Tämmösiä tulee vastaan paljon koirapalstoilla...
Ehkä ei ihan heti tule mieleen, että ostanpa tuosta Chiuahuan 120 eurolla...
"söpö Chihuahua pentuja hyväksyttäväksi
Ne ovat hyvän käytöksen ja ne ovat kaikki rokotettu, wormed ja mikro lohjennut, ne ovat myös ottaneet kaikki kuvat. Nämä pennut rakkaus yritys lasten ja muiden talon lemmikkejä. He rakastavat peliä ja kävely puistossa. He saavat sinut nauramaan ja ylpeä siitä ne uudet lemmikki. Kiinnostuneet ja vakava henkilöt olisi meille sähköpostia nyt.
Hinta: 120,00 EUR
Nimi: johnathan
Puhelin: 04xxxx
Email: marjoxxx
Kaupunki: Espoo"
Outoja myynti-ilmoituksia
21
787
Vastaukset
- juu-uh
Kyllä kannattaa ostaa kun halavalla lähtee... Pannaanko pakettiin vai syöttekö tässä?
- surkuhupaisaa
No nämähän ovat niitä huijausjuttuja, joista on ollut jo julkisuudessakin puhetta. Äskettäin joku linkitti tänne jutun, jossa tosi-tv-julkkis oli melkein mennyt halpaan, mutta ei sit kuiteskaan...
Mutta jos noin avuton on huijausyritys, että sen sokeareettakin näkee, niin mitä se enää kertoo kenestäkään, joka tuon perusteella lähtee rotukoiraa kyselemään?- laatua myyntiin
ja myynä sivustokin on todella laadukas:
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/söpö chihuahua pentuja hyväksyttäväksi/76957
mutta vihje kaikille muillekin lemmikkine myyjille on toimitus postitse. - toope kuin toope
kyllä näitä hölmöjä riittää, ei näitä ilmoituksia huvikseen kukaan laita. mikäs on sen parempi kuin söpön pikkun koiruliinin myynti ilmoitus, johan se pikkujulkun touhu osoitti, että ostajia riittää
- ostan ainakin
toope kuin toope kirjoitti:
kyllä näitä hölmöjä riittää, ei näitä ilmoituksia huvikseen kukaan laita. mikäs on sen parempi kuin söpön pikkun koiruliinin myynti ilmoitus, johan se pikkujulkun touhu osoitti, että ostajia riittää
sama myyjä myy myös hevosia, kaneja, 5 eri rotukoiraa, lintuja, ja kaikkee mahdollista!
ilmoituksia yhdellä sivustolla oli 6kpl, 3 hevosta, 2 koiraa ja 1 kissa :D
joten siittä ostaan vaa :D
Saat varmasti kivan koiran, tulee todella halvaksi!!! meinaan mielikuvitus koiran :P - söpöjä kun ovat
ostan ainakin kirjoitti:
sama myyjä myy myös hevosia, kaneja, 5 eri rotukoiraa, lintuja, ja kaikkee mahdollista!
Saat varmasti kivan koiran, tulee todella halvaksi!!! meinaan mielikuvitus koiran :PKyselin tuossa yhdestä pennusta ja selittelin kaikkee paskaa,
katsotaan mitä tulee vastaukseksi, en siis todellakaan oikeesti noin tyhmä ole.
kuhan vaan viihdytän itseäni :D - ihanaa mä saan koira
söpöjä kun ovat kirjoitti:
Kyselin tuossa yhdestä pennusta ja selittelin kaikkee paskaa,
katsotaan mitä tulee vastaukseksi, en siis todellakaan oikeesti noin tyhmä ole.
kuhan vaan viihdytän itseäni :Dmulle tuli vastaus tänään, saisin chihuahuan 120 euroo,toimituksessa on ongelmia. Se ei oo suomessa ja jotta tulli ei sais tietää niin voisko sen lähettää kahdessa paketissa muutaman päivän välein. Kertokaa haittaaks se jos jakaa kaheen osaan.
- lisää
laatua myyntiin kirjoitti:
ja myynä sivustokin on todella laadukas:
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/söpö chihuahua pentuja hyväksyttäväksi/76957
mutta vihje kaikille muillekin lemmikkine myyjille on toimitus postitse.Bongasin tällaiset iiihqut teekuppi-chihut:
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/tiny teekuppi chihuahua pentuja ilmaisek/77041
Ja ovat ihan ilmaisia, hintaan 90€. Kukapa ei halu anta koti nämä raukka? Tai niille kolmelle, neljälle muulle ilmoitukselle jotka mahtui samalle sivulle...
Taikka: husky pentuja
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/husky pentuja/77088
Tämä on kaunis valkoinen nainen sinisilmäinen, Kuka ei halu anta koti hän?
Entä pomerania: ihan omistautuneelta kasvattajalta?
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/puhdasrotuisten pomeranian vauvoille saa/77085
Meillä on kauniit Pomeranian vauvoille saatavilla. Olen täysin omistautunut Pomeranian rotu. En rotu rakenne, kaunis baby doll kasvot, raskas takit, raskaat luut ja suuri luonne ja laatu. SMILE, Jumala rakastaa sinua!
Mistä bullshittistä näitä oikeen sikiää????? - laadukkaat myyjät
lisää kirjoitti:
Bongasin tällaiset iiihqut teekuppi-chihut:
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/tiny teekuppi chihuahua pentuja ilmaisek/77041
Ja ovat ihan ilmaisia, hintaan 90€. Kukapa ei halu anta koti nämä raukka? Tai niille kolmelle, neljälle muulle ilmoitukselle jotka mahtui samalle sivulle...
Taikka: husky pentuja
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/husky pentuja/77088
Tämä on kaunis valkoinen nainen sinisilmäinen, Kuka ei halu anta koti hän?
Entä pomerania: ihan omistautuneelta kasvattajalta?
http://tori.suomi24.fi/myydään/lemmikit/koirat/puhdasrotuisten pomeranian vauvoille saa/77085
Meillä on kauniit Pomeranian vauvoille saatavilla. Olen täysin omistautunut Pomeranian rotu. En rotu rakenne, kaunis baby doll kasvot, raskas takit, raskaat luut ja suuri luonne ja laatu. SMILE, Jumala rakastaa sinua!
Mistä bullshittistä näitä oikeen sikiää?????niin mutta missä ne on myynnissä. täällä suomi24, ei täällä ole kyllä mitään valvontaa ei myynnissä vaihtamisessa eikä varastamisessa.
miksi tuollasia ei poisteta - ....................
ostan ainakin kirjoitti:
Saat varmasti kivan koiran, tulee todella halvaksi!!! meinaan mielikuvitus koiran :Papinakin myynnissä vähäkö repesin =))))))
- koirakuisk.
Itseäni ärsyttää oikeissa chihu-ilmoissa (siis en viittaa nyt noihin pilailmoituksiin) se (ja näitä näkee Apulassa), että myynti-ilmoon ei ole laitettu suositusta siitä, ettei chihu sovellu pienten lasten perheisiin.
Chihut ovat muoti-ilmiönä koiramaailmassa, olleet pari vuotta ja meno jatkuu - odotettavissa on että tästä tulee seuraava saksanpaimenkoira/lassie/kultainen noutaja- suosikista ongelmaksi-tapaus. Kodittomat chihut yleistyvät. Jo nyt nä'kee Apulassa ilmoja, joissa ostaja on tullut katumapäälle ja myy murkkuikäistä chihua "ajanpuutteen" tms vuoksi muualle.
Chihu ei ole lelu ja vaatii koiraihmisen ihmisekseen, kuten muutkin koirat.
Teekuppi-chihut tulisi kieltää, niiden jalostaminen normikoon chihuista on kyseenalaista ja sairasta, etenkin kun on niin, että teekuppi-chihut ovat sairaampia kuin normichihut.
Teekuppichihuilu on USAssa muoti-ilmiö, jota normi chihujen vastuuulliset kasvattavat katsovat huonolla silmällä.Komps. Meillä on chihun ja tod.näk. Venäjäntoyterrierin risteytys joka on poikkeuksellisen lupsakka ja tottelevainen. Hirmuinen virtapakkaus, vaikka on jo vanha, eikä todellakaan oo mikään koriste-esine vaan vaatii paljon!
- hauskaa oli
pyysin lisätietoja kanssa
Hei
Kiitos posti ja kiinnostuksestasi minun vauvoille Chihuahua. ovat vielä käytettävissä ja valmiina. Spectacular puhdasrotuisten EU kirjataan kaikki laukausta, rokotteiden ja koulutus tiedot ajan tasalla.
Saattaminen pennut pois hyväksyttäväksi, Etsin kohtuullista, varovainen ja asiantunteva henkilöt, jotka voivat
tarjota kiintymystä, taimitarha on paljon rakkautta suukkoja ja haleja. Minulla ei ole antaa mennä myyntiin, ne
hyväksyttäväksi. Hänen postimaksut teidän Sijainti maksaa sinulle 110 euroa Kamerunista, jossa elämme. Tämä
ihana, suloinen ja kaunis pentuja on 12 viikkoa vanha ja se on täydellinen pari you.they ovat parasta mitä koskaan haaveillut Playmate.
niillä on hyvä persoonallisuus ja hyvä luonne lasten ja muita lemmikkieläimiä, ne ovat vauvat, jotka voivat varastaa sielun. ne saapuu sinulle eläinlääkäri kirjaa, EU: n ja kaikkien niiden rekisteröintiasiakirjoilla kiintyneitä paketti, ja paljon paljon leluja. Sinulla ei ole mitään syytä huoleen, koska minulla on myös kiinnitetty kätensä kirja ja ruokinta-valikosta paketti ok.
Lupaa minulle, että olet suihkussa tämä vauva paljon hoitoa. Ja haluaisin kuin koskaan, että minun lapseni päätyisi suojelun ja pelastus. Tuntea vapaasti mail me. Jos olet halukas saamaan mitään niistä, lähetä sähköpostia
me ASAP niin, että haluan lopettaa kaikki yhteystiedot. Jos sinulla on enemmän pyytää vastaamaan teille rehellisesti ja tunnollisesti. Seuraavassa on joitakin tietoja on myös tärkeää, että tiedät minun koirat.
Rotu: Pure Breed
Sukupuoli: Nainen 2, 4 urosta
Ikä: 12-13 viikko
Koko eräpäivänä:
Bloodlines: Kyllä, mahdollinen
ed matojen poistamista, täydellinen
Luvat kaikki rokotukset, sirullinen ja se on tulossa pitkin puolella niitä.
joten ne ovat kysymyksiä, jotka haluan sinun vastata niihin
minua tarkasti, joten ole hyvä ja vastaa niihin järjestyksessä
Kuinka vanha olet?
Oletko kristitty?
Oletko naimisissa?
Onko sinulla lapsia?
sinulla on ollut koiria ennen?
kuinka paljon kokemusta sinulla on koiran kanssa?
miten nopeasti haluat pentu?
Voitko puhua tai kirjoittaa Englanti?
Minä arvostan jos voit soittaa minulle: 23776305868
Odotan mahdollisimman pian ......- koirakuisk.
Ei vitsi, kyllähän nämä naurettavat. Ensimmäisessä nauratti erityisesti alun "wormed ja micro jotain".
Tässä tokassa ilmossa nauratti etenkin toi "mistä koskaan olet haaveillut, Playmate." :D - onneks en julkkis
tämä on hauskempi nigerian öljy ja etelä-afrikan timantit, se kirjoitettiin sentään englaniksi tämä on koneella käännettyä suomea ja hauskaa..................
kyllä voin luvata että suishkussa paljon hoitoa saa. Nyt ihan huolestuttaa miten tulee perille postipaketissa Kamerunista.
onneks en ole kukaan julkkis, illoin voisin vaikka uskoa. - vastuutonta
onneks en julkkis kirjoitti:
tämä on hauskempi nigerian öljy ja etelä-afrikan timantit, se kirjoitettiin sentään englaniksi tämä on koneella käännettyä suomea ja hauskaa..................
kyllä voin luvata että suishkussa paljon hoitoa saa. Nyt ihan huolestuttaa miten tulee perille postipaketissa Kamerunista.
onneks en ole kukaan julkkis, illoin voisin vaikka uskoa.ihmeellista on tosiaan että suomi24 ei millään tavalla seagoi näihin huijausmyyntiilmoituksiin, nytkin niitä kymmemi, ei tarvinnut kuin rajata 100-250 euroon niin heti näkyy.
Lovely Englanti tiedote urospentu Ready
aika vastuutonta touhua suomi24 ylläpidolta - mina usko hyvä koira
Nyt olisi paketti tulossa Kamerunista
Hei
Kiitos saada takaisin meille vastauksia Questions.I olen niin iloinen, että olet valmis antamaan Milo ja Banly rakastava koti, ja minä eivät pysähdy minkään sen varmistamiseksi, että ne pääsee kotisi turvallinen health.they ovat hyvin hyviä pentuja, että aina niin kuin te sanotte, se kuuntelee, ohjaus ja ne pitää myös kävellä ja pelata liian kanssa kids.I tietää, että ne ovat erittäin iloinen muuttaa home.I parhaillaan työn Vet Täällä Kamerunissa. ja ei ole vielä täyttä aikaa vet.I sai hiljattain AAPD stipendin lisäksi Oma koulutus ja voin "kestä vauvojen löin ei ole aikaa hoitaa vauvoja. Olen hyvin kiireinen minun Studies. Joten tämä on syy miksi olen etsiskellä ajaksi erinomainen kotona antaa heille ja antaa ne rakkautta ja huolenpitoa, että ne tarpeet ja aina pitää minut ajan tasalla kuukausittain kuvia vauvoista. aion todella nähdä Milo ja Banly kasvaa, jos se on sakkoa you.they saapuu rinnalla heidän vaatteensa ja pelata leluja, ruoka-valikko ja käsikirjan huolehtii them.I laadittu käsikirja perustuu sähköpostitse, että olet lähettänyt minulle.
Aion Toimitus ne teille Kamerunin sijaintisi ja olet velvollinen maksamaan vain lähetyksen hinta, joka maksaa sinulle 110euros yhden vauvan ja 220euros molemmille vauvoille ok. Heidät aiotaan toimittaa aivan hotellin vieressä tai Jos haluatte mennä hakemaan heidät lentoasemalla sitten ei arvoitus on että sinun tarvitsee tietää lähetyksen Ja Toimitus elimet, kuten:
Koko Nimet ----------
Valtion ----------------
City -----------------
Postinumero ---------
Etusivu / Katuosoite --------
Puh.nro -------------
Kohde Airport ----------
Olen hyvin iloinen, jos saat takaisin minulle tämän tiedon, jotta voin mennä eteenpäin ja aloittaa järjestelyt.
Odotan pikaisia Vastaa pikimmin .. - voivoi vauvoja
mina usko hyvä koira kirjoitti:
Hei
Kiitos saada takaisin meille vastauksia Questions.I olen niin iloinen, että olet valmis antamaan Milo ja Banly rakastava koti, ja minä eivät pysähdy minkään sen varmistamiseksi, että ne pääsee kotisi turvallinen health.they ovat hyvin hyviä pentuja, että aina niin kuin te sanotte, se kuuntelee, ohjaus ja ne pitää myös kävellä ja pelata liian kanssa kids.I tietää, että ne ovat erittäin iloinen muuttaa home.I parhaillaan työn Vet Täällä Kamerunissa. ja ei ole vielä täyttä aikaa vet.I sai hiljattain AAPD stipendin lisäksi Oma koulutus ja voin "kestä vauvojen löin ei ole aikaa hoitaa vauvoja. Olen hyvin kiireinen minun Studies. Joten tämä on syy miksi olen etsiskellä ajaksi erinomainen kotona antaa heille ja antaa ne rakkautta ja huolenpitoa, että ne tarpeet ja aina pitää minut ajan tasalla kuukausittain kuvia vauvoista. aion todella nähdä Milo ja Banly kasvaa, jos se on sakkoa you.they saapuu rinnalla heidän vaatteensa ja pelata leluja, ruoka-valikko ja käsikirjan huolehtii them.I laadittu käsikirja perustuu sähköpostitse, että olet lähettänyt minulle.
Aion Toimitus ne teille Kamerunin sijaintisi ja olet velvollinen maksamaan vain lähetyksen hinta, joka maksaa sinulle 110euros yhden vauvan ja 220euros molemmille vauvoille ok. Heidät aiotaan toimittaa aivan hotellin vieressä tai Jos haluatte mennä hakemaan heidät lentoasemalla sitten ei arvoitus on että sinun tarvitsee tietää lähetyksen Ja Toimitus elimet, kuten:
Koko Nimet ----------
Valtion ----------------
City -----------------
Postinumero ---------
Puh.nro -------------
Kohde Airport ----------
Olen hyvin iloinen, jos saat takaisin minulle tämän tiedon, jotta voin mennä eteenpäin ja aloittaa järjestelyt.
Odotan pikaisia Vastaa pikimmin ..on niitä vauvoja sitten paketissa
- koiria
mina usko hyvä koira kirjoitti:
Hei
Koko Nimet ----------
Valtion ----------------
City -----------------
Postinumero ---------
Puh.nro -------------
Kohde Airport ----------
Odotan pikaisia Vastaa pikimmin ..Laita nyt ihmeessä osoite tiedot ja maksa rahat, Milo ja Banly odottaa jo pahvilaatikoissa uuden kodin saamista...
- odotellen vaaveja
koiria kirjoitti:
Laita nyt ihmeessä osoite tiedot ja maksa rahat, Milo ja Banly odottaa jo pahvilaatikoissa uuden kodin saamista...
luuletteko, että pahvilaatikko kestää tuolta saakka, jos ne jakais useampaan laatikkoon. Täytyykö ne ottaa lentopakettina vai riittääkö ihan tavallien postipaketti. Vesipullossa kuiteskii pysyy ja riittää vesi moneks päiväks, eikä kaikkiin kaikkiin laatikoihin edes tarvii sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016