Hei! Etelä-Korea on matkakohteena, mutta mielelläni muistelisin matkaa myöhemmin myös ottamieni kuvien kautta. Olen aikaisemmin saanut lainaksi ystäviltäni kameran käyttööni Eurooppaan suuntautuneilla reissuillani,opiskelija kun olen ollut. Mutta nyt opinnot ovat suoritettu ja haaveeni on tehdä matka Aasiaan. Rahoitus on hienosäätöä vailla. Kysymykseni on; olisiko /oletteko ostaneet valokuvauskameran etelä-Koreasta, kannattaako se hinnallisesti? Minkälaisen kameran olette ostaneet?
Kiitokset !
Valokuvauskamera Etelä-Koreasta?
1
1197
Vastaukset
- kamerabotti
Hintatasosta en osaa sanoa, mutta kamerat ovat mita luultavimmin samoja kuin Suomessa. Toki joitain vain siella myytavia malleja voi olla. Tietysti kun Koreassa ollaan, niin varmasti Samsung ja muut paikalliset merkit ovat vahvasti esilla.
Kameraa ostaessa kannattaa tarkistaa milla kielella ohjekirjat, mahdolliset tietokoneelle asennettavat ohjelmat ja kameran kayttovalikot ovat. Kameran valikoiden kielen voi useimmiten vaihtaa itsekin (tai vaihtavat ostohetkella kaupassa, jos niin pyydat), mutta ohjekirjojen ja ohjelmistojen suhteen kannattaa olla tarkkana. Joissain tapauksissa voi olla mahdollista kayda lataamassa esim. englanninkielinen ohjekirja / ohjelmistot kameravalmistajan kotisivuilta.
Takuuasiat kannattaa myos selvittaa, jos ostat kameran Koreasta, voi olla etta vikatilanteessa sinun pitaa toimittaa se Koreaan huollettavaksi. Suomalainen takuuhuoltoliike ei valttamatta korjaa EU/ETA -alueen ulkopuolelta hankittuja laitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374687- 563230
- 302893
- 612825
- 62430
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181611
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524