Liikuntadiplomi lumilautailusta

Lumilautailija

Suoritan lukiossa liikuntadiplomia jota varten minun on kirjoitettava tutkimus. Aiheeni on lumilautailussa tapahtuneet liikuntavammat. Pyytäisin nyt apua sen tekemiseen. Olisin kiitollinen jos mahdollisimman usea vastaisi seuraaviin kysymyksiin:

Sukupuoli?
Ikä?
Kauanko olet harrastanut lumilautailua?
Mitä vammoja olet saanut kyseisen harrastuksen parissa? (murtumia, venähdyksiä...)
Tilanne jossa sait vamman?
Saitko vamman aloittelijana vai kokeneena laskijana?
Millainen laskija olet? (perus laskettelua vai teetkö temppuja jos teet niin minkälaisia?)
Käyttämäsi suojavarustus?

2

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannnaaaaa

      Sukupuoli: Nainen
      Ikä: 18
      Kauanko olet harrastanut lumilautailua: Mitähän sitä sanois jotain jotain 5 vuojen luokkaa

      Mitä vammoja olet saanut kyseisen harrastuksen parissa? (murtumia, venähdyksiä...) : Nilkasta on revenny nilvelsiteet ja mitä nyt naama ja huuli aukes vähä viime vklp ku tulin turvalleni lumihankeen :D mustelmia tietenki ja niin olihan mulla sormi lastassa pari viikkoo ku se vissii venähti

      Tilanne jossa sait vamman? : Nilkasta repes nivelsiteet ku kaaduin ja laudan kantti haukkas lumeen ja jotenki se siinä sitte väänty. Naama aukes ku tipuin reilin lopussa naama eellä hankeen nii leukaan tuli komia rupi ja huuli vähä halakes. Sormi jäi alle ja väänty ku tulin vähä huonosti alas reilistä.

      Saitko vamman aloittelijana vai kokeneena laskijana? : Riippuu vähä missä rajaa menee mut mää sanoisin et kokeneena laskijana.

      Millainen laskija olet? (perus laskettelua vai teetkö temppuja jos teet niin minkälaisia?): Teen tempuja. Jotain perus fiftaria ja boardia ja bäkkiboardia sitte bokseista jotain 180 ja 360 ja tietenki jotain gräbejä indy ja muita perusjuttuja

      Käyttämäsi suojavarustus? : Kypärä pitäs ostaa nii uskaltais vielä paremmin testata jotain temppuja mut tällä hetkellä en oikeestaan käyä mitään suojavasrusteita.

      • Lumilautailija

        Tuhannet kiitokset vastauksestasi. Epätoivo meinasi iskeä kun ei oo vastauksia tullut. :) Mutta toivottavasti nyt tulisi lisää. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe