Aksel ja Rauha Jokinen kuolinpesiltä on viety rahoja 9.5.1968 lähtien.
Summaakin on kertynyt sellaiset reilut pari miljoonaa euroa.
Tilanhoitaja Matti Jokinen onnistui lopettamaan Osuuspankki Kantrisalon Kiikalan konttorissa yksinään pankkitilin. Hän tunnusti lopettaneensa tilin omasta toimestaan.
2 sisarta kertoo etteivät tienneet kuolinpesän pankkitilin lopettamisesta. Matti Jokinen ohjasi kaikki metsänmyynti, maatalous ja kesämökkien vuokratulot itselleen.
Matti Jokinen kertoi vuosia kuinka tuleva sukupolvi jatkaa tilan hoitoa ja siitä tehdään osakeyhtiö. Kuolinpesien mailla on 19 kesämökkiä, joista MAtti Jokinen väittää omistavansa 12.
Lain mukaan törkeän kavalluksen määritelmä täyttyy kevyesti. Salon poliisi ei halunnut tutkia rikosta vaan esitutkinta keskeytettiin.
Pesänselvittäjä/jakaja JAri Niinistö sanoi osakaille, että jos on rikosepäilyjä niin osakkaiden täytyy tehdä rikosilmoitus itse ja samoin tutkinta. Poliisille Niinistö kertoi ettei mitään rikokseen viittaavaa ole.
Toinen juristi taas sanoi että oppikirjamainen törkeä kavallus ja ehdottomasti rikoksen tunnusmerkit täyttyvät. Useampi juristi on ihmetellyt pesänselvittäjä/jakaja Jari Niinistön toimia
Kiikalan kunnan rakennustarkastaja on kahdessa todistuksessa todennut rakennuslupien myönnetyn kuolinpesille.
Käytännössä Matti Jokinen varasti 12 kuolinpesän mökkiä Pesänselvittäjä Jari Niinistön avulla.
Matti Jokinen ei ole kyennyt todistamaan omistavansa mökkejä, mutta tänäkin vuonna hän vie vuokrarahat.
Suomessa ei tunneta yhtä pitkään jatkunutta kavallusta. Kavallus jatkuu tänäkin päivänä ja sen päätekijä on tilanhoitaja MAtti Jokinen ja avustajana toimii pesänselvittäjä/jakaja asianajaja Jari Niinistö.
He ovat äärettömän röyhkeitä varkaita. On varsin harvinaista kuinka kiinteistökin voidaan varastaa.
Lainsäädäntö on selkeä. Asianajaja JAri Niinistö on vaikutusvaltainen ja hänellä on paljon ystäviä tuomioistuimissa. Kukaan Tuomari ei uskalla hänen mielipidettään vastustaa.
Matti Jokinen on kenteis yksi Suomen menestyneimmistä huijareista. Eikä häntä edes poliisi uskalla ottaa kiinni. Matti Jokista suojelee Jari Niinistö, Osuuspankki Kantrisalo ja metsänhoitoyhdistys Kiikissuo.
Todistusaineisto on hyvin selkeä, siinä ei ole epäselvyyksiä. Lainsäädäntö on selkeä. Mutta vain Suomessa voi jatkaa huijaamista koska kuuluu hyväveliverkostoon.
Hyvät veljet suojelevat ettei tarvitse vastatata oikeudessa kavalluksestaan.
MAtti Jokinen huijasi sisariaan vuosikymmeniä ja yhteiskunta on antanut hyväksyntänsä ja vieläpä auttaa teossa.
MAtti Jokinen on tunnustanut väärennettyjä allekirjoituksia joilla 104 000 euroa siirrettiin hänen tililleen.
MAtti Jokinen on tunnustanut laittaneensa kuolinpesän rahat omalle tililleen. silti mies saa edelleen toimia.
Tämä ei ole ainoa tapaus Suomessa vaan kuolinpesien tyhjentäminen on hyvin yleinen rikos. VAikka se lain mukaan on rikos, niin yhteuskunta hyväksyy sen, että kuka tahansa voi tyhjentää pesän eikä laista tarvitse välittää.
Suomen rikoshistorian pisinaikainen huijaus
37
797
Vastaukset
- mie vua
Mikset mee poliisiin töihin? Susta tulis hyvä rikostutkija... Tai vaikka asianajajaks?
- ...........
Mikset mee poliisin töihin. Ai, sinne vaan mennään. Entä asianajajaksi ? Hoh, hoijaa, aaah, huimaa.
- tyyppi, että ei
........... kirjoitti:
Mikset mee poliisin töihin. Ai, sinne vaan mennään. Entä asianajajaksi ? Hoh, hoijaa, aaah, huimaa.
tiedä mikä on muodollinen pätevyys. Ei se, että osaa jonkin homman, anna oikeuksia tehdä asiaa työkseen.
- mie vua
tyyppi, että ei kirjoitti:
tiedä mikä on muodollinen pätevyys. Ei se, että osaa jonkin homman, anna oikeuksia tehdä asiaa työkseen.
No joo. Tottahan toi on. Ellei käy ensin koulutusta. Sekin on totta että oon aika yksinkertainen kun en osaa olla monimutkainen - enkä halua olla.
- (N/A)
"pisinaikainen"?
- on superlatiivi
sanasta pitkä. Pisinaikainen on se asia joka on tapahtunut pisinpään, eli pitkäaikaisista pisin.
- Josef Mengele
Viisaat kuinka pitkä on narunpätkä?
- mie vua
Josef Mengele kirjoitti:
Viisaat kuinka pitkä on narunpätkä?
Riippuu narunpätkän pituudesta! =D
- sekomake on tyhmä..
sun vitsit seko on vaan jo niin kuluneita että ei naurata ton enempää. Sä oot sairas maajuntti joka kuvittelee asioita ja on tehnyt itsestään vaan naurunalaisen ja tyhmä kun olet niin olet vielä rikollinenkin kaiken muun paskan lisäksi...hahahahahahhahaha
- ei jaksa enää...
Wanha!
- Markku Ahdeoja
Hahaha sinä olet kyllä yksi uskollisimmista kannatajistani
Jaksat aina vain kommentoida tekstejäni. Kiitos kun oelt niin uskollinen ja ahkera kommentoija
- Koita jaksaa..
Kiitos Markku!
Hyvä, että joku pitää näitä yhteiskunnan epäkohtia esillä. Vaikka kyllä näitä huijareita joita ei voida "suojelun" takia tuomita, tuntuu Suomessa riittävän. Onneksi joku yrittää vielä näihin asioihin vaikuttaa vaikkakin se tuntuu joskus toivottomalta taistelulta.
Kun me suomalaiset taidetaan olla junttikansaa joka seuraa vain salkkareita ja jääkiekkoa formuloita, emmekä tajua mitään mitä ympärillämme oikeasti tapahtuu.. :(- Kerro meille!
> Mutta niinhän se onkin, koska esimerkiksi vaikka minulla on pitävät todisteet kavalluksista ... niin sitä ei tutkita.
Miksikäs sitä pitäisi enää tutkia kun sinulla on jo ne pitävät todisteetkin? Katsos Make kun sen tutkinnan tarkoitus on selvittää mitä on tapahtunut ja hankkia tapahtuneesta todisteet. Tämän olet jo tehnyt joten miksi tutkia enää?
Nythän olet jo saanut vietyä asian oikeuteen. Kerro meille sitten kun asia etenee.
Mitenkäs muuten kävi Loimaan poliisin tutkinnoille? Nehän menivät syyteharkintaan jo syksyllä :) - Cirius-
Kerro meille! kirjoitti:
> Mutta niinhän se onkin, koska esimerkiksi vaikka minulla on pitävät todisteet kavalluksista ... niin sitä ei tutkita.
Miksikäs sitä pitäisi enää tutkia kun sinulla on jo ne pitävät todisteetkin? Katsos Make kun sen tutkinnan tarkoitus on selvittää mitä on tapahtunut ja hankkia tapahtuneesta todisteet. Tämän olet jo tehnyt joten miksi tutkia enää?
Nythän olet jo saanut vietyä asian oikeuteen. Kerro meille sitten kun asia etenee.
Mitenkäs muuten kävi Loimaan poliisin tutkinnoille? Nehän menivät syyteharkintaan jo syksyllä :)Aina häviät kun olet niin typerä ja avuton luuseri.
- Markku puhuu asiaa!
Ettekö te hyvät ihmiset tajua tätä hyväveli järjestelmää. Te haukutte täällä kilpaa Markkua ja itse elätte siinä luulossa, että täällä Suomessa saa kaikki tasapuolista kohtelua.
Melkein kaikki todella menestyneet firmat ovat päässeet asemaansa hyväveli/korruptio-järjestelmän kautta. Ja silloin kun joku "hyväveli" on joutumassa vastuuseen teoistaan rientää järjestelmä apuun.
Markku on nähnyt käytännössä kuinka tämä systeemi toimii ja yrittänyt sen toimintaa jarruttaa minkä takia hänestä ei kaikkissa piireissä tykätä.
Te jotka häntä jatkuvasti haukutte ette todennäköisesti tiedä kuinka asiat täällä Suomessa ovat tai sitten teillä on oma lehmä ojassa.. - tekstiä!
Markku puhuu asiaa! kirjoitti:
Ettekö te hyvät ihmiset tajua tätä hyväveli järjestelmää. Te haukutte täällä kilpaa Markkua ja itse elätte siinä luulossa, että täällä Suomessa saa kaikki tasapuolista kohtelua.
Melkein kaikki todella menestyneet firmat ovat päässeet asemaansa hyväveli/korruptio-järjestelmän kautta. Ja silloin kun joku "hyväveli" on joutumassa vastuuseen teoistaan rientää järjestelmä apuun.
Markku on nähnyt käytännössä kuinka tämä systeemi toimii ja yrittänyt sen toimintaa jarruttaa minkä takia hänestä ei kaikkissa piireissä tykätä.
Te jotka häntä jatkuvasti haukutte ette todennäköisesti tiedä kuinka asiat täällä Suomessa ovat tai sitten teillä on oma lehmä ojassa..Tyypillistä luuserin tekstiä!
Toisten menestys on aina kepulikonstien ansiota. Oma menestymättömyys ei johdu kykyjen puutteesta vaan muiden rötöksistä. - Markku Ahdeoja
tekstiä! kirjoitti:
Tyypillistä luuserin tekstiä!
Toisten menestys on aina kepulikonstien ansiota. Oma menestymättömyys ei johdu kykyjen puutteesta vaan muiden rötöksistä.Suomessa luullaan paljon. Mutta meillä on selkeästi ongelmia ihan perusoikeuksien kanssa.
Suomalaiset ovat perinteisesti herran pelkoista kansaa ja monet ovat varoitelleen, koska punun näistä asioista niin joudut vaikeuksiin.
suomessa myös pelätään poliiseja eikä syystä, koska heidän toimintansa ei aina ole lain mukaista. Eihän viranomaisia pidä pelätä, mutta Suomessa pelätään.
Minulle usein sanotaan ettei vaan poliisille saa sanoa vastaan. Jos poliisi rikkoo lakia niin miksei saa?
Suomessa halutaan uskoa olemattomaan. Esimerkiksi Englannissa media valvoo ja puuttuu viranomaisten vääryyksiin. Siellä sananvapaudessa olla paljon pidemmällä kuin Suomessa. Koko muu Länsi-Eurooppa on deomokraattisempaa ja vapaampaa kuin Suomessa.
Täällä minun kaltaisia ihmisiä uhkaillaan, jos kerron poliisin tekemistä vääryyksistä.
Iiro Karhula nimimerkillä uhkasi tulla hakkaamaan minut, jos jatkan kirjoittelua.
Tällä tavalla Suomessa tukahdutetaan oikeusturvaa ja sananvapautta.
Uhkaillaan pahoinpitelyllä, tappamisella ja muilla vaikeuksilla jos uskaltaa kertoa viranomaisten vääryyksistä kansalaisia kohtaan. - mutta vastaapa!
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Suomessa luullaan paljon. Mutta meillä on selkeästi ongelmia ihan perusoikeuksien kanssa.
Suomalaiset ovat perinteisesti herran pelkoista kansaa ja monet ovat varoitelleen, koska punun näistä asioista niin joudut vaikeuksiin.
suomessa myös pelätään poliiseja eikä syystä, koska heidän toimintansa ei aina ole lain mukaista. Eihän viranomaisia pidä pelätä, mutta Suomessa pelätään.
Minulle usein sanotaan ettei vaan poliisille saa sanoa vastaan. Jos poliisi rikkoo lakia niin miksei saa?
Suomessa halutaan uskoa olemattomaan. Esimerkiksi Englannissa media valvoo ja puuttuu viranomaisten vääryyksiin. Siellä sananvapaudessa olla paljon pidemmällä kuin Suomessa. Koko muu Länsi-Eurooppa on deomokraattisempaa ja vapaampaa kuin Suomessa.
Täällä minun kaltaisia ihmisiä uhkaillaan, jos kerron poliisin tekemistä vääryyksistä.
Iiro Karhula nimimerkillä uhkasi tulla hakkaamaan minut, jos jatkan kirjoittelua.
Tällä tavalla Suomessa tukahdutetaan oikeusturvaa ja sananvapautta.
Uhkaillaan pahoinpitelyllä, tappamisella ja muilla vaikeuksilla jos uskaltaa kertoa viranomaisten vääryyksistä kansalaisia kohtaan.> Mutta niinhän se onkin, koska esimerkiksi vaikka minulla on pitävät todisteet kavalluksista ... niin sitä ei tutkita.
Mitenkäs muuten kävi Loimaan poliisin tutkinnoille? Nehän menivät syyteharkintaan jo syksyllä :) - Markku Ahdeoja
mutta vastaapa! kirjoitti:
Mitenkäs muuten kävi Loimaan poliisin tutkinnoille? Nehän menivät syyteharkintaan jo syksyllä :)Suomalainen oikeusjärjestelmähän on hidas.
Ei syyttäjä saa aikaiseksi mitään puoleen vuoteen.
Minähän olen kertonut kuinka suomalainen oikeusjärjestelmä toimii. Tämähän on ihan normaalia ettei päätöksiä tehdä.
Etkö vieläkään ole tajunnut kuinka hidas tämä järjestelmä on. Ei se minusta kiinni ole.
Vasta 6 vuotta tätä on väännetty - reilusti Make!
Suomalainen oikeusjärjestelmähän on hidas.
Ei syyttäjä saa aikaiseksi mitään puoleen vuoteen.
Minähän olen kertonut kuinka suomalainen oikeusjärjestelmä toimii. Tämähän on ihan normaalia ettei päätöksiä tehdä.
Etkö vieläkään ole tajunnut kuinka hidas tämä järjestelmä on. Ei se minusta kiinni ole.
Vasta 6 vuotta tätä on väännetty> Mutta niinhän se onkin, koska esimerkiksi vaikka minulla on pitävät todisteet kavalluksista ... niin sitä ei tutkita.
Miksikäs sitä pitäisi enää tutkia kun sinulla on jo ne pitävät todisteetkin? Katsos Make kun sen tutkinnan tarkoitus on selvittää mitä on tapahtunut ja hankkia tapahtuneesta todisteet. Tämän olet jo tehnyt joten miksi tutkia enää? - Crius-
reilusti Make! kirjoitti:
Miksikäs sitä pitäisi enää tutkia kun sinulla on jo ne pitävät todisteetkin? Katsos Make kun sen tutkinnan tarkoitus on selvittää mitä on tapahtunut ja hankkia tapahtuneesta todisteet. Tämän olet jo tehnyt joten miksi tutkia enää?Ainoastaan kun 80 luvulla suljettiin mielisairaala paikkoja ja siirytiin avohoitoon,tuli ongelmia.
Narsista mielialahäiriötä potevat melastaa netissä.
Häiriköivät paanalla. - Markku Ahdeoja
reilusti Make! kirjoitti:
Miksikäs sitä pitäisi enää tutkia kun sinulla on jo ne pitävät todisteetkin? Katsos Make kun sen tutkinnan tarkoitus on selvittää mitä on tapahtunut ja hankkia tapahtuneesta todisteet. Tämän olet jo tehnyt joten miksi tutkia enää?Lisää tulee koko ajan. Niin kauan kuin Matti Jokista ei oteta kiinni, niin hän jatkaa. Jokinen kuolinpesiltä katoaa tänäkin vuonna tuhansia euroja.
Kavaltaja jatkaa työtään niin kauan kunnes hänet otetaan kiinni. Matti Jokinen määrättiin nyt edes putsaamaan aiheuttamansa öljyvahinko. Nyt selvitetään miksi siellä pyörii venäläisiä rakennusmiehiä, joista kuolinpesällä ei ole tietoa.
He majoittuvat kuolinpesän tiloissa, mutta eivät maksa ainakaan kuolinpesille vuokraa. - Cirius-
Lisää tulee koko ajan. Niin kauan kuin Matti Jokista ei oteta kiinni, niin hän jatkaa. Jokinen kuolinpesiltä katoaa tänäkin vuonna tuhansia euroja.
Kavaltaja jatkaa työtään niin kauan kunnes hänet otetaan kiinni. Matti Jokinen määrättiin nyt edes putsaamaan aiheuttamansa öljyvahinko. Nyt selvitetään miksi siellä pyörii venäläisiä rakennusmiehiä, joista kuolinpesällä ei ole tietoa.
He majoittuvat kuolinpesän tiloissa, mutta eivät maksa ainakaan kuolinpesille vuokraa.ei harhaisille kylähuluille makseta.
Jos noissa jutuissa olisi jotain perää ota yhteyttä Hymyn tai Alibin toimitukseen ne kyllä selvitää asian ja maksaa korvauksen jos asiasta voi tehdä jutun.
Tai suksi hevonkuuseen pilaamasta tätä palstaa. - Markku Ahdeoja
Cirius- kirjoitti:
ei harhaisille kylähuluille makseta.
Jos noissa jutuissa olisi jotain perää ota yhteyttä Hymyn tai Alibin toimitukseen ne kyllä selvitää asian ja maksaa korvauksen jos asiasta voi tehdä jutun.
Tai suksi hevonkuuseen pilaamasta tätä palstaa.Sinäkin Cirius luet ja kommentoit tekstejäni kovin mielelläsi.
Kiitos kun fanitat minua :) - Markku Ahdeoja
Vai olet näitä Iiro Karhulan kavereita
Niin mitä sinun mielestäsi minulle pitäisi tehdä?
Iiro nyt ei ole mitenkään kova jätkä, koska ei uskalla edes minua kasvotusten tavata.
Jos Iiro olisi kova jätkä niin hän tulisi ihan kasvotusten minut kohtaamaan, mutta hän on samanlainen vellihousu kuin sinäkin, joka ei uskalla edes omalla nimellään mielipidettään kertoa.
Te vain olette kovia jätkiä siellä tietokoneen ruudun ääressä, mutta olen nähnyt näiden ns. kovien jätkien oikeudessa hikoilevan paitansa märiksi, kun vähän olen kuulustellut.
Vanhempi konstaapeli Fager nyt halusi vähän aukoa päätään, mutta aika heppoiseksi sekin jäi. Jotain pillereistä höpisi ja säälistä. Mutta pienenä miehenä sekin meni vähän komiikan puolelle :) - cirijus
Vai olet näitä Iiro Karhulan kavereita
Niin mitä sinun mielestäsi minulle pitäisi tehdä?
Iiro nyt ei ole mitenkään kova jätkä, koska ei uskalla edes minua kasvotusten tavata.
Jos Iiro olisi kova jätkä niin hän tulisi ihan kasvotusten minut kohtaamaan, mutta hän on samanlainen vellihousu kuin sinäkin, joka ei uskalla edes omalla nimellään mielipidettään kertoa.
Te vain olette kovia jätkiä siellä tietokoneen ruudun ääressä, mutta olen nähnyt näiden ns. kovien jätkien oikeudessa hikoilevan paitansa märiksi, kun vähän olen kuulustellut.
Vanhempi konstaapeli Fager nyt halusi vähän aukoa päätään, mutta aika heppoiseksi sekin jäi. Jotain pillereistä höpisi ja säälistä. Mutta pienenä miehenä sekin meni vähän komiikan puolelle :)Putkaan eikä kirjata sisääntulo aikaa,ei anneta vessapaperia säästösyistä.
Viikon päästä lasketaisiin pois normaali kysymysten kanssa eikä tiedetäisi muuta kuin otettu edellisenä yönä juopumuksen ja häiriökäytäytymisen vuoksi oman turvallisuutensa takia säilöön.??
Kyseesähän tietysti on Kottaraisen Toivo Joka on kälyni. - Cirius-
cirijus kirjoitti:
Putkaan eikä kirjata sisääntulo aikaa,ei anneta vessapaperia säästösyistä.
Viikon päästä lasketaisiin pois normaali kysymysten kanssa eikä tiedetäisi muuta kuin otettu edellisenä yönä juopumuksen ja häiriökäytäytymisen vuoksi oman turvallisuutensa takia säilöön.??
Kyseesähän tietysti on Kottaraisen Toivo Joka on kälyni.Niinkova jätkä,että se laitaisi Markun (Markku Ahdesoja) turkinhihaan ja nussisi uudelleen jos kyseinen henkilö sattuisi tulemaan hänen ovikelloaan soittelemaan.
Ei kun näkemisiin,!!! - MArkku Ahdeoja
Cirius- kirjoitti:
Niinkova jätkä,että se laitaisi Markun (Markku Ahdesoja) turkinhihaan ja nussisi uudelleen jos kyseinen henkilö sattuisi tulemaan hänen ovikelloaan soittelemaan.
Ei kun näkemisiin,!!!Ai on Iiro niitä miehiä :)
No Iiroa ei ole näkynyt etkä sinäkään uskalla muuta kuin nimimerkin suojista uhota.
Mutta kuten olen tässä monesti sanonutkin, niin netissä ollaan kovia kirjoittlemaan mutta oikeussalissa ollaan sitten vain naama punaisena hiki otsassa, kun yritetään vastata kuulusteluihini.
Se on nähty monet kerrat.
Salissa ei ollakkaan enää nii kovaa jätkää, kuin nimimerkin suojissa.
Mutta http//markkuahdeoja.blogit.fi kannattaa käydä lukemassa ja kommentoimassa kuinka esimerkiksi öljyä on päästetty maastoon ja puurahoja varastettu. - edistyy?
MArkku Ahdeoja kirjoitti:
Ai on Iiro niitä miehiä :)
No Iiroa ei ole näkynyt etkä sinäkään uskalla muuta kuin nimimerkin suojista uhota.
Mutta kuten olen tässä monesti sanonutkin, niin netissä ollaan kovia kirjoittlemaan mutta oikeussalissa ollaan sitten vain naama punaisena hiki otsassa, kun yritetään vastata kuulusteluihini.
Se on nähty monet kerrat.
Salissa ei ollakkaan enää nii kovaa jätkää, kuin nimimerkin suojissa.
Mutta http//markkuahdeoja.blogit.fi kannattaa käydä lukemassa ja kommentoimassa kuinka esimerkiksi öljyä on päästetty maastoon ja puurahoja varastettu.Nyt kun olet vienyt asian vihdoin ja viimein oikeuteen niin mitenkäs asia edistyy?
- Markku Ahdeoja
edistyy? kirjoitti:
Nyt kun olet vienyt asian vihdoin ja viimein oikeuteen niin mitenkäs asia edistyy?
Sinä varmaan asiaan vihkiytyneenä tiedät asian paremmin kuin minä.
Vai mitä Salon poliisit ?
Mehän tapaamme sitten kesäkuun oikeudenkäynnissä komisario Sundqvist ja Ylikonstaapeli Olkinuora.
Ai niin sinun tittelisi oli Iltalehdessä hetken ylikomisario. Minä korjasin sinun tittelisi oikeaksi Ylikonstaapeli Olkinuora. Olitko itse sanonut olevasi ylikomisario?
Halusitko komeamman tittelin :) - Salosta
Sinä varmaan asiaan vihkiytyneenä tiedät asian paremmin kuin minä.
Vai mitä Salon poliisit ?
Mehän tapaamme sitten kesäkuun oikeudenkäynnissä komisario Sundqvist ja Ylikonstaapeli Olkinuora.
Ai niin sinun tittelisi oli Iltalehdessä hetken ylikomisario. Minä korjasin sinun tittelisi oikeaksi Ylikonstaapeli Olkinuora. Olitko itse sanonut olevasi ylikomisario?
Halusitko komeamman tittelin :)En ole edelleenkään Salosta enkä edelleenkään ole poliisi. Kunhan vaan tiedustelin mitä asialle kuuluu.
Oletkohan hieman vainoharhainen Make? Eivät kaikki tänne kirjoittelevat ole Salon poliiseja. Itse asiassa tuskinpa tänne kirjoittelee yksikään Salon poliisi. Eivätköhän he saa sinusta ihan tarpeekseen muutenkin.
Ilmeisesti oikeudenkäynti on sitten kesäkuussa? Hyvä juttu että asia edistyy. Kauanhan se syytteen nosto sinulta kestikin.
Muista sitten kertoa mitä oikeudessa tapahtuu. Myös sitten jos (ja kun) tulee lunta tupaan. - Markku Ahdeoja
Salosta kirjoitti:
En ole edelleenkään Salosta enkä edelleenkään ole poliisi. Kunhan vaan tiedustelin mitä asialle kuuluu.
Oletkohan hieman vainoharhainen Make? Eivät kaikki tänne kirjoittelevat ole Salon poliiseja. Itse asiassa tuskinpa tänne kirjoittelee yksikään Salon poliisi. Eivätköhän he saa sinusta ihan tarpeekseen muutenkin.
Ilmeisesti oikeudenkäynti on sitten kesäkuussa? Hyvä juttu että asia edistyy. Kauanhan se syytteen nosto sinulta kestikin.
Muista sitten kertoa mitä oikeudessa tapahtuu. Myös sitten jos (ja kun) tulee lunta tupaan.http//markkuahdeoja.blogit.fi
- Anonyymi
Ihan niin.
Kyllä on painavaa tekstiä.
Valitettavasti jos ei kuulu tähän piiriin vaikutusmahdollisuudet ovat mahdottomia.
Asia selviää kyllä aikanaan kun jostain alkaa vyörymään. - Anonyymi
Markku puhuu asiaa! kirjoitti:
Te jotka häntä jatkuvasti haukutte ette todennäköisesti tiedä kuinka asiat täällä Suomessa ovat tai sitten teillä on oma lehmä ojassa..Näennäisesti toimitaan oikein mutta todellisuus on elämää vakavampi asia.
Ihan mitä tahansa saa tehdä kun oikeat narut ovat vedettävissä.
Pieni lohtu on mutta lohtu kuitenkin, mitään eivät saa mukaansa kun viimeinen taival koittaa.
- rtfglhgyuh
kjhgchcvvb
- Mites juttu etenee ?
Mites juttu etenee ?
- Anonyymi
Tulemme tänne tyhjin käsin ja taistelemme rahasta ja kaikesta.
Silti lähdemme tyhjin käsin..!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231