Hei, noin 600-800 € budjetilla olis tarkotus ostaa mahollisimman hyvä pelikone. Mutta näitä kone suosituksia kattomassa huomasin etten ehkä ihan tarpeeks hyvin tajua mikä olis paras vaihtoehto.
Eli haluaisin jonkun koneen joka pyörittää uusimpiakin pelejä 50-60  fps:llä, ja mulla näytönohjainten ynm. vertaaminen fps:ään on vielä aika vaikeeta. 
Itse-rakennettavaa en nyt etsi, vaan ihan valmista pakkausta. Kaikki näytöt ynm. on, vaan kone puuttuu.
Jos joku olis niinki ystävällinen et antais hiukan vaihtoehtoja, niin olisin tosi kiitollinen.
(Tiedän, tyhmä pyyntö varmaan, mutta halua on saada parempi kone. :P)
Pelikonetta etsimässä
2
277
Vastaukset
- Kyllä tuohon hintaan jonkinlaisen paketin löytääi, mutta haluaisin silti ehdottaa erikseen koottavaa. Olen nimittäin itse harkinnut uuden koneen ostoa, jonka keskusyksikön hinnaksi tulee sellainen 900 € ja mitään vastaavanlaista ei kyllä valmiina pakettina saa. Että jos suinkin on mahdollista niin kannattaa kyllä ostaa ne osat itse erikseen, saahan tuon pistettyä kokoon jossain tietokoneliikkeessä varmaan johonkin viidenkympin hintaan. Voin kyllä jotain valmiitakin paketteja katsella, mutta 
 ;)
- kannattee kiinnittä näytönohjaimeen huomiota ja prosessoriin. 
 jos nuo kummatkin on hyvät (ja ram ddr2 semmoiset 4 gb)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605150
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723513
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131941
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161716
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021528
- 1561384