On kyllä aikamoinen pelle, eikä rennekää oo yhtää parempi.
Christian Palin
6
1010
Vastaukset
- C´MON
crisu o just kova. uskaltaa olla sentää muutaki ku suomalainen mölli juoppo jotka ei uskalla avata turpaansa ku vast kännin puolel. ja selvin päin ne ei muuta ku kyylää ku suu ei toimi ku kännis. jote crisu o just nasta piriste tänne suomee. ja renne sanoo asiat niiku ne on eikä ala kiertelee ja kaartelee. näin o hyvä. jos ei kestä nii älä kuuntele niit.
- sellainen......
Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.
- C´MON
sellainen...... kirjoitti:
Pikku-Renne kirjoitustyylisi junttimaisuudesta pääteltynä.
ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.
- Voe mahoton!
C´MON kirjoitti:
ja sä sit varmaa se kuuluisa suomalainen mölli juoppo.
ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O
- C´MON
Voe mahoton! kirjoitti:
ja varoittakaa joku sitä Christiania ja HETI!!!! Ei hyvältä vaikuta, että tyrkky ANNE-MARI BERG yrittää vokotella häntä. Se AMB on älytön manipuloija, valehtelija, laskelmoiva psykopaatin tunnusmerkit täyttävä henkilö. Pelkään, että Christian satuttaa itseään sen eukon seurassa. Järjrtöntä! Ei kait se Christiankaan mikään tyhmä ole, vai?????? :O
niin totta...
- Anonyymi
C´MON kirjoitti:
niin totta...
Matti mölli keinonen eli ja kuoli, kuten lukee Veikko Ennala kuolinkivessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3241032- 43875
- 38722
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 43652
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521