Itse hain sekä kansainväliseen IB-linjalle että suomenkieliseen kansainvälisen liiketoiminnan-linjalle. Kiinnostaisi tietää millaisilla edellytyksillä muut ovat hakeneet. Mulla tradenomin paperit (BBA) ka vaan 3 oppari 5. Jonku verran työkokemusta, ei paljoa. Huvikseen hain vaikka oletankin että niin vaikea päästä sisään et ei mitään mahiksia.
Kukaan hakenut Ouluun taloustieteen maisterilinjoihin?
4
667
Vastaukset
- hki_trade
Itse tulin jo valituksi Lappeenrannan teknillisen yliopiston kansainvälisen markkinoinnin maisteriohjelmaan, mutta hain myös Ouluun kansainvälisen liiketoiminnan maisteriohjelmaan. Saa nähdä miten käy.
Oma hakijaprofiili:
- erikoistuminen kansainväliseen liiketoimintaan
- kaikkien opintojen ka 4
- opinnäytetyön arvosana 5
- 2 opiskelijavaihtoa
- kv-työharjoittelu
- opiskelijakunnassa kv-henkilönä
- tällä hetkellä ulkomailla töissä monikansallisessa yhtiössä
- työharjoittelupaikka Aasiassa loppuvuodesta- KaikenVaralta
Vau.. onneksi olkoon :) sulla tosi hyvät edellytykset päästä... Mulla ka vaan 3, oppari 5. ei vaihtoja mut oon ollu muuten vaan ulkomailla töissä enkä oo tällä hetkellä töissä vaan äitiyslomalla. toivottavasti ei oo kymmentä yhtä hyvää hakijaa ku sä et mäki pääsisin sisään ;) mut et siis oo hakenu ollenkaa siihen kansainväliseen IB-linjalle?
- hki_trade
KaikenVaralta kirjoitti:
Vau.. onneksi olkoon :) sulla tosi hyvät edellytykset päästä... Mulla ka vaan 3, oppari 5. ei vaihtoja mut oon ollu muuten vaan ulkomailla töissä enkä oo tällä hetkellä töissä vaan äitiyslomalla. toivottavasti ei oo kymmentä yhtä hyvää hakijaa ku sä et mäki pääsisin sisään ;) mut et siis oo hakenu ollenkaa siihen kansainväliseen IB-linjalle?
Kiitti! :)
Taitaa Ouluun olla vähän vaikeampi päästä tradenomina sisään kuin Lappeerantaan. Ouluun kun otetaan 10 uutta opiskelijaa mukaan lukien ulkomaalaisen tutkinnon ja suomalaisen yliopistotutkinnon suorittaneet. Voi olla, että tradenomien kiintiön on tuossa max. pari paikkaa. Lappeenrantaan otettiin 10 tradenomia.
En hakenut ollenkaan IB-linjalle, sillä hakijamäärät on aika tähtitieteelliset verratuna suomenkielisiin ohjelmiin. Esim. Vaasan IB-linjalle haki vuonna 2009 muistaakseni noin 600 hakijaa. Paikkoja on tosin vähän enemmän.
Toivottavasti natsaa ja pääset sisään! :) - KaikenVaralta
hki_trade kirjoitti:
Kiitti! :)
Taitaa Ouluun olla vähän vaikeampi päästä tradenomina sisään kuin Lappeerantaan. Ouluun kun otetaan 10 uutta opiskelijaa mukaan lukien ulkomaalaisen tutkinnon ja suomalaisen yliopistotutkinnon suorittaneet. Voi olla, että tradenomien kiintiön on tuossa max. pari paikkaa. Lappeenrantaan otettiin 10 tradenomia.
En hakenut ollenkaan IB-linjalle, sillä hakijamäärät on aika tähtitieteelliset verratuna suomenkielisiin ohjelmiin. Esim. Vaasan IB-linjalle haki vuonna 2009 muistaakseni noin 600 hakijaa. Paikkoja on tosin vähän enemmän.
Toivottavasti natsaa ja pääset sisään! :)Mä pääsin sisään opiskelemaan kansainvälistä liiketoimintaa!!! ;D IB-linjalle en päässy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846