Jos menee Berliiniin rospuuton aikaan keväällä tai syksyllä, niin onko parempi ottaa mukaan halvat ja käytetyt kumpparit, jotka jättää sitten hotellin roskikseen, vaiko ostaa vasta periltä? Minulla on niin arka kurkku, että jalkojen kastuminen tuntuu siellä heti.
Kumpparit mukaan
3
457
Vastaukset
- tartte
kyllä pärjäät ilman kumppareita ja jos et niin sit ostat.Ellei kaatosade yllätä niin eipä tuolla nyt normaalisti mitään mahdotonta loskaa kaduilla ole.Vaan elämmekö enää normaalia aikaa?Viimetalvi sen Berliinissä osoitti, että pakkasta ja luntakin riitti.-Jokatapauksessa suojaa kurkkusi huivilla hyvin; katsopa muita aitoja Berliiniläisiä, kaikilla huivit kaulaan köytettynä, vauvasta vaariin.
- Epätietoinen Kainuus
tarvitse? Olimme viime syksynä Roomassa ja juuri konsertti-iltana satoi rankasti. Kaiken kukkuraksi ratikka simahti kesken matkan. Oli mentävä jalan kilometrin verran. Kyllä siellä salissa istuessa - kengät märät kuin Keskisalolla vesiesteen jälkeen - tuli kumppareita ikävä. Silloin tein päätöksen varautua seuraavalla matkalla sateenkin varalle.
Tuo kaulahuivi on hyvä neuvo, kun ei laita niin kireälle, että kastuessa laittaa hapen kortille.
- adenauer
on täällä kyllä aika tuntematon juttu, kestää korkeintaan hetken ennenkuin sulanut räntä aurataan pois kaduilta.-minä ehkä kaatosateella konserttiin mennessä käyttäisin taksia,se on niin edullinen tässä maassa.
Tietenkin riippuu siitä majoittuuko kaupunkiin vai kaupungin ulkompuolelle maaseudulle; vaikken usko että sielläkään on semmosta "rospuuttoa" kuin suomessa.Minä omistan kumpparit vain suomessa.
Kaulahuivi on täällä todellakin 99% ihmisillä, johtuen: uskokaa tai älkää merituulesta! Jotenkin se vain käy kurkkuun.Yleensä suomen tuttuni ei tätä usko ja juoksentelevat eka päivän ilman huivai, seuraavana päivänä kurkku karheana ja pahimmassa tapauksessa vielä yskällä höystettynä. Mieluumin siis lämpimiä huiveja matkalaukkuun ja kumpparit kotieteiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391