Mitäs sinne säkylän jallulle nykyään mahtaa kuulua ku hakee kuskeja jo Kirkkonummeltakin ja minkähänlaisella palkalla siellä tätänykyä ajellaan..?
Perkola
15
2675
Vastaukset
- asuva
Mitä tämä firma ajaa ja millaista kuskia hakee????
- uuiu
mitä halvalla saa!
- asuva
uuiu kirjoitti:
mitä halvalla saa!
No millainen firma, eli kannattaako hakea töihin? Oletko nähnyt tämän firman työpaikkailmoituksen jossain?
- powersugar
asuva kirjoitti:
No millainen firma, eli kannattaako hakea töihin? Oletko nähnyt tämän firman työpaikkailmoituksen jossain?
sieltä oman kylän firmasta sulle töitä löydy?
- sama firma
uuiu kirjoitti:
mitä halvalla saa!
www.kuljetusperkola.fi
- uuiu
sama firma kirjoitti:
www.kuljetusperkola.fi
sama veivari!
- ah
asuva kirjoitti:
ei kannata menna toihin palkka asit ei oo kunnossa
- rane 74
uuiu kirjoitti:
sama veivari!
itse ajamassa siellä reilu puolen vuotta.ei mulla ollut mitään ongelmia.helvetisti jouduin kyllä ajamaan.
- tiutiu
rane 74 kirjoitti:
itse ajamassa siellä reilu puolen vuotta.ei mulla ollut mitään ongelmia.helvetisti jouduin kyllä ajamaan.
Ajoja taitaa tosiaan tuolla kuljetusliikkeessä riittää. Joka päivä tulee useampi talon auto vastaan.
- uuiu
tiutiu kirjoitti:
Ajoja taitaa tosiaan tuolla kuljetusliikkeessä riittää. Joka päivä tulee useampi talon auto vastaan.
satakunnassa huhutaan että kohta loppuu laulut kun ei laiskat työntekijät viihdy talossa!
- on
uuiu kirjoitti:
satakunnassa huhutaan että kohta loppuu laulut kun ei laiskat työntekijät viihdy talossa!
huhuja
- bulkkikuski
ah kirjoitti:
tiedän sut ah olit pelkkä pelle ja yksi suomen huonoimmista kuskeista älä mustamaalaa hyvää taloa omilla hv puheillas!!!
- ah on gay
ah kirjoitti:
ja ah opi kirjottaa senki vanha homo!
- tiutiu
ah on gay kirjoitti:
ja ah opi kirjottaa senki vanha homo!
kyllä arska nyt taisi saada täyslaidallisen!
- sj
on kirjoitti:
huhuja
jostain ne huhutkin alkunsa saa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255