Kumpparit mukaan

Epätietoinen Kainuus

Jos menee Berliiniin rospuuton aikaan keväällä tai syksyllä, niin onko parempi ottaa mukaan halvat ja käytetyt kumpparit, jotka jättää sitten hotellin roskikseen, vaiko ostaa vasta periltä? Minulla on niin arka kurkku, että jalkojen kastuminen tuntuu siellä heti.

3

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tartte

      kyllä pärjäät ilman kumppareita ja jos et niin sit ostat.Ellei kaatosade yllätä niin eipä tuolla nyt normaalisti mitään mahdotonta loskaa kaduilla ole.Vaan elämmekö enää normaalia aikaa?Viimetalvi sen Berliinissä osoitti, että pakkasta ja luntakin riitti.-Jokatapauksessa suojaa kurkkusi huivilla hyvin; katsopa muita aitoja Berliiniläisiä, kaikilla huivit kaulaan köytettynä, vauvasta vaariin.

      • Epätietoinen Kainuus

        tarvitse? Olimme viime syksynä Roomassa ja juuri konsertti-iltana satoi rankasti. Kaiken kukkuraksi ratikka simahti kesken matkan. Oli mentävä jalan kilometrin verran. Kyllä siellä salissa istuessa - kengät märät kuin Keskisalolla vesiesteen jälkeen - tuli kumppareita ikävä. Silloin tein päätöksen varautua seuraavalla matkalla sateenkin varalle.

        Tuo kaulahuivi on hyvä neuvo, kun ei laita niin kireälle, että kastuessa laittaa hapen kortille.


    • adenauer

      on täällä kyllä aika tuntematon juttu, kestää korkeintaan hetken ennenkuin sulanut räntä aurataan pois kaduilta.-minä ehkä kaatosateella konserttiin mennessä käyttäisin taksia,se on niin edullinen tässä maassa.
      Tietenkin riippuu siitä majoittuuko kaupunkiin vai kaupungin ulkompuolelle maaseudulle; vaikken usko että sielläkään on semmosta "rospuuttoa" kuin suomessa.Minä omistan kumpparit vain suomessa.

      Kaulahuivi on täällä todellakin 99% ihmisillä, johtuen: uskokaa tai älkää merituulesta! Jotenkin se vain käy kurkkuun.Yleensä suomen tuttuni ei tätä usko ja juoksentelevat eka päivän ilman huivai, seuraavana päivänä kurkku karheana ja pahimmassa tapauksessa vielä yskällä höystettynä. Mieluumin siis lämpimiä huiveja matkalaukkuun ja kumpparit kotieteiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe