Pelikonetta etsimässä

Hei, noin 600-800 € budjetilla olis tarkotus ostaa mahollisimman hyvä pelikone. Mutta näitä kone suosituksia kattomassa huomasin etten ehkä ihan tarpeeks hyvin tajua mikä olis paras vaihtoehto.

Eli haluaisin jonkun koneen joka pyörittää uusimpiakin pelejä 50-60 fps:llä, ja mulla näytönohjainten ynm. vertaaminen fps:ään on vielä aika vaikeeta.

Itse-rakennettavaa en nyt etsi, vaan ihan valmista pakkausta. Kaikki näytöt ynm. on, vaan kone puuttuu.
Jos joku olis niinki ystävällinen et antais hiukan vaihtoehtoja, niin olisin tosi kiitollinen.

(Tiedän, tyhmä pyyntö varmaan, mutta halua on saada parempi kone. :P)
2306
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kyllä tuohon hintaan jonkinlaisen paketin löytääi, mutta haluaisin silti ehdottaa erikseen koottavaa. Olen nimittäin itse harkinnut uuden koneen ostoa, jonka keskusyksikön hinnaksi tulee sellainen 900 € ja mitään vastaavanlaista ei kyllä valmiina pakettina saa. Että jos suinkin on mahdollista niin kannattaa kyllä ostaa ne osat itse erikseen, saahan tuon pistettyä kokoon jossain tietokoneliikkeessä varmaan johonkin viidenkympin hintaan. Voin kyllä jotain valmiitakin paketteja katsella, mutta

;)

Äänestä

kannattee kiinnittä näytönohjaimeen huomiota ja prosessoriin.

jos nuo kummatkin on hyvät (ja ram ddr2 semmoiset 4 gb)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Apua tarvitseva kirjoitti:

Hei, noin 600-800 € budjetilla olis tarkotus ostaa mahollisimman hyvä pelikone. Mutta näitä kone suosituksia kattomassa huomasin etten ehkä ihan tarpeeks hyvin tajua mikä olis paras vaihtoehto.

Eli haluaisin jonkun koneen joka pyörittää uusimpiakin pelejä 50-60 fps:llä, ja mulla näytönohjainten ynm. vertaaminen fps:ään on vielä aika vaikeeta.

Itse-rakennettavaa en nyt etsi, vaan ihan valmista pakkausta. Kaikki näytöt ynm. on, vaan kone puuttuu.
Jos joku olis niinki ystävällinen et antais hiukan vaihtoehtoja, niin olisin tosi kiitollinen.

(Tiedän, tyhmä pyyntö varmaan, mutta halua on saada parempi kone. :P)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu