Pekingissä / Kiinassa pidempään lomailleet tai asuneet. Tarkoitus olisi lomailla kesällä Pekingissä ja samalla käydä viikko - puolitoista jossain muuallakin. Hakisin suosituksia kohteista ja mahd. paikallisista matkatoimistoista / matkanjärjestäjistä (onko halvinta ostaa reissu paikanpäältä, mahd. pakettimatkoja halvalla vai onko kannattavampaa ottaa lennot hotelli erikseen netistä? suosituksia?)
Kiinnostaisi esim. Hong Kong - Hainan yhdistelmäreissu (onko Sanya ok kohde ja tarvitseeko heinäkuussa malarialääkitystä?) tai sitten rantaloma jossain Filippiinit - Thaimaa - Malesia - Indonesia akselilla. Mukana ala-asteikäiset lapset, joten enimmäkseen uintia ja rennompaa oloa olisi toiveissa kuuman Pekingin kaupunkioleskelun jälkeen. Mihin edullisinta lentää ja mielellään mahd. vähillä vaihdoilla / lyhyellä matkalla.
Entä suosituksia Pekingin heinäkuuhun normi turisti-must-see-kohteiden lisäksi? Erityisesti lasten näkökulmasta? Missä pääsee esim. uimaan ja virkistäytymään mahd. helposti länsimaalainenkini? (ei kieltä osaava)
Lomalle Pekingistä käsin heinäkuussa (minne?)
åäö123
0
392
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818