On kyllä aikamoinen pelle, eikä rennekää oo yhtää parempi.
Christian Palin
6
736
Vastaukset
- C´MON
crisu o just kova. uskaltaa olla sentää muutaki ku suomalainen mölli juoppo jotka ei uskalla avata turpaansa ku vast kännin puolel. ja selvin päin ne ei muuta ku kyylää ku suu ei toimi ku kännis. jote crisu o just nasta piriste tänne suomee. ja renne sanoo asiat niiku ne on eikä ala kiertelee ja kaartelee. näin o hyvä. jos ei kestä nii älä kuuntele niit.
- sellainen......
Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.
- C´MON
sellainen...... kirjoitti:
Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.
ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.
- Voe mahoton!
C´MON kirjoitti:
ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.
ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O
- C´MON
Voe mahoton! kirjoitti:
ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O
niin totta...
- Anonyymi
C´MON kirjoitti:
niin totta...
Matti mölli keinonen eli ja kuoli, kuten lukee Veikko Ennala kuolinkivessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948489
- 926535
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345051Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593710- 453371
- 503315
- 502965
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856