VARASTETTU CAVALIER MIX

Surusilmä-omistaja

Eilen varastettu noin 13;oo Eurassa Cavalier mix narttu 2v ikäinen mutta on tosi pieni noin 4kg ja säkä alle 30cm.

Hopea tila-auto oli napannut hänet ja ajoi pois.

Jos joku yrittää nyt myydä koiraamme soita poliisille tai ota meihin yhteyttä.

Löytäjälle palkkio.

Koirasta kuva ja yhteystiedot; Suomi24 torilla, myydään koiria

9

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surusilmätt

ketään löytänyt vinkkejä missä minun haukkuni on?

• cavalierinmyheart

onko koiraa löytynyt? jos on, niin ihanaa että pieni pääsi takas kotiin. jos ei, niin onko se sirutettu? tai merkitty muuten?
      voimia teille, toivottavasti pieni pääsee ehjänä kotiin!

• mitä ihmettä

varmasti sulla on kamala olo kun olet kadottanut koirasi, mutta.. miten ihmeessä joku sai sen napattua? etkai jättänyt sitä minkään kaupan ulkopuolelle? ikinä koskaan ei pidä jättää koiraa yksin minnekkään! varsinkaan rotukoiraa, koska on olemassa idiootteja jotka yrittää saada rahaa myymällä tai pennuttamalla. ei tietenkään seropejakaan pidä jättää minnekkään, samalla tavalla ne voidaan viedä. rotukoiralla saa vaan teetettyä aika paljon kalliimmat pennut.
      tilanne on aivan kamala. mutta miten ihmeessä ne sai napattua sun koiran?? sulla on joo varmasti kamala olo, mutta miten helvetissä koiran voi tosta noin vaan napata. ei muulla tapaa ku että koira on jätetty jonnekkin yksin kököttämään kauppareissun ajaksi tms. en sä lastakaan jättäis ison marketin eteen vauhuihin nukkumaan, miksi sitte jättäsit koiran? joo nää on kaks täysin eri asiaa, tiedän, mutta eläviä olentoja molemmat. jos cavalles sattuu jotain niin tiedät ainakin vastaisuudessa ettei sitä jätetä yksin.

• ;(

Parivuotta sitten multa varastettiin koira AUTOSTA! Ne siis rikkoivat ikkunan ja veivät koiran! =(
        Pikku karvaturrea ei ole löydetty, toivottavasti teille käy paremmin! =)

• surusilmä-omistaja
        ;( kirjoitti:

Parivuotta sitten multa varastettiin koira AUTOSTA! Ne siis rikkoivat ikkunan ja veivät koiran! =(
        Pikku karvaturrea ei ole löydetty, toivottavasti teille käy paremmin! =)

Ei ole minun silmäterääni löytynyt ja olo on aivan hirveä.

Vieläkin päivittäin selaan eri myyntipalstoja ja yritän etsiä koiraani, mutta turhaan... =(

Koirani on sirutettu.

Minulla on iso aidattu piha , noin; 5000m2.

Lähdin autolla kauppaan ja mieheni jäi koiran kanssa pihalle ja huomasi että koiramme oli lähtenyt
        minun perääni asfaltti tiellä josta auto oli pysähtynyt ja noukkinut koirani.

Mieheni oli yrittänyt huutaa koiraa mutta kaikki oli tapahtunut niin nopeasti ja hänet varastettiin siis nopeasti.

Ikinä en jättäisi koiraani kaupan pihalle, järkikin sen sanoo.

Jossain oli vaan semmoinen rako ollut että tuo kultani oli päässyt perääni, ikinä ennen hän ei ollut lähtenyt autoni perään ja sekin kerta oli sitten kohtalokas.

En voi vieläkään ymmärtää miten joku kylmäverinen ja tunteeton ihminen voi varastaa toisen rakkaan.
        Toivon että saan rakkaani vielä nähdä ja pitää sylissäni mutta pelkäänpä pahoin etten ikinä enää tyle häntä näkemään.

Monet itkut on itketty ja varmaan tulen itkemäänkin, niin rakas hän oli minulle.

• :<
        surusilmä-omistaja kirjoitti:

Vieläkin päivittäin selaan eri myyntipalstoja ja yritän etsiä koiraani, mutta turhaan... =(

Koirani on sirutettu.

Lähdin autolla kauppaan ja mieheni jäi koiran kanssa pihalle ja huomasi että koiramme oli lähtenyt

Mieheni oli yrittänyt huutaa koiraa mutta kaikki oli tapahtunut niin nopeasti ja hänet varastettiin siis nopeasti.

Jossain oli vaan semmoinen rako ollut että tuo kultani oli päässyt perääni, ikinä ennen hän ei ollut lähtenyt autoni perään ja sekin kerta oli sitten kohtalokas.

En voi vieläkään ymmärtää miten joku kylmäverinen ja tunteeton ihminen voi varastaa toisen rakkaan.
        Toivon että saan rakkaani vielä nähdä ja pitää sylissäni mutta pelkäänpä pahoin etten ikinä enää tyle häntä näkemään.

Monet itkut on itketty ja varmaan tulen itkemäänkin, niin rakas hän oli minulle.

En voi kuvitella tuskaasi tuossa tilanteessa. Itku pääsi minultakin kun tuota luin. Iso voimahali sinulle!!

• t:koiratyttö :)
        surusilmä-omistaja kirjoitti:

Koirani on sirutettu.

Kysy kennelliitosta onko koirallasi uutta omistajaa tai missä se nyt on :) voi toimia :) ja toivoa on vielä :)

• =(

Olen pahoillani, mutta koiraa ei taida löytyä. Olettekin varmasti jo tehnee rikosilmoituksen...
      No kun koira on narttu ja aika nuorikin sillä valitettavasti varmaan teetetään pentuja ja paljon. =(

• Suruinen toinen

Todella surullista, itse en tiedä miten jaksaisin jos koira vietäisiin :(

Miksei miehes koittanut ottaa rekkaria ylös tai lähteä autolla pakun perään??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7880
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe