Seaorgpaljastuksia
1
457
Vastaukset
- se vanha tuttu
Tässä linkissä ranskalainen nainen kertoo kokemuksistaan Seaorgissa vuosina 1990-1999 Kööpenhaminassa ja syistään lähteä sieltä. Nimettömänä.
Hän vetää esiin jälleen sen natsikortin. Jos natsit arvostivat älyä, tehokkuutta, terveitä elämäntapoja, perhettä, eläinsuojelua jne. niin ollessamme eri mieltä heidän päämääristään, tuleeko meidän siis olla tyhmiä, tehottomia, elää epäterveesti, lopettaa perheiden kannustus, kiduttaa eläimiä jne. ?
Eiköhän ne ryhmän päämäärät ja tavoitteet ole se, johon tulisi keskittyä.
Sitten siellä puhuttiin jälleen aika monen vuoden pituisesta sopimuksesta. Itse allekirjoitin aikoinaan sopimuksen, jossa lupauduin antamaan oman panokseni maailman ilman sotaa, rikollisuutta ja sairautta saavuttamiseksi ja maailman, jossa rehellisellä ihmisellä on oikeuksia. Sen sopimuksen voisin allekirjoittaa uudelleen milloin vain. Sopimuksen pituus oli ainakin minulle lähinnä symboolinen. Uskon elämän jatkuvan ikuisesti muodossa tai toisessa enkä tietenkään voi tietää millainen se muoto on joskus miljoonan tai miljardin vuoden kuluttua. Luulen, että aika moni seaorgilainen ajattelee kuten minä.
Minusta ihmisten pitäisi saada keskustella näistä asioista vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856