kultahietikolle...

me

Kukaan lähdössä toukokuun alussa?

9

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaks2

Jep, 9.5. olisi lähtö, hotellina Ambassador, ei kuulema kovin laadukas, mutta niin pikaisella äkkilähdöllä ja halvalla hinnalla ei kummoisia odotetakaan. Eikä kuulema hirmu lämmintä ole luvassa, ei anneta sen kuitenkaan pilata reissua!

• tytsyt

Ei tosiaankaan reissua saa ilmat pilata, tosin oishan se kiva kun olisi lämmintä ja hyvät ilmat. Mutta Itse uskon että hauskaa tulee olemaan ja shoppailua ainakin... jos nyt niin halpaa kun sanovat.. :)

• kaks2
        tytsyt kirjoitti:

Ei tosiaankaan reissua saa ilmat pilata, tosin oishan se kiva kun olisi lämmintä ja hyvät ilmat. Mutta Itse uskon että hauskaa tulee olemaan ja shoppailua ainakin... jos nyt niin halpaa kun sanovat.. :)

Totta, innokasta shoppailua ainakin luvassa ja rentoutumista. Ja mukava jos ei niin hirmu kuuma, ei ehkä pahinta turistiryysistäkään. Missäs tytsyt ootte hotellissa?

• tytsyt
        kaks2 kirjoitti:

Totta, innokasta shoppailua ainakin luvassa ja rentoutumista. Ja mukava jos ei niin hirmu kuuma, ei ehkä pahinta turistiryysistäkään. Missäs tytsyt ootte hotellissa?

Pliskassa. Ei pitäisi olla ihan niin paljon väkeä kuin sitten heinä-elokuussa...
        Ootteko aiemmin käyneet kultahietikolla? Toivottavasti meille kaikille lähtijöille tulee mahtava loma!

• kaks2
        tytsyt kirjoitti:

Pliskassa. Ei pitäisi olla ihan niin paljon väkeä kuin sitten heinä-elokuussa...
        Ootteko aiemmin käyneet kultahietikolla? Toivottavasti meille kaikille lähtijöille tulee mahtava loma!

Mekään neitoset ei olla aiemmin Kultahietikolla tai ylipäätään Bulgariassa käyty, ihan kiva lähteä katsastamaan paikka. Ja toivottavasti tulis mukava loma ja paistaisi edes aurinko jos ei sitten niin lämmintä olekaan!

• pliskaan.

Ollaan lähdössä viikon päästä , jee :) ja uskokaa vaan kyllä siellä on lämmintä ilmaa luvattu! 18-23 astetta. no aina se tän suomen max 10 astetta voittaa,eiks vaan?

• Nojaa...

Nojaa, ihan kivaa täällä Suomessa nyt on 28 asteessa...

• juu..

taisi nyt kyllä suomessa se 18-23°C ja bulgariassa maks 10 astetta :)

• tietäjäää
        juu.. kirjoitti:

taisi nyt kyllä suomessa se 18-23°C ja bulgariassa maks 10 astetta :)

suomes ja bulgarias oli yhtä lämmin kummassaki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe