gerimax ja sen sivuoireet

gerimax kokeilija

eli onko kukaan gerimaxin käyttäjä saanut ikäviä sivuoireita? itselläni tulee ihan mahdottoman paha olo ja oksennus melkein tulee ja lisäksi ruokahalu kasvanut ihan HUIMASTI, en ole muutamaan päivään tehnykkään muutakuin syönyt tuntuu että voisin syödä hevosen ja saatan syödä kaksi iso annosta ruokaa joka normaalisti ei menisi minun mahaan, väsymykseen ei ole hirveästi auttanut ainoastaan aamulla olen todella virkeä.

En ikinä ole ollut herkkävatsainen joten vähän kummastuttaa.

21

7767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D125µg
      • ..loistelamppu????

        kasviksissa nykyään on mitään vitamiineja kun ne lamppujen alla kasvatetaan, eihän solariumistakaan saa D-vitamiinia.


      • jjj7658998
        ..loistelamppu???? kirjoitti:

        kasviksissa nykyään on mitään vitamiineja kun ne lamppujen alla kasvatetaan, eihän solariumistakaan saa D-vitamiinia.

        vaivat Gerimaxista johdu, taitaa olla vika ruoansulatuksessa. Itse olen niitä syönyt muutaman kuukauden ja eikun vaan piristyy ja päiväunetkin on jäänyt.


      • peruskoulun käynyt

      • gerimaxinn kokeilia
        jjj7658998 kirjoitti:

        vaivat Gerimaxista johdu, taitaa olla vika ruoansulatuksessa. Itse olen niitä syönyt muutaman kuukauden ja eikun vaan piristyy ja päiväunetkin on jäänyt.

        niin heti oksetus loppui ja syön ihan normaalisti, taidanpa kokeilla uudestaan käykö samalla tavalla,uskon kyllä että käy.
        Olen lukenut että myös toisille on lisännyt ruokahalua huimasti.

        Harmittaa vaan kun ostin 120napin paketin,meni rahat hukkaan.


      • muahahahaha
        ..loistelamppu???? kirjoitti:

        kasviksissa nykyään on mitään vitamiineja kun ne lamppujen alla kasvatetaan, eihän solariumistakaan saa D-vitamiinia.

        Tää oli paras vitsi pitkiin aikoihin...muahahahaaa


    • tk

      Itselleni siitä tulee ainakin sydänoireita. En muista pahoinvoinnista,saattoi olla sitäkin. En tiedä johtuuko se ginsengistä vaiko jostain niistä muista aineista mitä se sisältää,tai niiden yhdistelmästä. Olenkin nykyään välttänyt sellaisia valmisteita missä on montaa erillaista ainetta,kun koskaan ei tiedä mikä niistä aiheuttaa mitäkin.

      • tarmoa lisää

        Yllätyin kun harvemmin minua näkevät tutut kysyivät mitä minä käytän kun kasvot on "nuortuneet"
        Gerimaxia olen keväällä alkanut syödä ja voimat ja into on palannut.
        Olen "rupsahtavassa" iässä oleva. Noi hikoilutkaan eivät ole enää niin paljoa vaivanneet.


      • luomuruoka
        tarmoa lisää kirjoitti:

        Yllätyin kun harvemmin minua näkevät tutut kysyivät mitä minä käytän kun kasvot on "nuortuneet"
        Gerimaxia olen keväällä alkanut syödä ja voimat ja into on palannut.
        Olen "rupsahtavassa" iässä oleva. Noi hikoilutkaan eivät ole enää niin paljoa vaivanneet.

        Taidat huijata.

        Ihon hyvinvointiin vaikuttaa ruokavalio.

        Ja onhan nyt kesä ja lämmin.


      • ginseng valmiste
        luomuruoka kirjoitti:

        Taidat huijata.

        Ihon hyvinvointiin vaikuttaa ruokavalio.

        Ja onhan nyt kesä ja lämmin.

        Toisella sivulla oli:
        tietoa ginsengistä ja Gerimax®-valmisteesta

        Ginsengin pitkä historia
        Ginsengiä on käytetty Kaukoidässä jo yli 4000 vuotta. Aluksi vain keisari ja hänen lähipiirinsä pääsivät hyötymään ginsengin myönteisistä fyysisistä ja henkisistä vaikutuksista. Kun huomattiin, että ginseng lisäsi sotilaiden kestävyyttä, käyttö laajeni.

        * 2000 eKr ginsengin käyttö alkoi Kaukoidässä
        * 1542 saksalainen kasvitieteilijä C.A.Meyer herättää kiinnostuksen ginsengiin Euroopassa
        * 1980 - 2000 ginseng tulee tunnetuksi länsimaissa

        Tunnetuin lajike (Panax ginseng) on peräisin Kiinasta ja Koreasta. Gerimax valmistetaan tästä lajikkeesta.
        * Panax (kreikkaa) =parantaa kaiken
        * Ginseng (kiinaa)=ihmisen kaltainen

        Suosittu kasvi - tutkittu vaikutus
        Ginsengin aktiivisia aineita eli ginsenosideja saadaan kasvien juuresta valmistettavasta tiivisteestä. Juuret korjataan 5 - 6 vuoden ikäisinä, jolloin aktiivisten aineiden määrä on suurimmillaan. Ginsengin aktiivisiin aineisiin kuuluvat ginsenosidien lisäksi E-vitamiini, B-vitamiinit, kivennäisaineet (mangaani, kupari, sinkki), polysakkaridit, sterolit, orgaaniset hapot, flavonoidit ja öljyt.

        1960-luvulta lähtien länsimaissa on tehty yli 70 tutkimusta ginsengistä, joissa on osoitettu juurella olevan sekä fyysisiä että henkisiä vaikutuksia.

        Miten Gerimax® toimii?
        Ginsengissä on 29 ginsenosideiksi kutsuttua aktiivista ainetta. Ginseng toimii kuin täsmäase, tilanteen mukaan. Rauhoittavat ginsenosidit vaikuttavat stressitilanteissa. Kun tarvitaan suorituskykyä, vaikuttavat piristävät ginsenosidit.

        Gerimax® on korkealuokkainen ginsengvalmiste, koska siinä käytettävän GGE®-ginsenguutteen ginsenosidien koostumus ja määrät on vakioitu. Näin varmistetaan aktiivisten aineiden korkea pitoisuus.

        Gerimax® GGE®:n edut:
        Enemmän energiaa ja vitaalisuutta
        * lisää stressinsietokykyä
        * vähentää uupumusta
        Lisää fyysistä kestävyyttä
        * lisää sokerin hajoamista
        * edistää maitohapon hajoamista
        Parantaa keskittymis- ja koordinaatiokykyä
        * parantaa hermoimpulssien siirtymistä aivoihin
        * lisää veren kykyä kuljettaa happea
        ⇒⇒⇒ parantaa reaktioaikaa ja lihastoimintaa sekä koordinaatio- ja keskittymiskykyä
        Myönteinen vaikutus kehon immuunijärjestelmään
        * lisää elimistön kykyä tuottaa valkoisia lihassoluja, kun elimistön immuunijärjestelmää tarvitaan
        ⇒⇒⇒ parantaa kykyä vastustaa ja torjua infektioita

        Tehoaa muutamassa viikossa
        Tutkimukset osoittavat, että ginseng alkaa vaikuttaa yhden viikon käytön jälkeen. Vaikutus on optimaalinen 4 - 6 viikossa. Vaikutus jatkuu niin kauan kuin ginsengiä käytetään, ja teho haihtuu vähitellen 2 - 3 viikon aikana valmisteen käytön lopettamisen jälkeen.

        Ihmiset reagoivat ginsengiin yksilöllisesti. Joillekin pieni Gerimax®-päiväannos on riittävä. Suurempia annoksia tarvitsevat käyttävät Gerimax® Solo -valmistetta, joko pelkästään tai jonkin toisen Gerimax®-valmisteen rinnalla. Tavallisesti neljä viidestä henkilöstä havaitsee ginsengin myönteiset vaikutukset. Ginseng ei aiheuta riippuvuutta eikä sen annostusta tarvitse lisätä ajan myötä.

        Gerimax® soveltuu erityisesti elämäntilanteisiin, joissa esiintyy stressiä tai väsymystä, opiskelijoille tenttikausina, urheilijoille, iäkkäille ja toipilaille

        Lähde: collet pharma (kaupallinen)

        Paranna stressinsietokykysi
        Ginsengin tapaan käytettävät yrtit (adaptogeenit) auttavat sinua kestämään stressiä paremmin. Pinna kestää, ehdit paremmin tehdä kaikkea mitä pitikin, nukut paremmin kun väsyttää, etkä sairastele niin usein.

        Jos aikoo ostaa ginsengiä Suomesta, on parasta varmistua siitä, että tuote todella myös sisältää sitä. 20 vuotta sitten Helsingin yliopiston farmasian laitoksella tehdyssä tutkimuksessa kävi ilmi, että näin oli vain yhdessä tapauksessa. Tutkimusta ei valitettavasti saanut julkistaa – tutkimuksen rahoittajalla ei ollut sitä ainutta tuotetta, jossa ginsengiä oli luvattu määrä. Houkutus vilppiin on suuri, sillä ginseng on maailman kallein yrtti. Valeginseng-tuotteissa on sokeria ja kofeiinia. Ne antavat nopean energiapiikin, ja asiaan vihkiytymätön voi uskoa saaneensa hyvää ginsengiä... Niinpä, mutta sokeria ja kofeiinia saa paljon edullisemminkin, ja pitkän päälle ne uuvuttavat eivätkä anna lisää puhtia – aito ginseng taas vahvistaa pitkään


      • ginseng laatu
        ginseng valmiste kirjoitti:

        Toisella sivulla oli:
        tietoa ginsengistä ja Gerimax®-valmisteesta

        Ginsengin pitkä historia
        Ginsengiä on käytetty Kaukoidässä jo yli 4000 vuotta. Aluksi vain keisari ja hänen lähipiirinsä pääsivät hyötymään ginsengin myönteisistä fyysisistä ja henkisistä vaikutuksista. Kun huomattiin, että ginseng lisäsi sotilaiden kestävyyttä, käyttö laajeni.

        * 2000 eKr ginsengin käyttö alkoi Kaukoidässä
        * 1542 saksalainen kasvitieteilijä C.A.Meyer herättää kiinnostuksen ginsengiin Euroopassa
        * 1980 - 2000 ginseng tulee tunnetuksi länsimaissa

        Tunnetuin lajike (Panax ginseng) on peräisin Kiinasta ja Koreasta. Gerimax valmistetaan tästä lajikkeesta.
        * Panax (kreikkaa) =parantaa kaiken
        * Ginseng (kiinaa)=ihmisen kaltainen

        Suosittu kasvi - tutkittu vaikutus
        Ginsengin aktiivisia aineita eli ginsenosideja saadaan kasvien juuresta valmistettavasta tiivisteestä. Juuret korjataan 5 - 6 vuoden ikäisinä, jolloin aktiivisten aineiden määrä on suurimmillaan. Ginsengin aktiivisiin aineisiin kuuluvat ginsenosidien lisäksi E-vitamiini, B-vitamiinit, kivennäisaineet (mangaani, kupari, sinkki), polysakkaridit, sterolit, orgaaniset hapot, flavonoidit ja öljyt.

        1960-luvulta lähtien länsimaissa on tehty yli 70 tutkimusta ginsengistä, joissa on osoitettu juurella olevan sekä fyysisiä että henkisiä vaikutuksia.

        Miten Gerimax® toimii?
        Ginsengissä on 29 ginsenosideiksi kutsuttua aktiivista ainetta. Ginseng toimii kuin täsmäase, tilanteen mukaan. Rauhoittavat ginsenosidit vaikuttavat stressitilanteissa. Kun tarvitaan suorituskykyä, vaikuttavat piristävät ginsenosidit.

        Gerimax® on korkealuokkainen ginsengvalmiste, koska siinä käytettävän GGE®-ginsenguutteen ginsenosidien koostumus ja määrät on vakioitu. Näin varmistetaan aktiivisten aineiden korkea pitoisuus.

        Gerimax® GGE®:n edut:
        Enemmän energiaa ja vitaalisuutta
        * lisää stressinsietokykyä
        * vähentää uupumusta
        Lisää fyysistä kestävyyttä
        * lisää sokerin hajoamista
        * edistää maitohapon hajoamista
        Parantaa keskittymis- ja koordinaatiokykyä
        * parantaa hermoimpulssien siirtymistä aivoihin
        * lisää veren kykyä kuljettaa happea
        ⇒⇒⇒ parantaa reaktioaikaa ja lihastoimintaa sekä koordinaatio- ja keskittymiskykyä
        Myönteinen vaikutus kehon immuunijärjestelmään
        * lisää elimistön kykyä tuottaa valkoisia lihassoluja, kun elimistön immuunijärjestelmää tarvitaan
        ⇒⇒⇒ parantaa kykyä vastustaa ja torjua infektioita

        Tehoaa muutamassa viikossa
        Tutkimukset osoittavat, että ginseng alkaa vaikuttaa yhden viikon käytön jälkeen. Vaikutus on optimaalinen 4 - 6 viikossa. Vaikutus jatkuu niin kauan kuin ginsengiä käytetään, ja teho haihtuu vähitellen 2 - 3 viikon aikana valmisteen käytön lopettamisen jälkeen.

        Ihmiset reagoivat ginsengiin yksilöllisesti. Joillekin pieni Gerimax®-päiväannos on riittävä. Suurempia annoksia tarvitsevat käyttävät Gerimax® Solo -valmistetta, joko pelkästään tai jonkin toisen Gerimax®-valmisteen rinnalla. Tavallisesti neljä viidestä henkilöstä havaitsee ginsengin myönteiset vaikutukset. Ginseng ei aiheuta riippuvuutta eikä sen annostusta tarvitse lisätä ajan myötä.

        Gerimax® soveltuu erityisesti elämäntilanteisiin, joissa esiintyy stressiä tai väsymystä, opiskelijoille tenttikausina, urheilijoille, iäkkäille ja toipilaille

        Lähde: collet pharma (kaupallinen)

        Paranna stressinsietokykysi
        Ginsengin tapaan käytettävät yrtit (adaptogeenit) auttavat sinua kestämään stressiä paremmin. Pinna kestää, ehdit paremmin tehdä kaikkea mitä pitikin, nukut paremmin kun väsyttää, etkä sairastele niin usein.

        Jos aikoo ostaa ginsengiä Suomesta, on parasta varmistua siitä, että tuote todella myös sisältää sitä. 20 vuotta sitten Helsingin yliopiston farmasian laitoksella tehdyssä tutkimuksessa kävi ilmi, että näin oli vain yhdessä tapauksessa. Tutkimusta ei valitettavasti saanut julkistaa – tutkimuksen rahoittajalla ei ollut sitä ainutta tuotetta, jossa ginsengiä oli luvattu määrä. Houkutus vilppiin on suuri, sillä ginseng on maailman kallein yrtti. Valeginseng-tuotteissa on sokeria ja kofeiinia. Ne antavat nopean energiapiikin, ja asiaan vihkiytymätön voi uskoa saaneensa hyvää ginsengiä... Niinpä, mutta sokeria ja kofeiinia saa paljon edullisemminkin, ja pitkän päälle ne uuvuttavat eivätkä anna lisää puhtia – aito ginseng taas vahvistaa pitkään

        Onko ginseng tuotteista terveysvaaraa. Yhden kaverin vanhemmat söivät -70 luvulla ja kuolivat nuorena. Myös eräs tutun sisko käytti ja kuoli n.50v. Oliko he jo muuten sairaita ja käyttivät hoitaakseen itseeään ginseng-tuotteita, en tiedä. Vai onko Suomessa myytyy heikkolaatuisia korvikkeita?


      • kkkapteekki
        ginseng laatu kirjoitti:

        Onko ginseng tuotteista terveysvaaraa. Yhden kaverin vanhemmat söivät -70 luvulla ja kuolivat nuorena. Myös eräs tutun sisko käytti ja kuoli n.50v. Oliko he jo muuten sairaita ja käyttivät hoitaakseen itseeään ginseng-tuotteita, en tiedä. Vai onko Suomessa myytyy heikkolaatuisia korvikkeita?

        taitaa olla sama joka ennemmin kirjoitti Gerimaxista.Taitaa olla suhteita apteekkiin tai peräti lääkäreihin. Silloin oli kuolema kohdannut jotain tuttavaa kun edellisen kerran kirjoitti. Itse tunnen pari tapausta lähipiiristäni joille "määrättiin" kaikenlaisia LÄÄKKEITÄ ja kuolivat kuin russakat.


      • väärin kkkapteekki
        kkkapteekki kirjoitti:

        taitaa olla sama joka ennemmin kirjoitti Gerimaxista.Taitaa olla suhteita apteekkiin tai peräti lääkäreihin. Silloin oli kuolema kohdannut jotain tuttavaa kun edellisen kerran kirjoitti. Itse tunnen pari tapausta lähipiiristäni joille "määrättiin" kaikenlaisia LÄÄKKEITÄ ja kuolivat kuin russakat.

        Ei ole sama kirjoittaja? Ylempi viesti sai miettimään, jos Suomessa myydään ginseng-tuotteita tuotteita jotka ei sitten kuitenkaan sisällä ginsengiä. Mikä näiden "väärennösten" vaikutus on ihmiseen. Itse aloitin syödä ja olen tyytyväinen mutta siellä täällä törmää varoituksiin.
        Itselleni tuote on "outo" enkä ole perehtynyt siihen.
        Tiedän etää Suomessa tutkitaan mutta kaikkea ei keritä tutkia. Itse epäilen että alkoholi ja ginsengi eivät ole hyvä yhdistelmä.


      • Kprt13

        Gingseng aiheuttaa joillekin herkille henkilöille sydänoireita, unettomuutta ja oksettavaa oloa. Ei sovi siis kaikille.


      • JPJP

        Mulla nousi verenpaineet huomattavasti kun olin syönyt ko. tuotetta pari viikkoa.
        Verenpaineet olleet tätä ennen normaalit.


    • Lortto

      Joo mulla kans on aiheuttanut pari kertaa oksennusreaktion tuo Gerimax. Molemmat olivat aamulla, vetänyt kupin kahvia ja syönyt pari paahtoleipää. Epäilen että sillä on jotain yhteyttä muiden lääkkeiden kanssa joita syön, esim. närästyslääke tai allergialääke, jotka myös aamulla joutunut nauttimaan. En kyllä muista mitä ekalla kertaa olin vetänyt, mutta viimeksi juurikin Cetirizin, Ranixal ja Panacod tuli vedettyä ehkä puolituntia-tunti ennenkuin otin tuon Gerimaxin, siitä 5min ja laattaamaan... Joku kymmenisen poretablettia olen nyt kokeillut ja taitaa jäädä tämä tuote vastedes kaupan hyllylle, noita lääkkeitä kun joudun kuitenkin vetämään lähes päivittäin.

    • dfdsfdsffs

      Itsellänikin kerran tuli tosi huono olo tuosta gerimax pilleristä, mutta otinkin sen tyhjään vatsaan.

      Nykyisin kun silloin tällöin otan niin tulee lievä ahdistus sen ottamisesta....

      Enpä tiedä sitten onkohan noita terveellistä ottaa xD

    • kasviksia.

      No ei varmaan ole terveellistä.

      Kyllä kroppa kertoo.

      Käypä hoito -suositukset
      Hienoa, että mediakin uskaltaa pikku hiljaa heittää kritiikkiä näille vaarallisille hoitosuosituksille, jotka perustuvat pelkästään lääkkeisiin ja lääkkeisiin. Toki potilaita muistutetaan myös “terveellisestä ruokavaliosta”, mutta todellisuudessa näitä kyseisiä ruokavalio-ohjeita noudattamalla sairastuu varmasti entistä pahemmin. Vai mitä sanot esimerkiksi näistä:

      *Virvoitusjuomista valitaan aspartaamilla, asesulfaamilla tai sukraloosilla makeutettuja light-juomia.
      *Leiville pehmeää 40–60 % kasvimargariinia
      *Diabetespotilaalle joka aterialle 1-2 leipäpalaa. Vähintään 6 palaa päivässä.


      http://www.raikasweb.com/makkaraa-ja-maitoa

    • energiaa minulle

      Minä en saa mitään oireita gerimax-tuotteesta ja otan silloin kun veto alkaa muuten loppua.

    • sonkki

      Sisältää sinkkiä. Sinkki oksettaa tyhjään tai melkein tyhjään vatsaan otettuna.Saman saattaa tehdä moni muukin ,mutta sinkistä on kokemusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe