Vilperi, Sotis & knit

basura

Saakos sitä olla utelias ja kysellä, ketä Teitä sitten oli tapaamisessa.
Jos olen ymmärtänyt oikein, Vilperit, Sotis ja Maimun tapasivat Palmasissa.
Mutta olivatko don luis, Pavi, Misska, Vilperi ja kuka muu Inglesin tapaamisessa?
Otettiinko valokuvia ja tulevatko ne Vilperin sivuille. Enhän minä mitenkään utelias ole, mutta.....
Eikun hauskaa keväänjatkoa kaikille saarien ystäville. Varmaankin tämä saitti alkaa hiljentyä herätäkseen eloon jälleen syksyllä.

ent. masa11

ps. olen saamattomuuden huippu. En ole vieläkään rekkautunut Vilperin sivuille. Katsotaan tapahtuuko mitään.

64

2480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapasin ensin Liinapan ja myöhemmin Vilperin puolisoineen Las Palmasissa.

      Koska Inglesin treffit osuivat lähtöäni edeltävälle päivälle ja meillä oli muuta meininkiä LaPassa, en osallistunut siihen. En tiedä kokoonpanoa, mutta lukemani mukaan kivaa on ollut ja ruokakin on maistunut.

      Jokavuotiseen tapaan saitti tosiaan hiljenee kesälaitumien lähestyessä. Toisaalta aika moni tekee jo varauksia joko pakettimatkoista tai vuokra-asunnoista näinä aikoina. Miten ne sanovatkaan, että "early bird..."

      Buenas noches
      Sotis

      • vilperi57

        meetingissä olivat allekirjoittanut vaimoineen, Pavi tyttöystävineen, Maimun miehineen ja Talviasukas ja keskustelunaiheena yleisesti ottaen kaikki muu, mutta foorumia ei käsitelty. Rattoisa ilta ja ennen yhtätoista oltiin jo kämpälläkin.
        Canaryfanin ja toiselta foorumilta peräisin olevan Makun vaimoineen tapasin eräänä päivänä muualla ja parina ehtoona käytiin Makun porukan kanssa syömässäkin.


    • don luis

      oli sattuman oikusta inglesissä pitkästä aikaa joten en voinut/kerinnyt/malttanut lähteä kuparipannuun,en siis ole yhdessäkään kuvassa.P.S. kävin kyllä pnnussa ja söin pizzan joka oli minusta hinta/laatusuhteeltaan hieman heikko.

      • unehtui äsken

        kuitenkin pieni pupu pöksyyn? Hieman selittelyn makua tuossa oli.
        En niitä kuvia ahdistele. Toivottavasti Vilperi ei niitä julkistakaan, ei ainakaan ilman asianomaisten suostumusta.

        Terveisiä kaikille

        basura


      • jänishousuko?
        unehtui äsken kirjoitti:

        kuitenkin pieni pupu pöksyyn? Hieman selittelyn makua tuossa oli.
        En niitä kuvia ahdistele. Toivottavasti Vilperi ei niitä julkistakaan, ei ainakaan ilman asianomaisten suostumusta.

        Terveisiä kaikille

        basura

        osallistua miitinkeihin vaikka olisi samaan aikaan kohteessa kuin muut vakkarit? En minäkään osallistuisi. Ehkä olisi sivistynyttä uskoa don luisin selitykseen vaikka sitä epäilisikin. Minä en epäile sillä viettäisin itsekin varmasti mieluumin aikaa vanhan kaveri porukan kanssa kuin tuntemattomien kanaria kirjoittajien. Kaikki ei halua tutustua naamakkain.


      • don luis
        unehtui äsken kirjoitti:

        kuitenkin pieni pupu pöksyyn? Hieman selittelyn makua tuossa oli.
        En niitä kuvia ahdistele. Toivottavasti Vilperi ei niitä julkistakaan, ei ainakaan ilman asianomaisten suostumusta.

        Terveisiä kaikille

        basura

        tämäntyylisestä kommentista.meitä oli kahdeksan henkeä joista neljä tätä porukkaa jotka kävivät kahdeksankymmentäluvulta aina syksyisin pelaamassa korttia ja muistelemassa menneitä.olemme saman kivitalon asukkaita jo ennen vuotta 1950 ja yhteyden pitomme alkaa olla varsin harvinaista.kun vielä yksi pariskunta oli keskiviikkolennolla ja hiukan siis poikkeavalla aikataululla yhteistä aikaa kertyi varsin niukasti kun vielä asuimme inglesissä melko hajallaan.en halunnut "pettää porukkaa"ja lähteä sooloamaan,josta esitin kyllä arvelun jo ennen matkaa.kun porukka pieneni niin kävin kyllä pannussa joka jo tulikin esiin.kävin myös sittemmin ale-pubissa(ei muita kuin me paikalla),(hell-sinki tanssipaikassa,n.10 henkeä)eli vähiin oli käynyt suomalaisten määrä.itseni lisäksi ei koko muuta seuruetta kiinnosta tutustua "nettikansaan"joten vlinnat olivat ne mitkä olivat ja näin kävi.minä tietenkin olen taas inglesissä ensi maaliskuussa,katsotaan miten käy?


      • vilperi57
        don luis kirjoitti:

        tämäntyylisestä kommentista.meitä oli kahdeksan henkeä joista neljä tätä porukkaa jotka kävivät kahdeksankymmentäluvulta aina syksyisin pelaamassa korttia ja muistelemassa menneitä.olemme saman kivitalon asukkaita jo ennen vuotta 1950 ja yhteyden pitomme alkaa olla varsin harvinaista.kun vielä yksi pariskunta oli keskiviikkolennolla ja hiukan siis poikkeavalla aikataululla yhteistä aikaa kertyi varsin niukasti kun vielä asuimme inglesissä melko hajallaan.en halunnut "pettää porukkaa"ja lähteä sooloamaan,josta esitin kyllä arvelun jo ennen matkaa.kun porukka pieneni niin kävin kyllä pannussa joka jo tulikin esiin.kävin myös sittemmin ale-pubissa(ei muita kuin me paikalla),(hell-sinki tanssipaikassa,n.10 henkeä)eli vähiin oli käynyt suomalaisten määrä.itseni lisäksi ei koko muuta seuruetta kiinnosta tutustua "nettikansaan"joten vlinnat olivat ne mitkä olivat ja näin kävi.minä tietenkin olen taas inglesissä ensi maaliskuussa,katsotaan miten käy?

        tuo miitinki oli alunpitäenkin; eräs ilmoille heitetty ehdotus ja monia tuli tuolla reissulla tavattuakin ja toinen toistaan miellyttävämpiä persoonoita, joten jos taas joskus aikataulut sopivat yhteen, niin varmasti tapaillaan! :)


      • vilperi57 kirjoitti:

        tuo miitinki oli alunpitäenkin; eräs ilmoille heitetty ehdotus ja monia tuli tuolla reissulla tavattuakin ja toinen toistaan miellyttävämpiä persoonoita, joten jos taas joskus aikataulut sopivat yhteen, niin varmasti tapaillaan! :)

        Itse asiassa minulle tuli mieleen "basuran" viestiä lukiessani, että siinä on asialla ihan joku muu taho.
        Basura (ent. Masa11) kirjoittaa aina rekkautuneena ja hyvin positiivisin sävyin.

        Totta kai tapaamiset ovat vapaaehtoisia ja don luisin tilanne on täysin ymmärrettävä.

        Minusta tapaamiset jatkossakin ovat erinomaisen kannatettavia; jos pistää itsensä likoon netissä, en ymmärrä ollenkaan, miksei mukavia ihmisiä voisi tavata myös livenä. Ilmiötä voisi viritellä myös muille saarille. Teneriffallakin viettää moni palstalainen lomiaan.


      • basura
        Sotavento kirjoitti:

        Itse asiassa minulle tuli mieleen "basuran" viestiä lukiessani, että siinä on asialla ihan joku muu taho.
        Basura (ent. Masa11) kirjoittaa aina rekkautuneena ja hyvin positiivisin sävyin.

        Totta kai tapaamiset ovat vapaaehtoisia ja don luisin tilanne on täysin ymmärrettävä.

        Minusta tapaamiset jatkossakin ovat erinomaisen kannatettavia; jos pistää itsensä likoon netissä, en ymmärrä ollenkaan, miksei mukavia ihmisiä voisi tavata myös livenä. Ilmiötä voisi viritellä myös muille saarille. Teneriffallakin viettää moni palstalainen lomiaan.

        Minä sen kirjoituksen takana olin. Tarkoitus oli olla vain hieman vitsikäs, ei ilkeä. Jos olisimme olleet vastakkain, olisit kyllä pästästäni nähnhyt, etten ihan tosissani ollut.
        Tietysti tapaamiset ovat vapaaehtoisia, eikä kenenkään ole niihin pakko osallistua.
        Katsotaan, tuleeko itse oltua joskus porukan kanssa samoihin aikoihin jossakin ja alkaako minua silloin jänistämään.
        Hyvät jatkot vaan kaikille.
        ent. masa11


      • don luis
        basura kirjoitti:

        Minä sen kirjoituksen takana olin. Tarkoitus oli olla vain hieman vitsikäs, ei ilkeä. Jos olisimme olleet vastakkain, olisit kyllä pästästäni nähnhyt, etten ihan tosissani ollut.
        Tietysti tapaamiset ovat vapaaehtoisia, eikä kenenkään ole niihin pakko osallistua.
        Katsotaan, tuleeko itse oltua joskus porukan kanssa samoihin aikoihin jossakin ja alkaako minua silloin jänistämään.
        Hyvät jatkot vaan kaikille.
        ent. masa11

        ollenkaan,tapaaminen oli kyllä mielessäni mutta muut asiat tulivat sen edelle kuten jo kirjoittelinkin.aiemmin olen muutaman kerran kertonut että minä ja nyt siis tämä muukin porukka istumme lähes joka ilta ennen ruokailua ja jälkeenkin,(yllätys)cita ostarin don luis kapakassa.tarjoilija on yli 20 vuotta meidät tuntenut joten paukut on reiluja ja palvelu erinomaista,eipä juuri muita suomalaisia näkynyt siellä.nähdään?


    • R0BOTTI

      Ennen oli ennen !

      • tingimiit

        Vilperi ja Pavi siirtyneet jo manan majoille vuosia sitten. Oletteko muut tavanneet tosianne myöhemmin. Taisi Vilperi olla se miitingin tekijä muinoin.


      • Anonyymi
        tingimiit kirjoitti:

        Vilperi ja Pavi siirtyneet jo manan majoille vuosia sitten. Oletteko muut tavanneet tosianne myöhemmin. Taisi Vilperi olla se miitingin tekijä muinoin.

        Mitä sinä oikein puhut, tavattiin sattumalta Vilperin kanssa ja turistiin pitkät tovit.


    • gordero

      Onkohan don luis vielä käynyt kanarialla, lammasta syömässä siellä la gumpressa?

      • lammastavaan

        Siellähän se istuu kertun kanssa harvase ilta ja rasva valuu suupielistä.


    • Las Cumbres on edelleen suosikkipaikka,vaikka harvemmin tulee poikettua kun hotelli tarjoaa ruokaa.Ne jotka pitävät lammasruoista paikka on parhaasta päästä.

    • Rälläkkäpaari

      Sotis kuin tatti Cruzissa.

      • Kimahtelu

        Vinkkupulloladykö????


    • Natisuta

      Liekö sama leidi, joka jakaa ruokareseptejä ja elämänhallintaa.

      • sotarento

        Sama mummeli on. Annan palstoilla kirjoittelee ihan mukavia juttuja. Vähemmän vaan granin asioita, enemmän tenen juttuja kun siellä kai pääosin majailee.


      • Äkpnåion
        sotarento kirjoitti:

        Sama mummeli on. Annan palstoilla kirjoittelee ihan mukavia juttuja. Vähemmän vaan granin asioita, enemmän tenen juttuja kun siellä kai pääosin majailee.

        Ei taida kirjoitella enää yhtään mitään tietyistä syistä johtuen.


      • No niin, taas se mummuttelu ja arvuuttelu alkoi. Terveiset Puerto de la Cruzista, jossa suinkaan en pääasiallisesti asu. Ainoastaan talvet. Nyt on muutamana päivänä ollut sateita sekä täällä että kaikillakin saarilla. Suomen mediassa on ollut kuitenkin virheellistä ja yliampuvaa tietoa, kuolonuhreja ei ole ollut, mutta kosolti aineellisia vahinkoja. Osallistun nykyisin Kanariakeskusteluun pääosin Facebookissa, jossa esiinnytään nimillä ja henkilöprofiileilla. Ylläpito toimii tehokkaasti, eikä siellä suvaita tässäkin ketjussa heiteltyjä vihjailuja. Toivon mukavaa pikkujoulujen aikaa kaikille. Muutaman päivän kuluttua täällä syttyvät jouluvalot ja säänkin on luvattu pian poutaantuvan.


      • Arvasin

        Mummu palasi tänne trollaamaan :D


      • sotavento kirjoitti:

        No niin, taas se mummuttelu ja arvuuttelu alkoi. Terveiset Puerto de la Cruzista, jossa suinkaan en pääasiallisesti asu. Ainoastaan talvet. Nyt on muutamana päivänä ollut sateita sekä täällä että kaikillakin saarilla. Suomen mediassa on ollut kuitenkin virheellistä ja yliampuvaa tietoa, kuolonuhreja ei ole ollut, mutta kosolti aineellisia vahinkoja. Osallistun nykyisin Kanariakeskusteluun pääosin Facebookissa, jossa esiinnytään nimillä ja henkilöprofiileilla. Ylläpito toimii tehokkaasti, eikä siellä suvaita tässäkin ketjussa heiteltyjä vihjailuja. Toivon mukavaa pikkujoulujen aikaa kaikille. Muutaman päivän kuluttua täällä syttyvät jouluvalot ja säänkin on luvattu pian poutaantuvan.

        Facebookissahan minäkin,parilla palstalla...


      • 6plus3
        donluis kirjoitti:

        Facebookissahan minäkin,parilla palstalla...

        Ja taisit lentää ulos eräältä palstalta?


    • ikäväsotista

      kirjoita sotis vaan tännekkin olisi niin mukava kuulla miten on mennyt krutsissa, näitä häiriköitä täällä kyllä riittää, mutta ei kannata niistä välittää,se on vain tyypillistä suomalaista kateutta kun itse ei pysty yhtään mihinkään.

      • kivakuullasotiksesta

        Todella kivaa kuulla sotiksesta! Toivottavasti ei enää osallistu Kuparipannukeskusteluun!!!


      • Varmatieto

        Juu sotis on trollannut satoja kuparipannua herjaavia viestejä. Älä enää pliis


    • rauhista

      Kiva kuulla että Sotis on voimissaan. Hyvää joulunalus aikaa sinne saarilla sotikselle ja kaikilla muillekin.

    • muuttomies

      Muuttaisin talveksi Teneriffalle mutta en oikein uskalla. Onkohan siellä jotain Suomiyhteisöä johon ottaa yhteyttä. Asunto ja muissa asioissa.

      • Teneriffan Suomikerho Puerto de la Cruzissa:

        https://www.tenerifensuomi-kerho.org/


      • muuttomies

      • muuttomies kirjoitti:

        Kiitos tiedosta,otan sinne yhteyttä.

        Puerto de la Cruzin osalta neuvon ottamaan yhteyttä täkäläisiin välittäjiin. Näistä suositukseni on Katja Hämäläinen. ([email protected]).

        Suomikerho ei hoida asuntovälitystä, mutta kerhon sivuilla on usein kyselyjä vapaista asunnoista. Myös ei-jäsenet voivat tuota kanavaa hyödyntää.

        Muun Tenerffan osalta parhaiten tuntuu nyt toimivan "Teneriffan ystävät" -niminen ryhmä, jonka löytää Facebookista. Heillä on erilaista yhteydenpitoa, neuvontapalvelua useissa asioissa, myös asunnoista. Ryhmä on Suomikerhosta irrallinen ja toimii Eteläisen Tenerifen alueella.


    • muuttomies

      Kiitos lisätiedoista, Otan Katjaan yheyttä ja varmaankin tuohon Fb-ryhmään. Tästä se lähtee eteenpäin.

      • Hyviä lisähuomioita Sotavennolta. Asuntoja välittää Puerto de la Cruzissa myös Hille Oun lukaali.com . Heiltä löytyy asuntoja myös Teneriffan eteläosista.


      • Hänonparas
        Antigue kirjoitti:

        Hyviä lisähuomioita Sotavennolta. Asuntoja välittää Puerto de la Cruzissa myös Hille Oun lukaali.com . Heiltä löytyy asuntoja myös Teneriffan eteläosista.

        Sotis onkin asiakeskustelija


      • Ramssi
        Hänonparas kirjoitti:

        Sotis onkin asiakeskustelija

        On jos varpaille ei astuta 👍


      • Uudsitustulossa

        Miksi tulla palstalle jossa yksi A. kuvittelee koko palstan olevan hänen henkilökohtainen bloginsa. Tällä palstalla meillä kaikilla on sananvapaus. Viimeistään ainakin sitten kunhan palstan uudistukset astuvat voimaan.


      • Antique---tässähei
        Uudsitustulossa kirjoitti:

        Miksi tulla palstalle jossa yksi A. kuvittelee koko palstan olevan hänen henkilökohtainen bloginsa. Tällä palstalla meillä kaikilla on sananvapaus. Viimeistään ainakin sitten kunhan palstan uudistukset astuvat voimaan.

        Anteeksi zikasairaan eläkepapparaisen horinat. Tuntemistani henkilöistä hän muistuttaa eniten apinaa. Olemme kavereita, mutta minä en allekirjoita noita hänen trollauksiaan. Tietysti palsta on kaikkien käytttävissä ja tänne saa kirjoittaa kaikkien sarten juttuja.
        Hieman jokomielitautisiahan tässä olaan, ehkä molemmat.


    • Anonyymi

      En ollut tapaamisessa olin humalassa.

    • Anonyymi

      ennen oli ennen

      • Anonyymi

        Se oli aikaa ennen luin apina trolli eläke pappa löysi karhu gourmet pihvi ravintolan. Oi niitä aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aikaa ennen luin apina trolli eläke pappa löysi karhu gourmet pihvi ravintolan. Oi niitä aikoja.

        Karhu onkin inglesin ykkönen kun ruoka ravintoloista puhutaan. Tänään minulla on taas pöytä varaus karhun maukkaiden pihvien nauttimiseen. Ihan huikea paikka tuo gourmet ruoka ravintola karhu mikä on jo kolmasti rankattu kanarian saarten parhaaksi. Huhutaa että karhu saisi jo neljännen misukka tähden ennen kauden alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu onkin inglesin ykkönen kun ruoka ravintoloista puhutaan. Tänään minulla on taas pöytä varaus karhun maukkaiden pihvien nauttimiseen. Ihan huikea paikka tuo gourmet ruoka ravintola karhu mikä on jo kolmasti rankattu kanarian saarten parhaaksi. Huhutaa että karhu saisi jo neljännen misukka tähden ennen kauden alkua.

        Meidänkin poika poppoo suosii karhu gourmet pihvi ravintolaa hyvien pihvien ja kattavan viini listan takia. Ensin syödään poika porukalla hyvin karhussa ja sitten illan viettoon yumbon bile keskukseen. Siellä mies viihtyy varmasti ja seuraa löytyy kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidänkin poika poppoo suosii karhu gourmet pihvi ravintolaa hyvien pihvien ja kattavan viini listan takia. Ensin syödään poika porukalla hyvin karhussa ja sitten illan viettoon yumbon bile keskukseen. Siellä mies viihtyy varmasti ja seuraa löytyy kaikille.

        Onhan karhu ja yumbo Inglesin yö elämän parhaat. Niissä mies viihtyy mies seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu onkin inglesin ykkönen kun ruoka ravintoloista puhutaan. Tänään minulla on taas pöytä varaus karhun maukkaiden pihvien nauttimiseen. Ihan huikea paikka tuo gourmet ruoka ravintola karhu mikä on jo kolmasti rankattu kanarian saarten parhaaksi. Huhutaa että karhu saisi jo neljännen misukka tähden ennen kauden alkua.

        Taitaa kerttumussukka riittä entisen juomapaarin ex-tähdeksi.


    • Anonyymi

      Onko sota valasta näkynyt inglesissä 👵🍷

      • Anonyymi

        Pian taas tornista kajahtaa olkaa valmiita.


      • Anonyymi

        Onko ikävä? Ei uskoisi.


      • Anonyymi

        Soiva peli se on. Harppu 😂


    • Anonyymi

      Sotis on pakkauspuuhissa, kohta lähössä crutziin.
      Missä on miitinkit siellä?

      • Anonyymi

        Älä nyt. Ihanaa ladyähän rakastaa kaikki🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt. Ihanaa ladyähän rakastaa kaikki🤣🤣🤣

        Sitä kimaltelijaa ei kaipaa täällä kukaan ei kukaan.


    • Anonyymi

      Sano jotain Sotis. Oletko gruzissa.

      • Anonyymi

        Olen krutsissa ja jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen krutsissa ja jotain.

        Misää se rutsi on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misää se rutsi on!

        Voi ristus mikä juntti kun ei tiedä rutsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ristus mikä juntti kun ei tiedä rutsia.

        Meillä täällä Junttilan hylkysyrjällä ei olla maailman polttopisteessä joten rutsia ei tiedetä mutta koko ajan edistytään ja jonakin päivänä tuokin sanasolmu ratkaistaan.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2265
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1715
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1583
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe