eli yritin huviksen laittaa modern warfareen consolea. nyt kun menen peliin se ilmoittaa näin. RUN IN SAFE MODE? --> it appears that modern warfare 2 did not quit proply last time it ran. do you want run game in safe mode? this is recommneted for most people. it will chage you setting but not controls" sitten on vaihto ehdot kyllä ei ja peruuta no painan sitten kyllä se menee modern warfaree mutta en voi liikuttaa hiirtä ja hetken päästä ilmoittaa ERROR cheat detected. painan ok. tulee iw4 console? ja kun painan mw2:sta niin näytön eteen tulee iso musta neliö ja kun laitan consolen kiinni mw2 menee alhaalta myös kiinnoi ja musta neliö haviää.. ?? ? voiko joku auttaa en löytäny tälle parempaa paikkaa :). voin laittaa myös youtubehen videon jos joku haluaa!!!!
Modern warfare 2 ongelma pc!
18
1371
Vastaukset
- kermamunkki
jos poistan pelin steamista ja asennan uudelleen häviääkö minun kaikki kolme prestigeä ja minun pitää aloittaa pelaaminen uusiksi vai jääkö ne?
- kermamunkki
auttakaa nyt joku! :)
- Tuuz
kermamunkki kirjoitti:
auttakaa nyt joku! :)
Ja ei pelin poistaminenen pitäisi kaiketi vaikuttaa prestigeen, kun levelithän on kytketty Steamiin eikä sun koneeseen. Eli kunhan et muuta muuta Steamissa niin pitäisi toimia, kannattaa kuitenkin varmistaa jostain vielä :P
- Tuuz
Onko olemassa MW2 console? :D
Ensimmäisen viesti tuli koska peli nähtävästi kaatui viime kerran kun pelasit sitä. MW2 tunnistaa consolen cheatiksi ja evää pelaamisen. Kaikenlainen modaaminen ja vastaavahan on MW2 tiukasti valvottua ja kiellettyä.- kermamunkki
oisin yrittäny laittaa consolea niinkuin css laitetaan sieltä ominaisuuksista ja sitten sieltä ottaa sen yhen jutun ja kirjoittaa -console niin se nyt kai luulee sita cheatksi.. ps. hyvin tiukkaa tuo valvonta meinaa on joka matchista kyllä huomeen kaikki jotka käyttävät wh:ta poistin pelin ja uudelleen asensinkin pelin mutta saa paskaa tulee -.-. mul on 2 konetta yritin asentaa sitten mw2:sen tähän läppäriin niin se errori ja console tulee silti, joskus sain pelin toimimaan että painoin siitä run in the safe modesta "kyllä" mutta ei se sen kummemin ole toiminut apuja kiitos miten saan pelin toimimaan kun ei reinstall eikä uninstallit auttanut!!
- 1
käynnistä steamin kautta.
- pezq_
Mulla tuli ihan sama juttu, käynnistin pelin >cheat dejected ja tuohan tarkoittaa sitä, että olet saanut VAC bannit niikuin minäkin. Tosin voit tarkistaa et onko sulla ne VAC:t menemällä steam>settings ja siinä lukee VAC status.
Ps: VAC aktivoituu ainoastaa jos laitat jotain exe. paskoja pyörimään samaan aikaan pelin kanssa joten lyödään vaikka vetoa että LATASIT sen console hackin etkä mitenkään css tyyliin :D - KÄÄKKKÄÄÄK
pezq_ kirjoitti:
Mulla tuli ihan sama juttu, käynnistin pelin >cheat dejected ja tuohan tarkoittaa sitä, että olet saanut VAC bannit niikuin minäkin. Tosin voit tarkistaa et onko sulla ne VAC:t menemällä steam>settings ja siinä lukee VAC status.
Ps: VAC aktivoituu ainoastaa jos laitat jotain exe. paskoja pyörimään samaan aikaan pelin kanssa joten lyödään vaikka vetoa että LATASIT sen console hackin etkä mitenkään css tyyliin :Dmulla tuli tohon mw kakkoseen koneella.. tuli errori, et file corrupt mitä mun pitäis tehdä et pääsis pelaan...
- jt
KÄÄKKKÄÄÄK kirjoitti:
mulla tuli tohon mw kakkoseen koneella.. tuli errori, et file corrupt mitä mun pitäis tehdä et pääsis pelaan...
asenna uusiks
- mw2 hack
jt kirjoitti:
asenna uusiks
mite ollaa mw2 hack antakaa joku sivu jos on tai löydätte
- mw2ongelma
mw2 hack kirjoitti:
mite ollaa mw2 hack antakaa joku sivu jos on tai löydätte
En löytäny parempaa paikkaa mun ongelmalle mutta... Mä asensin kesällä ton MW2 pc:lle siis ostin ihan kaupasta, sit pelasin pari päivää menin lomalle ja sit ei enään toiminu ja siihen sit liitty tämmönen http://www.shacknews.com/laryn.x?story=64897 eli sain siitä sit L4D2 mut mulla ei sit kuites toiminu se MW2. Ainaku avaan sen multiplayerin niin näyttö pimenee ja sit katon windowsin tehtävien hallinnasta ja se sanoo "Ei vastaa", oon asentanu uudelleen Steamista ja levyltä mut ei silti toimi. Tehoja pitäis olla kyl. vastauksia kiitos!
- just..
pezq_ kirjoitti:
Ps: VAC aktivoituu ainoastaa jos laitat jotain exe. paskoja pyörimään samaan aikaan pelin kanssa joten lyödään vaikka vetoa että LATASIT sen console hackin etkä mitenkään css tyyliin :Dvittu joo ... sain itekki bännit tnä ni kuseenks ny sen 50e tähän vai eiks vois kiertää tota jotenki ? toi mun steam tilin käyttö o kielletty mw2 ?
- AUTTAKAA JOKU
niin miten tos nytten toimitaan? mulla justii sama ongelma kun kermamunkillakin. APUJA en haluu et toi ei toimi
- ....
samaaaa
- vussavussa
kun pistän mw2 päälle ja siihen tuleee se menu painan play sitten tulee connect to iwnet jotai tollas nii mitä pitäs oikeen tehä
- Mw3
Lopettaa cheettailu jos ei lompakko kestä...
Sitä paitsi ylihelppo peli jossa ei tarvita cheettailua vain nopeutta. Ja sitä varten on pelit kehitetty jotta aivot saisi töitä, että se olisi hauskaa! Joten työn iloa... - moroo2
kertokaas nyt mitä pitää tehä jos koittaa liittyä peliin mutta jokaisen pelimuodon kohdalla lukee 0 players in online ?
- helppii
Miks mw2 ei lähde käyntiin? tulee se mw2 ikkuna siihe sit se vaa häviää eikä tapahdu mitää sen jälkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569