Christian Palin

vihaan

On kyllä aikamoinen pelle, eikä rennekää oo yhtää parempi.

6

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C´MON

      crisu o just kova. uskaltaa olla sentää muutaki ku suomalainen mölli juoppo jotka ei uskalla avata turpaansa ku vast kännin puolel. ja selvin päin ne ei muuta ku kyylää ku suu ei toimi ku kännis. jote crisu o just nasta piriste tänne suomee. ja renne sanoo asiat niiku ne on eikä ala kiertelee ja kaartelee. näin o hyvä. jos ei kestä nii älä kuuntele niit.

      • sellainen......

        Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.


      • C´MON
        sellainen...... kirjoitti:

        Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.

        ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.


      • Voe mahoton!
        C´MON kirjoitti:

        ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.

        ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O


      • C´MON
        Voe mahoton! kirjoitti:

        ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O

        niin totta...


      • Anonyymi
        C´MON kirjoitti:

        niin totta...

        Matti mölli keinonen eli ja kuoli, kuten lukee Veikko Ennala kuolinkivessä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe