On kyllä aikamoinen pelle, eikä rennekää oo yhtää parempi.
Christian Palin
6
833
Vastaukset
- C´MON
crisu o just kova. uskaltaa olla sentää muutaki ku suomalainen mölli juoppo jotka ei uskalla avata turpaansa ku vast kännin puolel. ja selvin päin ne ei muuta ku kyylää ku suu ei toimi ku kännis. jote crisu o just nasta piriste tänne suomee. ja renne sanoo asiat niiku ne on eikä ala kiertelee ja kaartelee. näin o hyvä. jos ei kestä nii älä kuuntele niit.
- sellainen......
Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.
- C´MON
sellainen...... kirjoitti:
Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.
ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.
- Voe mahoton!
C´MON kirjoitti:
ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.
ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O
- C´MON
Voe mahoton! kirjoitti:
ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O
niin totta...
- Anonyymi
C´MON kirjoitti:
niin totta...
Matti mölli keinonen eli ja kuoli, kuten lukee Veikko Ennala kuolinkivessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762