Kysymys turkissa romanssin

13

kokeneille naisille;
Minkä verran tuli maksamaan €?

14

1060

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SookieXYZ

      Pari drinkkiä maksoin ja annoin jäljelle jääneen valuutan playboy-tipiksi hyvistä panoista. Aika halvaksi tuli, eikä vain?

      • 13

        on ihan asevelihinta.


      • trras
        13 kirjoitti:

        on ihan asevelihinta.

        loistavaa, upeaa


    • salusta ptsa

      Miksi haluat tietää ihmisten seksikokemuksista? Onko sillä jotain merkitystä elämääsi jollain tapaa? Voisitko myös vastata näihin kysymyksiini? Olen yli neljäkymmenen oleva nainen ja olen käynyt Turkissa kolme kertaa elämäni varrella. Eka kerta oli kun olin n. 35 v ja olen muuten siinä maassa käynyt vain turistikohteissa, lukuunottamatta Istanbulia.

      Olen yhden ainoan kerran harrastanut seksiä Turkissa käydessäni Alanyassa uidessani erään komean nuoren miehen kanssa meressä ja se kaikki jäi siihen. Sekin oli vain kokeilua ei siis pelkkää aktia....

      • on sulla kokemuksia

        KOKEILEPPA Pippuri-Pekkaa esim. Gampiassa, ei jää siihen, olet aisaan "koukussa", makeaa, siitä me hieman vanhemmatkin olemme jääneet ".......", aina, kun jää säästöön matkarahat, sinne....!


      • 27
        on sulla kokemuksia kirjoitti:

        KOKEILEPPA Pippuri-Pekkaa esim. Gampiassa, ei jää siihen, olet aisaan "koukussa", makeaa, siitä me hieman vanhemmatkin olemme jääneet ".......", aina, kun jää säästöön matkarahat, sinne....!

        helpompi roudata kotimaahan oma kasipallo


      • ooh
        on sulla kokemuksia kirjoitti:

        KOKEILEPPA Pippuri-Pekkaa esim. Gampiassa, ei jää siihen, olet aisaan "koukussa", makeaa, siitä me hieman vanhemmatkin olemme jääneet ".......", aina, kun jää säästöön matkarahat, sinne....!

        ihqua


    • amorfiore

      Kai sille miehelle aika hintavaksi tuli, ostatin sillä kultaisen rannerenkaan, korvakorut, kukkia sain päivittäin ja muitakin pieniä lahjoja. Ei sen aina pidä olla nainen joka maksaa...

      • kuules tuota

        Kyllä yleisempää prostituutioita onkin se,että mies maksaa naiselle¨seksistä,eikätoisin päin...


      • amorfiore
        kuules tuota kirjoitti:

        Kyllä yleisempää prostituutioita onkin se,että mies maksaa naiselle¨seksistä,eikätoisin päin...

        Kuka on puhunut seksistä mitään?! :D


    • kaipuu...

      Ei ole hintaa. 100 e päivässä annoin korvaukseksi. Eikä hän itse asiassa ollut edes komea, pikemminkin rujo. Toissijaista kumminkin tuo raha, vähän köyh'änapua jne...viikon kuljettiin yhdessä ja ostin jotain pientä hänelle. Kortin sain palattuani suomeen.

    • bailabaila;)

      siinä hommassa menee ja muutaman kerran viikossa/kahdessa,elikkä pikkusumma hyvästä tasokkaasta nautinnollisesta kahdenkeskisestä onnentäyttymyksestä,sitä saa mitä tilaa,näin Kemerissä :>

    • ylihilseen

      Maksatteko te niille? Itellä useampia romansseja takana, taisin kolapullon tarjota yhdelle. Miks maksaa ku ilmaiseksiki saa?

      • katsos nuori

        urasi alussa oleva muslimienhoro.

        Vanhemmat kuluneemmat lortot joutuvat maksamaan ja koska ovat muslimien exiä, eivät saa Suomesta kuin vankilakundeja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe