maailman kusipäisin naapuri

kotirauhaa

Maailman kusipäisin naapuri asuu Vantaalla viertolassa kirvelitiellä. Nimikirjaimet K V. Vanha kyyläävä kotka! Pakko muuttaa pois muuten kivasta talosta. Vituttaa ku yks ihminen voi pilata niin monen muun elämän.

19

2382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjjhgfs

      Ethän tunne kuin itsesi.

      • ---

        voi sua


      • heipa hei
        --- kirjoitti:

        voi sua

        ja seuraavassa talos niit on kaks?ei se vaihtamal parane...mitä muuta se tekee ku kyylää?


      • ---
        heipa hei kirjoitti:

        ja seuraavassa talos niit on kaks?ei se vaihtamal parane...mitä muuta se tekee ku kyylää?

        NO VOIS SUA !


      • mrhrrrrrrrrrrrrrrrr
        heipa hei kirjoitti:

        ja seuraavassa talos niit on kaks?ei se vaihtamal parane...mitä muuta se tekee ku kyylää?

        jos se oletkin sinä joka kyylaa, kun kerran seuraat niin tarkkaan naapurisi tekemisìä?


    • fadsfrewfsw

      kuse postiluukusta. kiusa se on pienikin kiusa

    • kyylä..

      hyppää jojoon heikkohermo tai muuta korpeen asumaan

      • ,,,,,,

        "vali vali kyylä.. hyppää jojoon heikkohermo tai muuta korpeen asumaan"





        VOI_SUA........ ):


    • hermostu

      Älä hermostu, ei hyvää asuinpaikkaa kannata menettää kyylän takia.
      Niitä nimittäin riittää joka paikkaan.

    • viihteelle

      Kerro lisää.

      Ihmisten vittuuntuminen on minulle parasta viihdettä.

      • Naaapurin kotka

        Yksin tai porukassa aina haisee.


    • ...

      aikaiseksi muuttaa. Ei näille tee edes mieli todistella mitään, eihän en pysty tajuamaan asioita vaikka rautalangalla vääntäis, eikä niistä kuitenkaan kiinnostu. Mieluummin jatkaa vain elämäänsä ja jättää ne jatkamaan oman elämänsä pilaamista. Vai luulisitteko niiden tulevan onnellisiksi edes tulevaisuudessa tuolla elämäntyylillä? Taitavat olla luopuneet toivosta.

      • neuvova

        Muutto on kallista puuhaa käy kiskasemassa naapuria kuonon päälle itellä on aina toiminut .


    • mrhrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Millä tavalla tämä "kyyläys" tapahtuu? Miten se vanha kyylaava kotka konkreettisesti suorittaa sen kyylauksensa? Eihän ongelmat selviä, ellei tiedä, mitä selvittää.

      • Kyykyy

        Kyylää takasi.


      • pipp
        Kyykyy kirjoitti:

        Kyylää takasi.

        älä luovuta, tarjoo vaikka jollekin spurgulle kännit jos se menee häiriköimään takaisin, tai edes sammuu oven eteen.


      • kotkan vihaaja myösk
        pipp kirjoitti:

        älä luovuta, tarjoo vaikka jollekin spurgulle kännit jos se menee häiriköimään takaisin, tai edes sammuu oven eteen.

        mä tiedän ketä tarkoitat ja oikeassa olet. ko. ämmä on täysi kusipää. kesäisin se istuu parvekkeellaan kännäämässä ja metelöi kovaan ääneen. luulee todellakin olevansa jotakin. se vittuilee miehelleen niin kauan et mies hermostuu ja mättää akkaa turpaa. sit soitetaan poliisit, äijä viedään putkaan ja ämmä saa osakseen sääliä jne. ymmärrän sua hyvin et haluat muuttaa muualle. tsemppiä.


    • Anonyymi

      Kusipäisin on valitettavasti naapurini puksusta. Inva paska, joka viettää kaikki päivät kotona. Ei tiedä että lähellä rakennetaan osuuskaupan taloa ja 'kostaa' rakennusmetelin naapureille. Toki aloittaa pahimman mökän heti hiljaisuuden alettua. Imitoi muitakin ääniä ja tekee raahausääniä ym. Huutelee vessassa rivouksia ja uhkauksia.

      Usein hänellä on joku homon näköinen paska yötä kaverina metelöimässä. Luultavasti todistajana jos erehtyisimme vastaamaan metelöintiin. Itse olen nauhoittanut asuntoni ääniä, joissa kuuluu kuinka tyyppi häiriköi, jotta jonain päivänä voisin kaiken vyöryttää esiin todisteina. Tyypin puhe on hyvin erityislaatuista ja tunnistettavaa, kuuluu hyvin kylppärin nauhoitteissa.

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen mut opin itse välttämään kyyliä, kuljen vaan ohi jos rupeavat tivaamaan missä, miten, milloin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe