Hei, noin 600-800 € budjetilla olis tarkotus ostaa mahollisimman hyvä pelikone. Mutta näitä kone suosituksia kattomassa huomasin etten ehkä ihan tarpeeks hyvin tajua mikä olis paras vaihtoehto.
Eli haluaisin jonkun koneen joka pyörittää uusimpiakin pelejä 50-60 fps:llä, ja mulla näytönohjainten ynm. vertaaminen fps:ään on vielä aika vaikeeta.
Itse-rakennettavaa en nyt etsi, vaan ihan valmista pakkausta. Kaikki näytöt ynm. on, vaan kone puuttuu.
Jos joku olis niinki ystävällinen et antais hiukan vaihtoehtoja, niin olisin tosi kiitollinen.
(Tiedän, tyhmä pyyntö varmaan, mutta halua on saada parempi kone. :P)
Pelikonetta etsimässä
2
248
Vastaukset
Kyllä tuohon hintaan jonkinlaisen paketin löytääi, mutta haluaisin silti ehdottaa erikseen koottavaa. Olen nimittäin itse harkinnut uuden koneen ostoa, jonka keskusyksikön hinnaksi tulee sellainen 900 € ja mitään vastaavanlaista ei kyllä valmiina pakettina saa. Että jos suinkin on mahdollista niin kannattaa kyllä ostaa ne osat itse erikseen, saahan tuon pistettyä kokoon jossain tietokoneliikkeessä varmaan johonkin viidenkympin hintaan. Voin kyllä jotain valmiitakin paketteja katsella, mutta
;)kannattee kiinnittä näytönohjaimeen huomiota ja prosessoriin.
jos nuo kummatkin on hyvät (ja ram ddr2 semmoiset 4 gb)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642