TDI-Boran (-99) jarrut täristää varsinkin maantienopeuksista jarrutettaessa. Täristys tuntuu ratissa aika voimakkaasti. Missähän mahtaa olla vika, kun autoon on vaihdettu sekä etu- että takajarrulevyt ja -palat noin puoli vuotta sitten ja sen jälkeen ajettu 6000 km?
Boran jarrut täristää
10
1313
Vastaukset
- ----------
että levyt ovat kierot, mutta jos niillä on ajettu vain 6000 km niin ei se voi sitten olla syy, ellet ole radalla käynyt ajamassa.
- Boran jarrut
arkiajossa on auto ollut. Ei siis mitään rata-ajoa. Takuuhan nuilla osilla on, joten pitänee ottaa asiasta yhteyttä. Olisiko muita ideoita, mikä voisi olla vikana?
- ----------
Boran jarrut kirjoitti:
arkiajossa on auto ollut. Ei siis mitään rata-ajoa. Takuuhan nuilla osilla on, joten pitänee ottaa asiasta yhteyttä. Olisiko muita ideoita, mikä voisi olla vikana?
kyllä keksi mikä voisi olla vikana. Mutta ota ihmeessä huoltoon yhteyttä jos takuu on vielä voimassa, ei niillä täristävillä jarruilla ole kiva ajella.
- voi ne olla
kierot, valmistusvirhe tai jarrut hiihtää pahasti. Jos johtuu jarrujen hiihtämisestä sen huomaisi kyllä tuoksusta kun nousee autosta ajon jälkeen.
- kuup
Aika tavallista. Pilipali-valmistajat ei viitsi lämpökäsitellä tai odottaa valun vanhenemista, vaan koneistavat levyt heti tuoreena ja pistävät heti myyntiin. Jonkin ajan päästä kun ne auton alla muutaman kerran lämpenee kunnolla, valujännitykset laukeaa ja vetää levyn kieroksi.
- kokemuksenrintaääni
VW huollossa homma tulee kuntoon, nyrkkipajoissa ei.
- homma,
"VW huollossa homma tulee kuntoon, nyrkkipajoissa ei."
tulee kuntoon kun tekee itse. Se on tuurissaan jos vie vw- tai nyrkkipajalle. - ............
homma, kirjoitti:
"VW huollossa homma tulee kuntoon, nyrkkipajoissa ei."
tulee kuntoon kun tekee itse. Se on tuurissaan jos vie vw- tai nyrkkipajalle.laittoi. Uskon kyllä, että ns. nyrkkipjaoissa on myös paljon taitavaa porukkaa. Parasta tietysti olisi, jos itse osaisi, mutta kun ei. Kierot kai ne levyt nyt luultavimmin on...
- Boramies
............ kirjoitti:
laittoi. Uskon kyllä, että ns. nyrkkipjaoissa on myös paljon taitavaa porukkaa. Parasta tietysti olisi, jos itse osaisi, mutta kun ei. Kierot kai ne levyt nyt luultavimmin on...
Mulla oli Borassa alkuun ihan sama juttu . Kun käytin VW huollossa ja vaihtoivat etupään jarrulevyt niin tärinä lakkasi .
- VW
Mulla on ihan sama juttu 99 borassa että ratti täristää voimakkaasti kun jarruttaa maantienopeuksissa. tärinä häviää kun painaa jarrua voimakkaammin, myös pienemmissä nopeuksissa tuntuu tärinä kun painaa jarrua sillai että jarru "laahaa" päällä. Tärinä ei tunnu kun vain jarruttaessa. Autoon vaihdettiin korjaamolla eteen ja taakse volkkarin jarrulevyt ja -palat sen jälkeen tärinä lakkasi vähäksi aikaa ja nyt palasi taas, ajettu n.5000 sen jälkeen. Missähän voisi olla vika ei viitsisi taas vaihdattaa uusia levyjä- ja paloja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1407905Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432051Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251990- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822