Christian Palin

vihaan

On kyllä aikamoinen pelle, eikä rennekää oo yhtää parempi.

6

1012

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C´MON

crisu o just kova. uskaltaa olla sentää muutaki ku suomalainen mölli juoppo jotka ei uskalla avata turpaansa ku vast kännin puolel. ja selvin päin ne ei muuta ku kyylää ku suu ei toimi ku kännis. jote crisu o just nasta piriste tänne suomee. ja renne sanoo asiat niiku ne on eikä ala kiertelee ja kaartelee. näin o hyvä. jos ei kestä nii älä kuuntele niit.

• sellainen......

Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.

• C´MON
        sellainen...... kirjoitti:

Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.

ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.

• Voe mahoton!
        C´MON kirjoitti:

ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.

ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O

• C´MON
        Voe mahoton! kirjoitti:

ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O

niin totta...

• Anonyymi
        C´MON kirjoitti:

niin totta...

Matti mölli keinonen eli ja kuoli, kuten lukee Veikko Ennala kuolinkivessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe