Hei,
Ostettiin puolison kanssa vauvalle Emmaljungan Cerox rattaat puolikova kantokoppa. Valinta oli sikäli helppo, kun olivat ainoat, jotka mahtuivat autoomme... (muut Emmaljungan mallit eivät olisi korkeutensa puolesta mahtuneet, sama ongelma Brioissa jne) En siis kauheasti päässyt rattaita valitsemaan.
Haluaisin kuulla käyttökokemuksia rattaista. Mitä olette tykänneet Emmaljungan Cerox -rattaista? Onko puolikova kantokoppa riittävä vai olisiko kovallekin tarvetta?
Emmaljunga Cerox
4
529
Vastaukset
- Julminora
että tulee niihin pettymystä. Kovaa koppaa ei oikeen tarvii sen käyttöikä on kuitenkin niin lyhyt.
- salamander123
Ok, kiitos avusta! Tuo vaunuviidakko tuntuu niin loputtomalta, että ainut apu taitaa löytyä jo vaununsa hankkineiden kokemuksista!
- wi-ma
salamander123 kirjoitti:
Ok, kiitos avusta! Tuo vaunuviidakko tuntuu niin loputtomalta, että ainut apu taitaa löytyä jo vaununsa hankkineiden kokemuksista!
Hei, meilläkin nyt esikoiselle käytetyt emmaljungan ceroxit, duolift kantokopalla...olen kyllä ainakin ulkonäköön tosi tyytyväinen :) Käyttämään ei ole vielä päästy, heinäkuussa vasta matkustaja mahdollisesti maailmaan :)
Mutta te joilla kokemuksia niiin auttakee!!
Miten rattaiden kuomua saa "kiristettyä" että se pysyisi paremmin ylhäällä? Se jolta vaunut haettiin sanoi että ei ole kuin ruuvia kiristää, mutten kyllä löydä mahdollista kiristysruuvia mistään?!
- cerox
Ostettiin tuliterä cerox jouluna syntyneelle muksulle ja täytyy sanoa, että hyvät on!! Lumessa ja sohjossakin suorastaa liukuu eteenpäin ja muutenkin todella kevyet ja hyvät. Ollaan todella tyytyväisiä valintaan (valitsimme vaunut samasta syystä, mitkään muut ei mahtuneet autoon). Ainoa huono puoli on, että koritilaan ei tahdo mahtua paljoa tavaraa, mutta kyllä sinne aina tarvittavan saa survottua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082