässä. Ja eikä siinä kauaa kestänyt kun sitä sai jo Milgeariin korjattavaksi viedä. Voin mennä takuuseen Milgearin toiminnasta. Olen siellä TET-jaksonkin käynyt. Ammattilaisia ovat.


    • Ouluraippa

      Gearin jannujen liike on sekä jälleenmyyjä että maahantuoja, kuten melkeinpä kaikki muutkin liikkeet. Ja järkeväähän tuo on tehdä yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa.

    • softaajavaiikapa

      mutta jos olette menossa esimerkiksi lappiin yrittäkää käydä Oulussa ja Milgearissa, koska se on ihan erilainen tunnelma kuin koneelta vahtaa näyttöä hiestä märkänä :D
      kannattaa katsoa että missä se sijaitsee ja myös kaupan aukioloajat, joku voisi linkkiä ne tänne jos on tylsää?

    • softaajavaiikapa

      tiedon kyllä löytyvät myös Milgearin nettisivuilta! itse käyn siellä kesälomalla maksoi mitä maksoi, mutta ei liikaa:)

    • SADASDASDASDASDASD

      MILGEAR ON HYVÄ ELI SUOMEN PARAS

    • tyhmä kysymys

      Milgearista olen ostanut 3 sähköasetta plus varustetta ja kaikki on toiminut ja mitään moittimista ei löydy.

    • thaimou69

      en nyt osaa sanoa kumpi on parempi proairsoft vaai milgear mutta kummastakin on tultu tilattua vaika ja mitä, mutta milgearissa nopeampi toimitus kun proossa, voisi sanoa että luottettavia on kummatkin ja hyviä

    • fps-mestari

      Kahdessa päivässä tuli toimitus, nopeaa ja hyvää kauppaa milgearissa, suosittelen

    • Kettuski00

      Itse asun oulun lähellä eikä minun tarvitse tilata kun voin autolla mennä kun on vaan 20km matkaa... mutta milgear on kyllä heittämällä suomen paras airsoft myymälä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • SurG!

      Minä en tilaa enää ikinä mitään milgearista! Tilasin aseeseeni lippaan joka ei kelvannutkaan vaikka niin väitettiin , sitten lähetin sen takaisin ja postitoimi henkilö pakkasi paketin ja ne väitti että ne ei voi maksaa takas ku huonosti ja ite paketoitu.. sitte niien kans sai inttää puolkuukautta että maksoivat rahat takaisin..

    • dööödööö

      Jos paketti on huolimattomasti pakattu eikä tavara saavu perille, ei myyjällä ole mitää velvollisuutta korvata sinulle uutta tuotetta. Sillä, että postin työntekijä pakkaa paketin, ei ole mitään merkitystä. Lähettäjä vastaa lähetyksen paketoinnista AINA, näin on postin toimitusehdot. Jos se tuntuu epäreilulta, kannattaa olla yhteydessä postiin ja valittaa sinne, ei niille, jotka eivät voi vastata tavaran paketoinnista SINUN sitä lähettäessä.
      Se, että kauppa on väsynyt nillitykseesi, ja korvannut sinun huonosti pakkaaman lähetyksen, joka ei ole tullut perille, on minusta plussa kaupalle ja miinus sinulle.

      • soft-mies

        Minun mielestäni MilGear on suomen paras airsoft-kauppa. Ihan oman kokemuksen perusteella kauppa on toiminut kuin unelma. Monta kertaa on tullut tilattua milgearista ja aina on kaikki toiminut ja ollut kunnossa. Sen lisäksi MilGearista saa joskus tavaraa joka on toisessa paikassa kalliimpaa. Itse suosittelen tilaamaan MilGearista jos suinkin mahdollista.


    • pro softaaja

      kaverini tilasi sähkö toimisen pistoolin mutta sieltä tuli kaasutoiminen ja vielä tilasi kuulia mutte tullut

    • trepas

      Vääriä toimituksia tulee ihan jokaiselta toimijalta. Olettaisin että kaverisi otti liikkeeseen yhteyttä ja sai oikeat tavarat tilalle.

    • asedrft

      Milgear just hyvä! noppeet toimitukset !

    • js

      ostaisin scar h milgearista onko hyvä 239e

      • Aaqoooo

        Se ei ole yhtään hyvä!kaverini ase meni heti rikki ja hänellä on just toi scar


      • Scarin Omistaja
        Aaqoooo kirjoitti:

        Se ei ole yhtään hyvä!kaverini ase meni heti rikki ja hänellä on just toi scar

        Minulla ollut toi scar-h ja toiminut kuin unelma!tippunut hiekkaan vahingossa mutta toimi sen jälkeenki vaikka kaverin cyman AK meni heti tukkoon ku silläki tippu :D.

        Scar:
        Tarkkuus
        lähöt
        Hieno
        kestävä

        -takatähtäin ei (minulla)pysy suoras


        Scarissa kiinni silu(joka ny ei paljo hyödytä)ja mini grip (tilannu Milgearista)!

        Hyvä paikka suosittelen(Suomen Paras)!:)


    • ft8686tmfm68dmd86886

      onko milgear hyvä paikka meinasin tilata sieltä aseen

    • hehe

      Kaveri tilas milgearisa lippaan ja sai kaasuaseen :D kukahan lie sen lippaan saanut...

    • Kysymysmies??
      • VITUNAVUTTOMAT!!!!!!

        Saata.na kattokaa niistä Milgearin arvosteluista!


      • Scarin Omistaja

        Itellä ollut ja hyvä oli!

        hyvät lähöt
        paljo metallia
        \-aika painava (ite tykkäsin):)

        -hankala laittaa akku kiinni (jos ei oo crane)yksin

        Hinta\Laatusuhde ERITTÄIN HYVÄ!!


    • aseenkayttaja

      Milgear on luotettava kauppa, josta tavarat tulee hyvässä kunnossa kotiin.
      Milgearissa on myös kattava valikoima, josta valita aseensa.
      Suosittelen lämpimästi

      -Aseenkäyttäjä

    • Abdullahi6666

      Niin ja kaikista parasta Milgearissa on ne arvostelut! Joten kaikkien ei tarvitse aina kysyä kestääkö? Onko hyvä? Kannattaako ostaa? Tai mitään muutakaan yhtä typerää.

    • Softihullu

      Paras airsoft kauppa oulussa...

    • hahaha

      Joo tiedän että olen ehkä myöhässä mutta on hauskaa luke noita kommentteja kun valitatte että ase meni rikki sehän ei oo Milgearin vika vaan valmistajan vika.

      • Se naurattaa vielä enemmän kuinka valitetaan kaupalle jos ei osata säätää hoppia. Palautuksissakin moni olettaa että tuotteen ei tartte olla myyntikunnossa.


    • PARAS airsoftkauppa

      Milgear on suomen PARAS airsoft kauppa sieltä tilaukset tulee nopeasti ja jos joku tuote on loppu niin vain pyytää voiko hankkia niitä lisää niin viikon päästä hauamasi tuote on varastossa.

    • madmanner

      "sieltä tulee tuotteet nopeasti " mulla kestänyt 2 viikkoo

    • snake556

      Mul tuli kahes päiväs ku tilasin liivin

    • Softaavanatsi

      Köh köh miks kundit itkee siitä, että ne ostaa paskan sähkön joka ei toimi hyvin tms. Huomaa selvästi, kun nuorempi harrastaja kyseessä niin valmistajat joiden aseita ostetaan Dboys, Cyma mitä näitä kiinoja nyt on. With second hard experience älkää helvetti ostako niitä. G&P ja Maruin aseet paljon parempia suoraan laatikosta. Vaikka kiinalaisilla onkin 1:1 kopiot maruin aseista niin silti löytyy maanantai kappaleita. Jos Maruin aseen hinta on kova ajattele kumpi tulee halvemmaksi? Ostaa 1 Maruin sähkö 300€ vai 3 kiina sähköä yht. 600€ joista mikään ei toimi kunnolla. Maruin aseet kestää sen 6v ongelmitta kiina aseissa hyvä jos 2v edes. tarkkuus on Maruin aseissa helvetisti parempi Kiina tussareissa joku 7mm piippu niin 6mm pallero pyörii sen sisällä sen verran mukavasti, että.

      • jusshisi

        Nyt kun airsoftia on harrastanut 6 vuotta, ei tulisi enään mieleenkään ostaa g&pn tai maruin aseita. Yks gp on ja se riittää. Ja lukemattomia maruin paska ylihinnoiteltuja muovi rimpula sähköaseita. 2 cymaa ollut tai toinen on vieläkin, paljon parempia ne on kuin maruit. Tällä hetkellä paras pyssy on ollut G&G:n kalliimmat pyssyt esim rk ja muut.


    • HC softaaja

      Sen verran hyvä kauppa että jos muija ei tykkäis kyttyrää niin muuttasin niitten varaston siivous koppiin asumaan! Tilailen kyllä muualtakin, mutta omalla kohdalla nopein, helpoin ja parhaan palvelun omaava liike.

      Ainoina miinuksina: Pojilla on ihan hervoton kiire ja tietty pitkän päivän tai aamu töttörössä ei meinaa aina keskittyä niin lisätietokohta tai maili on saattanut jäädä lukematta tai lukaistu osittain läpi.

      Tuotteita ei ole koskaan puuttunut. Joskus tullut vika tuote, mutta pikaisella puhelulla on asia järjestynyt, tavara lähtenyt takaisin ja uusi tullut tilalle jos jostain isommasta on ollut kyse.

      Huolto puoli asiantunteva ja auttava mitä ihmeellisiempienkin ongelmien kanssa ja ei ole ylitse pääsemätöntä vikaa vielä tullut vastaan johon nämä kaverit eivät osaisi auttaa.

      Sieltä vaan tilailemaan ja jos on mahdollista käykääpä kivijalka myymälässä^^

      Itsellä paketit klo12 aamulla tilaus->seuraavana aamuna matkahuollossa. Kahta viikkoa ei kestä tilaus kellään tai sitten on jäänyt tilaajalta painamatta "vahvista tilaus" nappia!

      Aseet itsessään on ihan samaa tavaraa mitä muistakin liikkeistä saa, mutta paremmalla valikoimalla, inhimilliseen hintaan ja takuu pelaa! Älä aseesta syytä muuta kun itseäs kun oot niin saatanan pihi!

    • fdwef3

      Jos suomesta tilailen niin yleensä se on milgeari. Aina on tullut kaikki tavarat mitä on tilauksessa ollut. Ja aina on vastattu sähköpostiin.

    • finpelaaja

      milgear on enemmän ku luotettava!!ihan mahtava paikka!! oon käyny oulun milgearissa monta kertaa ja oon kans tilannu sieltä monesti ja oikeestaan ootan sieltä paketti tälläkin hetkellä.:D

    • jodi

      Tykkään ihan milgearista. Ostin sieltä ekalla kerralla tarkkuuskiväärin, joka tuli parissa päivässä. Kerran jouduin odottamaan viikon, mutta ei se haitannut. Ostin myös A&K M4 CQB-R ja on ollut sairaan hyvä. Yleensä ostan milgearista tai tradesoftista, mutta milgearissa on halvemmat toimituskulut.

    • joudog

      kyllä, olen tilannut muutaman aseen sieltä ja aina on tullut ajallaan

    • Anonyymi

      Oon nyt lähettänyt useita sähköposteja rikkoutuneesta tuotteesta ja eivät vastaa sähköposteihin ollenkaan. Seuraavaksi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe