Ongelmia yläpalkin kanssa!

Epätoivoisin!!!

Osaisko joku neuvoa mikä on mennyt vikaan explorerissani. Tosiaan yläpalkki ei näy (osoiterivit, työkalut ym painikkeet) enkä osaa palauttaa niitä millään.

Kyse ei ole kokoruutunäytöstä, F11:sta painamisesta ei hyötyä.
Lisäksi ongelmana on se, ettei explorer lähde lataamaan mitään tiesdostoa. Olisin jo kauan aikaa sitten mieluusti ladannut Firefoxin, ´paljon tutumpi selain kun on...
Yläpalkin kohdalla näkyy vain osa taustakuvaani tai jotain muuta tavaraa mitä selaimen takana on ollut, näyttäisi siltä että selain tuossa kohtaa vähän kaatuisi... Netistä yrittänyt etsiä ratkaisua ongelmaani, mutta useimmissa ohjeissa vaan sanotaan että valitse työkalut valikko. Mutta perskule ku ei sitäkään NÄY!!! Edellinen ja seuraava näppäimet myös kateissa...

Olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi auttaa tässä ongelmassa!

11

6822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • droidi.

      Muistatko yhtään mitä silloin tapahtui kun se katosi. Oliko sulla mahdollisesti jotain ask tms toolbaaria siinä. Entäs kun menet resurssien hallintaan niin näkyykö siellä osoiterivi ja kaikki niinkuin pitää. Entäs jos viet hiiren nuolen ylöspäin niin tuleeko sitten näkyviin. Oletko skannanut haittaohejelmat, löytyykö.

      Yhden jutun löysin joka voisi olla sulla syy. Rekisteri on vioittunut. Toisaalta tuossa mainitaan vain työkalurivin ja valikkorivin puuttuminen. Korjaus on helppo jos painaa tuota fix it nappia.
      http://support.microsoft.com/kb/962963

      • Anonyymi

        Windowshan on aina pelkkää ongelmaa.


    • Ylkärinen

      Järjestelmän palauttaminen, virusten etsiminen ja poistaminen. Meinaan kun et pysty lataamaan mitään niin vaikuttas että ois jotaan örkkiä. Yks keino on mennä jonkun toisen koneella lataamaan se firefox muisti tikkuun ja sieltä sitten (muistitikulta) ladata se firefox koneellesi. Nuo rekisterin muokkaukset kun on arvelluttavia jos ei ota varmuuskopiota rekisteristä ja se että jos kone menee solmuun täysin niin miten rekisteri sitten palautetaan.

    • tunturisti

      Sama vika tuli jo perjantai-iltana 9.4.10 Pari kertaa on käväissyt normaalina, mutta sitten taas tuntemattomasta syystä tyhjä selaimen paikka, taustana "näytön kuva".
      ILMOITTAISITKO OLETKO SAANUT APUA, MITÄ TEHDÄ!?

      • toimii tarvittaessa

        Saat valikkorivin jälleen näkyviin, ainakin tilapäisesti/tarvittaessa painamalla Alt-näppäintä. Se on vissiin muutettu uudistuksen myötä tällaiseksi.


    • Ketullinen

      Tuli itsellekin omia aikojaan ihan samat ongelmat pari viikkoa sitten. Eräs nörtti halusi penkoa syvällisemminkin ongelmien syyt, ei vain onnistunut vaikka teki pitkään hommia montaa kautta. Asensi sitten Firefoxin disketillä, toimii mainiosti, ei olla senjälkeen Exploreriin koskettu ! Oli epäilys, että suosikit ym. "katoavat" vaihdon yhteydessä, oli turha epäilys, kaikki tuli Firefoxiin !

    • noviisi pöllö

      Meni mustaksi valikkorivi ja suosikki-palkki
      ja niiden kuvakkeet ja tekstit katosi.

      Vaihdoin takaisin asetuksen
      Työpöytä > Ominaisuudet > Ulkoasu > "Windows XP -tyyli"

      ja taas toimii.

    • nesrre

      paina F10 ja sitten siinä palkilla heti oikeeta hiiren näppäintä. ja valitse valikkorivi siitä ni pitäs ruveta näkymään!

      • Anonyymi

        Mulla F10:sssä on ääni. Painoin F11:ta pidempään ja sain mustan yläpalkin muuttumaan takaisin entiselleen, eli kaikki yläpalkin valikot palautuivat! JEEEE! :-) Tää on ollut raivostuttava vika, eikä meidän IT-porukkakaan ole osannut auttaa. Nyt näiden vinkkien avulla ratkaisin omassa työkoneessani temppuilevan näytön ihan itse. Ratkaisut eivät ole yksiselitteisiä. Toiselle toimii näköjään toinen ratkaisu kuin toiselle. Valitettavasti! Riippuu ilmeisesti laitteista ja käyttiksistä jne. Mutta, noita F-painikkeita kannattaa koittaa. Eli vie hiiri mustalle alueelle sinne ylös ja paina pitkään ko. F-painiketta. Luulisin, että joku suurimmista numeroista (yli F10), jossa ei ole mitään symbolia on parasta aloittaa testailu. Voipi vaikka ratketa. :-) Yt. CJ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla F10:sssä on ääni. Painoin F11:ta pidempään ja sain mustan yläpalkin muuttumaan takaisin entiselleen, eli kaikki yläpalkin valikot palautuivat! JEEEE! :-) Tää on ollut raivostuttava vika, eikä meidän IT-porukkakaan ole osannut auttaa. Nyt näiden vinkkien avulla ratkaisin omassa työkoneessani temppuilevan näytön ihan itse. Ratkaisut eivät ole yksiselitteisiä. Toiselle toimii näköjään toinen ratkaisu kuin toiselle. Valitettavasti! Riippuu ilmeisesti laitteista ja käyttiksistä jne. Mutta, noita F-painikkeita kannattaa koittaa. Eli vie hiiri mustalle alueelle sinne ylös ja paina pitkään ko. F-painiketta. Luulisin, että joku suurimmista numeroista (yli F10), jossa ei ole mitään symbolia on parasta aloittaa testailu. Voipi vaikka ratketa. :-) Yt. CJ

        Helpoimmalla pääset kun poistat selaimen ja asennat sen uudelleen.


    • Guru Löylyniemi

      Turhia palkkeja ei tarvi.
      Toimitusten parantamiseksi kääri rautalankaa koneesi ympärille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe