Hei! Etelä-Korea on matkakohteena, mutta mielelläni muistelisin matkaa myöhemmin myös ottamieni kuvien kautta. Olen aikaisemmin saanut lainaksi ystäviltäni kameran käyttööni Eurooppaan suuntautuneilla reissuillani,opiskelija kun olen ollut. Mutta nyt opinnot ovat suoritettu ja haaveeni on tehdä matka Aasiaan. Rahoitus on hienosäätöä vailla. Kysymykseni on; olisiko /oletteko ostaneet valokuvauskameran etelä-Koreasta, kannattaako se hinnallisesti? Minkälaisen kameran olette ostaneet?
Kiitokset !
Valokuvauskamera Etelä-Koreasta?
1
1238
Vastaukset 1
- kamerabotti
Hintatasosta en osaa sanoa, mutta kamerat ovat mita luultavimmin samoja kuin Suomessa. Toki joitain vain siella myytavia malleja voi olla. Tietysti kun Koreassa ollaan, niin varmasti Samsung ja muut paikalliset merkit ovat vahvasti esilla.
Kameraa ostaessa kannattaa tarkistaa milla kielella ohjekirjat, mahdolliset tietokoneelle asennettavat ohjelmat ja kameran kayttovalikot ovat. Kameran valikoiden kielen voi useimmiten vaihtaa itsekin (tai vaihtavat ostohetkella kaupassa, jos niin pyydat), mutta ohjekirjojen ja ohjelmistojen suhteen kannattaa olla tarkkana. Joissain tapauksissa voi olla mahdollista kayda lataamassa esim. englanninkielinen ohjekirja / ohjelmistot kameravalmistajan kotisivuilta.
Takuuasiat kannattaa myos selvittaa, jos ostat kameran Koreasta, voi olla etta vikatilanteessa sinun pitaa toimittaa se Koreaan huollettavaksi. Suomalainen takuuhuoltoliike ei valttamatta korjaa EU/ETA -alueen ulkopuolelta hankittuja laitteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459