Olisiko antaa ideoita löytää sopiva ratkaisu seuraavaan pulmaan. Olen 188 cm pitkä kuski ja ajaessani tuulenpyörre osuu juuri kypärän kohdalle. Jos olen hieman kyyryssä tai korostetun pystyssä "kypärämeteliä" ei juuri ole, mutta itselleni mukavimmassa ajoasennossa humina on aika voimakas. Eli miten ohjata ilmanvirta hieman korkeammalle. Pitääkö vaihtaa pleksi touring- malliin vai löytyisikö jokin muu keino. Kokemusperäisiä vastauksia, kiitos.
honda cbf 1000 pleksi
9
2621
Vastaukset
- Juisjuis
Itselläni oli aikanaan CBR 1000F, johon laitoin Mra:n touring pleksin, ( oli myös Kapan pleksi ja alkuperäinen ), mutta Mra oli selkeästi paras ainakin meikäläiselle ( 190 cm).
Stromilta ainakin löytyy. - JK
Hei,
minulle jäi pyöräkaupasta HONDAn touring-pleksi, uutta vastaava. Käy ainakin Honda CBR 1000 F (SC24) vm. 89 alkaen. Ohjaa tuulta vakiopleksiä korkeammalle. Hp. 50 e. Laita puh. nro,- yhhe
Olisin ainakin kiinnostunut, missäpäin, musta vai kirkas?
- jk
yhhe kirjoitti:
Pleksi on kirkas.
- kirkas pleksi
yhhe kirjoitti:
ed. viestistä jäi paikka puuttumaan, Kuopiossa on.
- CBR1000F
kirkas pleksi kirjoitti:
ed. viestistä jäi paikka puuttumaan, Kuopiossa on.
Olis, jos ei ole jo mennyt kaupaksi!
- cebarin pleksi
CBR1000F kirjoitti:
Olis, jos ei ole jo mennyt kaupaksi!
Hondan pleksi löytyy, voin myydä tarpeettomana. Tarkemmin katsottuna sen väri on savun harmaa, ei siis aivan kirkas.
- CBR1000F
cebarin pleksi kirjoitti:
Hondan pleksi löytyy, voin myydä tarpeettomana. Tarkemmin katsottuna sen väri on savun harmaa, ei siis aivan kirkas.
Sovitaan sähköpostissa muodollisuudet... [email protected]
- uusiomotoristi
Saitko touringin toimimaan? Minulla ei toiminut sitten millään kovassa vauhdissa, vaan ratkaisu oli matalampi ja kaarevampi pleksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876