Mutta kyllä nyt naurattaa... vittu että piti juhlia pojan kaatumista eilen ja vieläkin vähä krapula... mutta oli sen arvoista! Lisää tätä herkkua luvassa, jes!
hävettävä esitys...
mototietomies
2
679
Vastaukset
- Hondisti
Lähes yhtä hävettävää oli taas kerran katsella, kuinka kilpailu voitettiin pelkällä tuurilla. Uskomatonta, miten samalla tyypillä voi jälleen kerran käydä noin tolkuton tuuri. 90% sarjan kuljettajista on Rossia taitavamoia, mutta huono onni vaivaa. Toivottavasti tämän vuoden mestaruutta ei jälleen voita sama kyvytön pelle hyvällä tuurilla.
- cookiecrumbling
Ja ihan vaan huonosta tuurista johtuen Kalliokin kaatui. Ei johtunut mistään muusta.
Ei tuolla tasolla millä nuo ajaa, enää tuurilla voiteta. Get on with it!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249