Seaorgpaljastuksia
1
516
Vastaukset
- se vanha tuttu
Tässä linkissä ranskalainen nainen kertoo kokemuksistaan Seaorgissa vuosina 1990-1999 Kööpenhaminassa ja syistään lähteä sieltä. Nimettömänä.
Hän vetää esiin jälleen sen natsikortin. Jos natsit arvostivat älyä, tehokkuutta, terveitä elämäntapoja, perhettä, eläinsuojelua jne. niin ollessamme eri mieltä heidän päämääristään, tuleeko meidän siis olla tyhmiä, tehottomia, elää epäterveesti, lopettaa perheiden kannustus, kiduttaa eläimiä jne. ?
Eiköhän ne ryhmän päämäärät ja tavoitteet ole se, johon tulisi keskittyä.
Sitten siellä puhuttiin jälleen aika monen vuoden pituisesta sopimuksesta. Itse allekirjoitin aikoinaan sopimuksen, jossa lupauduin antamaan oman panokseni maailman ilman sotaa, rikollisuutta ja sairautta saavuttamiseksi ja maailman, jossa rehellisellä ihmisellä on oikeuksia. Sen sopimuksen voisin allekirjoittaa uudelleen milloin vain. Sopimuksen pituus oli ainakin minulle lähinnä symboolinen. Uskon elämän jatkuvan ikuisesti muodossa tai toisessa enkä tietenkään voi tietää millainen se muoto on joskus miljoonan tai miljardin vuoden kuluttua. Luulen, että aika moni seaorgilainen ajattelee kuten minä.
Minusta ihmisten pitäisi saada keskustella näistä asioista vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921