Pystyykö media playerillä tekemään usemmasta kappaleesta ns. potpurin eli yhdistämään monta kappaletta yhdeksi tai ottamaan vain osan kappallesta käyttööän esim. kertosäe.
Olen tekemässä valokuvista ja musiikista ns. elokuvaa Windowe movie makerilla ja haluaisin siihen taustalle useita eri biisejä.
osaako kukaan auttaa?
Windows media player
3
1659
Vastaukset
- guugl googl
Ei pysty, se ei ole editointikykyinen. Vaikket kysynytkään tilalle mitään niin jos kiinnostaa asia sen verran niin Audacityllä onnistuu ja on ilmainen. Luet vaan ohjeen ja treenaat hetken niin kyl se iloksi muuttuu. Pannaan vielä linkki ettet eksy haittaohjelmasivuille
http://audacity.sourceforge.net/ - onnistuu.
vedä kuvat siihen päälle ja musa ales omaan janaansa,,laita häivytykset väliin,,,,,,,,pinnaclella tuo käy hyvin helposti ja voit säätää kaikkea mitä siinä viedeossa on erikseen,,siis joka kohtauksen äänen ja kuvan,,hidastuksen tai vaikka takaperin jonkun osan
Et siis tarvitse MediaPlayeria ollenkaan tuohon, vaan voit sillä MovieMakerilla hoitaa asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815