Saako normaalia seinälle lätkittävää maalia, ei mitään miranolia, pienissä, alle puolen litran tai parin desin purkeissa mistään? Vai pitääkö ruveta sähläämään pigmenttien kanssa ite jos haluaisi tehdä pientä seinämaalausta jossa olis paljon värejä.
Vastaukset 4
- Jupinaaa..
Seinämaalausta kun olen tässä suunnitellut, mutta maalia kun ei taida saada pienissä purkeissa. Viimeksi kun tein yksivärisen kuvan niin piti ostaa puoli litraa maalia kun kulutus oli vähän alle desin. Jos vaan jostain saisi vähän pienemmissä purkeissa niin olisi kiva.
- PK2
Tikkurilan sivujen mukaan ainakin Harmony sisustusmaalia olisi saatavana 0,225 litran purkeissa, mutta voi olla että ne ovat jo tehtaalla sävytettyjä valmisvärejä. Rautakauppojen sävytyslaitteilla voi olla hankalaa sävyttää noin pieniin purkkeihin.
- Anonyymi
Deko väri Helsinki.Suosittelen jos hakee erikoista ja pientä maalipurkkia. Tavallisiakin on.
- Anonyymi
Alle litran purkkeja ei sävytetä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73832
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 43565
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26491
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on56443