Oon 15-vuotias tyttö ja sain viikko sit kuulla että mun poikaystävä haluis olla mun kaa pelkästään kaveri, mut ei ollu varma asiasta. Noh... mä sitte jätin sen ja aattelin, et kyl mä viel joskus löydän sellasen jätkän joka välittää musta muutenki ku kaverina.
Lähin sit kaupungil yhen hyvän kaverin kaa perjantain, ku en ollu koulussa. Päätettii et mennää muute vaan hengaa ja kattelee josko sielt löytyis jotai mukavii jätkii. Kaverini seurustelee yhen tosi mukavan ja hyvän näkösen jätkän kaa, mut niitten suhde ei oo mitenkää kovin vakava ja mietitäänki aina välil mitä sen pitäis tehä. Ne on ollu yhes nyt 2 viikkoo.
Kierreltii joku tunti ehkä ja sit päätettii, et mennää hesel syömää jotai. Siel oli sit kolme jätkää istumas ja mä päätin et meen vaan ihan pokkana juttelee niil jotai. Mun kaveri ei ois halunnu, mut sain sen sit lopult suostuteltuu ja mentii moikkaa niit. Ne oli vähä ihmeissää, ku istuttii siihe niitten pöytää ja alettii vaa puhuu jotai randomii, mut seura näytti kelpaavan, nii jäätii sit siihe.
Rupesin juttelee parhaimman näkösen kaa ja se osottautuki iha mukavaks. Mun kaveri yritti sit siin jotai puhuu niitte kahen muun kaa, mut ei oikee saanu mitää järkevää sanottuu ja niitte keskustelu ajautu johonki iha outoon. Mulla sen siaan meni aika kovaa :D Sain sen jätkän puhelin numeron ja mese osotteen.
Illal ku oltii menos kotii nii ne pyys meit tulee yksiin bileisiin lauantain. Mun kaveri oli heti valmis lähtee, nii kyl mäki sitte, vaik onki vähä huonoi kokemuksii bileistä. Ne anto meil osotteen ja päätettii et nähää siel sitte.
Lauantai sit ku mentii nii kaks niist jätkist oli meit vastas. Tumma hiuksinen, jolta olin saanu puhelin numeron ja sen kaveri. Kolmas ei kuulemma ollu päässy, ku niitte mutsi oli kieltäny tai jotai sellasta. Siel oli iha kiitettävästi porukkaa. Paljo jotai suunnillee mun ikäsii ja sit oli muutamii selvästi yli 18 vuotiait. Mentii sit hakee juotavaa sen tumma hiuksisen jätkän kaa, jonka nimi oli muute Tuomas. Siel oli alkoholi juomii, nii pakkohan niit oli sit maistaa. En ollu juonu ku pari kertaa aijemmi, nii tulin humalaa jo parist siiderist. Tuomas ei juonu kauheesti, mut kyl seki jotai veti. Oltii siel joku kaks-kolme tuntii ja sit Tuomas kysy haluisinks mä lähtee niil, ku niitten porukat ei oo kotoo. Mä sanoin sil eka et en mä haluu, mut sit kuiteski vähä ajan pääst päätin lähtee, ku mun kaveriki vaa nuoleskeli jonku tuntemattoman kaa siel.
Tuomas ei asunu kauheen kaukaa, nii mentii kävellen. Se piti mun vyötäröst koko ajan kii ja kuiski jotai mun korvaa (ei hajuukaa mitä). Ku päästii niil, nii se kysy mult haluunks jotai juotavaa. Mä sanoin et laita vaa jotai. Se meni keittiöö hakee ja mä jäin niitte olkkarii. Istuin siin sohval, ku Tuomas sit tuli juomien kaa siihe mun vieree. Se tuli ihan mun lähel ja sano et oon tosi nätti ja ihana. Mä rupesin vaa nauraa iha sekona ja sanoin et seki on tosi hyvän näkönen ja mukava. Sit se tuli iha muhun kiinni ja kysy et saakse kokeil mun rintoi. Mä sanoin et juu. Se kokeili ja rupes suutelee mua ja otti mult paidan pois. Mä tajusin tietty tilanteen, mut en oikee tienny mitä ois pitäny tehä, jote mä vaan vedin senki paidan pois. Se kaato mut siihen sohval ja tuli mun päälle ja suuteli mun kaulaa. Mä sanoin sil et oon neitsyt. Se sano vissii jotai ettei sitä haittaa. Se riisu mun farkut ja kysyin silt sitte et onks sil ees kortsui. Oli sil kuulemma omien farkkujensa taskus. Se käski mun vaa rentoutuu ja tehä mitä se sanoo. Se otti omatki housunsa pois ja kysy haluunks ottaa silt suihin. Sanoin et haluun, koska en ollu koskaa tietenkää ottanu. Se otti sit kaikki houst pois ja sano et ota kyrpä suuhun ja ala imee. Se maistu aika pahalt, mut muute iha jännä kokemus :P Sit kaikki varmaa tietääki mitä tapahtus.
Aamul ku mä heräsin, nii oli vähä hutera olo, mut en ihme kyl ollu ees krapulas. Mä makasin yhä siin sohval, mut jätkä oli menny vissii omaa sänkyynsä nukkuu. Oli se mul peiton hakenu. Mun vaatteet oli siin lattial, nii rupesin sit pukutuu. Ku nousin ylös ja rupesin ettii vessaa, nii Tuomas tuli omast huoneestaa ja tuli halaa mua. Se kysy oliks mul kivaa. Sanoin sil et oli mul ja suutelin sitä. Sit kysyin silt mis on vessa :D Se ohjas mut sinne ja sano et sen porukat tulee kotii joskus illal, et siihen mennes mun pitäis varmaa lähtee. Sit mäki tajusin et mun mutsil ei ois hajuukaa siit mis mä oon... Meni hakee mun kännyn ja siin oli vittu yli 30 soittopyyntöö. Sanoin Tuomaksel et mun ois lähettävä kotii. Se kysy et kai me viel nähää. Mä olin vaa sille, et tottakai ku se kerra ois mun poikaystävä nyt. Se oli sillee et joo nii vissii ja saatto mut ovel ja kysy et löydänks mä takas keskustaa. Sanoin et joo ja lähin.
Et tällänen seikkailu. Musti oli ollu iha vitun huolissaa ja eväs mult kuukausirahan seuraavaks kolmeks kuukaudeks, mut kivaa oli :P
Känniseikkailu
einäinn
4
337
Vastaukset
- 3wq432t
PAri sanaa jäi ymmärtämättä nuoriso-kielen takia ja oli hieman vaikeaa lukea. Jos pikkaisen parantelet niin tuosta saa vaikka sellaisen seksinovellin. Niillä tienaa.
- Trolliasiantuntia
Tämä on mitä ilmeisimmin trolli, koska ei täällä oikeesti kovin moni nuori oikeesti kirjottele, varsinkaan tollasia romaaneja.
- Aha...
Just...
Minäpäs muuten vedin perjantaina käteen..- einäinn
Käteen vetoa en suosittele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809