VARASTETTU CAVALIER MIX

Surusilmä-omistaja

Eilen varastettu noin 13;oo Eurassa Cavalier mix narttu 2v ikäinen mutta on tosi pieni noin 4kg ja säkä alle 30cm.

Hopea tila-auto oli napannut hänet ja ajoi pois.

Jos joku yrittää nyt myydä koiraamme soita poliisille tai ota meihin yhteyttä.

Löytäjälle palkkio.

Koirasta kuva ja yhteystiedot; Suomi24 torilla, myydään koiria

9

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surusilmätt

      ketään löytänyt vinkkejä missä minun haukkuni on?

    • cavalierinmyheart

      onko koiraa löytynyt? jos on, niin ihanaa että pieni pääsi takas kotiin. jos ei, niin onko se sirutettu? tai merkitty muuten?
      voimia teille, toivottavasti pieni pääsee ehjänä kotiin!

    • mitä ihmettä

      varmasti sulla on kamala olo kun olet kadottanut koirasi, mutta.. miten ihmeessä joku sai sen napattua? etkai jättänyt sitä minkään kaupan ulkopuolelle? ikinä koskaan ei pidä jättää koiraa yksin minnekkään! varsinkaan rotukoiraa, koska on olemassa idiootteja jotka yrittää saada rahaa myymällä tai pennuttamalla. ei tietenkään seropejakaan pidä jättää minnekkään, samalla tavalla ne voidaan viedä. rotukoiralla saa vaan teetettyä aika paljon kalliimmat pennut.
      tilanne on aivan kamala. mutta miten ihmeessä ne sai napattua sun koiran?? sulla on joo varmasti kamala olo, mutta miten helvetissä koiran voi tosta noin vaan napata. ei muulla tapaa ku että koira on jätetty jonnekkin yksin kököttämään kauppareissun ajaksi tms. en sä lastakaan jättäis ison marketin eteen vauhuihin nukkumaan, miksi sitte jättäsit koiran? joo nää on kaks täysin eri asiaa, tiedän, mutta eläviä olentoja molemmat. jos cavalles sattuu jotain niin tiedät ainakin vastaisuudessa ettei sitä jätetä yksin.

      • ;(

        Parivuotta sitten multa varastettiin koira AUTOSTA! Ne siis rikkoivat ikkunan ja veivät koiran! =(
        Pikku karvaturrea ei ole löydetty, toivottavasti teille käy paremmin! =)


      • surusilmä-omistaja
        ;( kirjoitti:

        Parivuotta sitten multa varastettiin koira AUTOSTA! Ne siis rikkoivat ikkunan ja veivät koiran! =(
        Pikku karvaturrea ei ole löydetty, toivottavasti teille käy paremmin! =)

        Ei ole minun silmäterääni löytynyt ja olo on aivan hirveä.

        Vieläkin päivittäin selaan eri myyntipalstoja ja yritän etsiä koiraani, mutta turhaan... =(

        Koirani on sirutettu.

        Minulla on iso aidattu piha , noin; 5000m2.

        Lähdin autolla kauppaan ja mieheni jäi koiran kanssa pihalle ja huomasi että koiramme oli lähtenyt
        minun perääni asfaltti tiellä josta auto oli pysähtynyt ja noukkinut koirani.

        Mieheni oli yrittänyt huutaa koiraa mutta kaikki oli tapahtunut niin nopeasti ja hänet varastettiin siis nopeasti.

        Ikinä en jättäisi koiraani kaupan pihalle, järkikin sen sanoo.

        Jossain oli vaan semmoinen rako ollut että tuo kultani oli päässyt perääni, ikinä ennen hän ei ollut lähtenyt autoni perään ja sekin kerta oli sitten kohtalokas.

        En voi vieläkään ymmärtää miten joku kylmäverinen ja tunteeton ihminen voi varastaa toisen rakkaan.
        Toivon että saan rakkaani vielä nähdä ja pitää sylissäni mutta pelkäänpä pahoin etten ikinä enää tyle häntä näkemään.

        Monet itkut on itketty ja varmaan tulen itkemäänkin, niin rakas hän oli minulle.


      • :<
        surusilmä-omistaja kirjoitti:

        Ei ole minun silmäterääni löytynyt ja olo on aivan hirveä.

        Vieläkin päivittäin selaan eri myyntipalstoja ja yritän etsiä koiraani, mutta turhaan... =(

        Koirani on sirutettu.

        Minulla on iso aidattu piha , noin; 5000m2.

        Lähdin autolla kauppaan ja mieheni jäi koiran kanssa pihalle ja huomasi että koiramme oli lähtenyt
        minun perääni asfaltti tiellä josta auto oli pysähtynyt ja noukkinut koirani.

        Mieheni oli yrittänyt huutaa koiraa mutta kaikki oli tapahtunut niin nopeasti ja hänet varastettiin siis nopeasti.

        Ikinä en jättäisi koiraani kaupan pihalle, järkikin sen sanoo.

        Jossain oli vaan semmoinen rako ollut että tuo kultani oli päässyt perääni, ikinä ennen hän ei ollut lähtenyt autoni perään ja sekin kerta oli sitten kohtalokas.

        En voi vieläkään ymmärtää miten joku kylmäverinen ja tunteeton ihminen voi varastaa toisen rakkaan.
        Toivon että saan rakkaani vielä nähdä ja pitää sylissäni mutta pelkäänpä pahoin etten ikinä enää tyle häntä näkemään.

        Monet itkut on itketty ja varmaan tulen itkemäänkin, niin rakas hän oli minulle.

        En voi kuvitella tuskaasi tuossa tilanteessa. Itku pääsi minultakin kun tuota luin. Iso voimahali sinulle!!


      • t:koiratyttö :)
        surusilmä-omistaja kirjoitti:

        Ei ole minun silmäterääni löytynyt ja olo on aivan hirveä.

        Vieläkin päivittäin selaan eri myyntipalstoja ja yritän etsiä koiraani, mutta turhaan... =(

        Koirani on sirutettu.

        Minulla on iso aidattu piha , noin; 5000m2.

        Lähdin autolla kauppaan ja mieheni jäi koiran kanssa pihalle ja huomasi että koiramme oli lähtenyt
        minun perääni asfaltti tiellä josta auto oli pysähtynyt ja noukkinut koirani.

        Mieheni oli yrittänyt huutaa koiraa mutta kaikki oli tapahtunut niin nopeasti ja hänet varastettiin siis nopeasti.

        Ikinä en jättäisi koiraani kaupan pihalle, järkikin sen sanoo.

        Jossain oli vaan semmoinen rako ollut että tuo kultani oli päässyt perääni, ikinä ennen hän ei ollut lähtenyt autoni perään ja sekin kerta oli sitten kohtalokas.

        En voi vieläkään ymmärtää miten joku kylmäverinen ja tunteeton ihminen voi varastaa toisen rakkaan.
        Toivon että saan rakkaani vielä nähdä ja pitää sylissäni mutta pelkäänpä pahoin etten ikinä enää tyle häntä näkemään.

        Monet itkut on itketty ja varmaan tulen itkemäänkin, niin rakas hän oli minulle.

        Kysy kennelliitosta onko koirallasi uutta omistajaa tai missä se nyt on :) voi toimia :) ja toivoa on vielä :)


    • =(

      Olen pahoillani, mutta koiraa ei taida löytyä. Olettekin varmasti jo tehnee rikosilmoituksen...
      No kun koira on narttu ja aika nuorikin sillä valitettavasti varmaan teetetään pentuja ja paljon. =(

      • Suruinen toinen

        Todella surullista, itse en tiedä miten jaksaisin jos koira vietäisiin :(

        Miksei miehes koittanut ottaa rekkaria ylös tai lähteä autolla pakun perään??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe