eli onko kukaan gerimaxin käyttäjä saanut ikäviä sivuoireita? itselläni tulee ihan mahdottoman paha olo ja oksennus melkein tulee ja lisäksi ruokahalu kasvanut ihan HUIMASTI, en ole muutamaan päivään tehnykkään muutakuin syönyt tuntuu että voisin syödä hevosen ja saatan syödä kaksi iso annosta ruokaa joka normaalisti ei menisi minun mahaan, väsymykseen ei ole hirveästi auttanut ainoastaan aamulla olen todella virkeä.
En ikinä ole ollut herkkävatsainen joten vähän kummastuttaa.
gerimax ja sen sivuoireet
21
8277
Vastaukset
- D125µg
Syöt synteettisiä vitamiineja ja hivenaineita.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm- ..loistelamppu????
kasviksissa nykyään on mitään vitamiineja kun ne lamppujen alla kasvatetaan, eihän solariumistakaan saa D-vitamiinia.
- jjj7658998
..loistelamppu???? kirjoitti:
kasviksissa nykyään on mitään vitamiineja kun ne lamppujen alla kasvatetaan, eihän solariumistakaan saa D-vitamiinia.
vaivat Gerimaxista johdu, taitaa olla vika ruoansulatuksessa. Itse olen niitä syönyt muutaman kuukauden ja eikun vaan piristyy ja päiväunetkin on jäänyt.
- peruskoulun käynyt
http://www.kasvikset.fi/Suomeksi/Asiakkaille/Kasvitieto/Syotavat_kasvit
Talvella Suomessa kasvatetaan tomaattia, kurkkua ja salaatteja kasvihuoneissa. - gerimaxinn kokeilia
jjj7658998 kirjoitti:
vaivat Gerimaxista johdu, taitaa olla vika ruoansulatuksessa. Itse olen niitä syönyt muutaman kuukauden ja eikun vaan piristyy ja päiväunetkin on jäänyt.
niin heti oksetus loppui ja syön ihan normaalisti, taidanpa kokeilla uudestaan käykö samalla tavalla,uskon kyllä että käy.
Olen lukenut että myös toisille on lisännyt ruokahalua huimasti.
Harmittaa vaan kun ostin 120napin paketin,meni rahat hukkaan. - muahahahaha
Tää oli paras vitsi pitkiin aikoihin...muahahahaaa
- tk
Itselleni siitä tulee ainakin sydänoireita. En muista pahoinvoinnista,saattoi olla sitäkin. En tiedä johtuuko se ginsengistä vaiko jostain niistä muista aineista mitä se sisältää,tai niiden yhdistelmästä. Olenkin nykyään välttänyt sellaisia valmisteita missä on montaa erillaista ainetta,kun koskaan ei tiedä mikä niistä aiheuttaa mitäkin.
- tarmoa lisää
Yllätyin kun harvemmin minua näkevät tutut kysyivät mitä minä käytän kun kasvot on "nuortuneet"
Gerimaxia olen keväällä alkanut syödä ja voimat ja into on palannut.
Olen "rupsahtavassa" iässä oleva. Noi hikoilutkaan eivät ole enää niin paljoa vaivanneet. - luomuruoka
tarmoa lisää kirjoitti:
Yllätyin kun harvemmin minua näkevät tutut kysyivät mitä minä käytän kun kasvot on "nuortuneet"
Gerimaxia olen keväällä alkanut syödä ja voimat ja into on palannut.
Olen "rupsahtavassa" iässä oleva. Noi hikoilutkaan eivät ole enää niin paljoa vaivanneet.Taidat huijata.
Ihon hyvinvointiin vaikuttaa ruokavalio.
Ja onhan nyt kesä ja lämmin. - ginseng valmiste
luomuruoka kirjoitti:
Taidat huijata.
Ihon hyvinvointiin vaikuttaa ruokavalio.
Ja onhan nyt kesä ja lämmin.Toisella sivulla oli:
tietoa ginsengistä ja Gerimax®-valmisteesta
Ginsengin pitkä historia
Ginsengiä on käytetty Kaukoidässä jo yli 4000 vuotta. Aluksi vain keisari ja hänen lähipiirinsä pääsivät hyötymään ginsengin myönteisistä fyysisistä ja henkisistä vaikutuksista. Kun huomattiin, että ginseng lisäsi sotilaiden kestävyyttä, käyttö laajeni.
* 2000 eKr ginsengin käyttö alkoi Kaukoidässä
* 1542 saksalainen kasvitieteilijä C.A.Meyer herättää kiinnostuksen ginsengiin Euroopassa
* 1980 - 2000 ginseng tulee tunnetuksi länsimaissa
Tunnetuin lajike (Panax ginseng) on peräisin Kiinasta ja Koreasta. Gerimax valmistetaan tästä lajikkeesta.
* Panax (kreikkaa) =parantaa kaiken
* Ginseng (kiinaa)=ihmisen kaltainen
Suosittu kasvi - tutkittu vaikutus
Ginsengin aktiivisia aineita eli ginsenosideja saadaan kasvien juuresta valmistettavasta tiivisteestä. Juuret korjataan 5 - 6 vuoden ikäisinä, jolloin aktiivisten aineiden määrä on suurimmillaan. Ginsengin aktiivisiin aineisiin kuuluvat ginsenosidien lisäksi E-vitamiini, B-vitamiinit, kivennäisaineet (mangaani, kupari, sinkki), polysakkaridit, sterolit, orgaaniset hapot, flavonoidit ja öljyt.
1960-luvulta lähtien länsimaissa on tehty yli 70 tutkimusta ginsengistä, joissa on osoitettu juurella olevan sekä fyysisiä että henkisiä vaikutuksia.
Miten Gerimax® toimii?
Ginsengissä on 29 ginsenosideiksi kutsuttua aktiivista ainetta. Ginseng toimii kuin täsmäase, tilanteen mukaan. Rauhoittavat ginsenosidit vaikuttavat stressitilanteissa. Kun tarvitaan suorituskykyä, vaikuttavat piristävät ginsenosidit.
Gerimax® on korkealuokkainen ginsengvalmiste, koska siinä käytettävän GGE®-ginsenguutteen ginsenosidien koostumus ja määrät on vakioitu. Näin varmistetaan aktiivisten aineiden korkea pitoisuus.
Gerimax® GGE®:n edut:
Enemmän energiaa ja vitaalisuutta
* lisää stressinsietokykyä
* vähentää uupumusta
Lisää fyysistä kestävyyttä
* lisää sokerin hajoamista
* edistää maitohapon hajoamista
Parantaa keskittymis- ja koordinaatiokykyä
* parantaa hermoimpulssien siirtymistä aivoihin
* lisää veren kykyä kuljettaa happea
⇒⇒⇒ parantaa reaktioaikaa ja lihastoimintaa sekä koordinaatio- ja keskittymiskykyä
Myönteinen vaikutus kehon immuunijärjestelmään
* lisää elimistön kykyä tuottaa valkoisia lihassoluja, kun elimistön immuunijärjestelmää tarvitaan
⇒⇒⇒ parantaa kykyä vastustaa ja torjua infektioita
Tehoaa muutamassa viikossa
Tutkimukset osoittavat, että ginseng alkaa vaikuttaa yhden viikon käytön jälkeen. Vaikutus on optimaalinen 4 - 6 viikossa. Vaikutus jatkuu niin kauan kuin ginsengiä käytetään, ja teho haihtuu vähitellen 2 - 3 viikon aikana valmisteen käytön lopettamisen jälkeen.
Ihmiset reagoivat ginsengiin yksilöllisesti. Joillekin pieni Gerimax®-päiväannos on riittävä. Suurempia annoksia tarvitsevat käyttävät Gerimax® Solo -valmistetta, joko pelkästään tai jonkin toisen Gerimax®-valmisteen rinnalla. Tavallisesti neljä viidestä henkilöstä havaitsee ginsengin myönteiset vaikutukset. Ginseng ei aiheuta riippuvuutta eikä sen annostusta tarvitse lisätä ajan myötä.
Gerimax® soveltuu erityisesti elämäntilanteisiin, joissa esiintyy stressiä tai väsymystä, opiskelijoille tenttikausina, urheilijoille, iäkkäille ja toipilaille
Lähde: collet pharma (kaupallinen)
Paranna stressinsietokykysi
Ginsengin tapaan käytettävät yrtit (adaptogeenit) auttavat sinua kestämään stressiä paremmin. Pinna kestää, ehdit paremmin tehdä kaikkea mitä pitikin, nukut paremmin kun väsyttää, etkä sairastele niin usein.
Jos aikoo ostaa ginsengiä Suomesta, on parasta varmistua siitä, että tuote todella myös sisältää sitä. 20 vuotta sitten Helsingin yliopiston farmasian laitoksella tehdyssä tutkimuksessa kävi ilmi, että näin oli vain yhdessä tapauksessa. Tutkimusta ei valitettavasti saanut julkistaa – tutkimuksen rahoittajalla ei ollut sitä ainutta tuotetta, jossa ginsengiä oli luvattu määrä. Houkutus vilppiin on suuri, sillä ginseng on maailman kallein yrtti. Valeginseng-tuotteissa on sokeria ja kofeiinia. Ne antavat nopean energiapiikin, ja asiaan vihkiytymätön voi uskoa saaneensa hyvää ginsengiä... Niinpä, mutta sokeria ja kofeiinia saa paljon edullisemminkin, ja pitkän päälle ne uuvuttavat eivätkä anna lisää puhtia – aito ginseng taas vahvistaa pitkään - ginseng laatu
ginseng valmiste kirjoitti:
Toisella sivulla oli:
tietoa ginsengistä ja Gerimax®-valmisteesta
Ginsengin pitkä historia
Ginsengiä on käytetty Kaukoidässä jo yli 4000 vuotta. Aluksi vain keisari ja hänen lähipiirinsä pääsivät hyötymään ginsengin myönteisistä fyysisistä ja henkisistä vaikutuksista. Kun huomattiin, että ginseng lisäsi sotilaiden kestävyyttä, käyttö laajeni.
* 2000 eKr ginsengin käyttö alkoi Kaukoidässä
* 1542 saksalainen kasvitieteilijä C.A.Meyer herättää kiinnostuksen ginsengiin Euroopassa
* 1980 - 2000 ginseng tulee tunnetuksi länsimaissa
Tunnetuin lajike (Panax ginseng) on peräisin Kiinasta ja Koreasta. Gerimax valmistetaan tästä lajikkeesta.
* Panax (kreikkaa) =parantaa kaiken
* Ginseng (kiinaa)=ihmisen kaltainen
Suosittu kasvi - tutkittu vaikutus
Ginsengin aktiivisia aineita eli ginsenosideja saadaan kasvien juuresta valmistettavasta tiivisteestä. Juuret korjataan 5 - 6 vuoden ikäisinä, jolloin aktiivisten aineiden määrä on suurimmillaan. Ginsengin aktiivisiin aineisiin kuuluvat ginsenosidien lisäksi E-vitamiini, B-vitamiinit, kivennäisaineet (mangaani, kupari, sinkki), polysakkaridit, sterolit, orgaaniset hapot, flavonoidit ja öljyt.
1960-luvulta lähtien länsimaissa on tehty yli 70 tutkimusta ginsengistä, joissa on osoitettu juurella olevan sekä fyysisiä että henkisiä vaikutuksia.
Miten Gerimax® toimii?
Ginsengissä on 29 ginsenosideiksi kutsuttua aktiivista ainetta. Ginseng toimii kuin täsmäase, tilanteen mukaan. Rauhoittavat ginsenosidit vaikuttavat stressitilanteissa. Kun tarvitaan suorituskykyä, vaikuttavat piristävät ginsenosidit.
Gerimax® on korkealuokkainen ginsengvalmiste, koska siinä käytettävän GGE®-ginsenguutteen ginsenosidien koostumus ja määrät on vakioitu. Näin varmistetaan aktiivisten aineiden korkea pitoisuus.
Gerimax® GGE®:n edut:
Enemmän energiaa ja vitaalisuutta
* lisää stressinsietokykyä
* vähentää uupumusta
Lisää fyysistä kestävyyttä
* lisää sokerin hajoamista
* edistää maitohapon hajoamista
Parantaa keskittymis- ja koordinaatiokykyä
* parantaa hermoimpulssien siirtymistä aivoihin
* lisää veren kykyä kuljettaa happea
⇒⇒⇒ parantaa reaktioaikaa ja lihastoimintaa sekä koordinaatio- ja keskittymiskykyä
Myönteinen vaikutus kehon immuunijärjestelmään
* lisää elimistön kykyä tuottaa valkoisia lihassoluja, kun elimistön immuunijärjestelmää tarvitaan
⇒⇒⇒ parantaa kykyä vastustaa ja torjua infektioita
Tehoaa muutamassa viikossa
Tutkimukset osoittavat, että ginseng alkaa vaikuttaa yhden viikon käytön jälkeen. Vaikutus on optimaalinen 4 - 6 viikossa. Vaikutus jatkuu niin kauan kuin ginsengiä käytetään, ja teho haihtuu vähitellen 2 - 3 viikon aikana valmisteen käytön lopettamisen jälkeen.
Ihmiset reagoivat ginsengiin yksilöllisesti. Joillekin pieni Gerimax®-päiväannos on riittävä. Suurempia annoksia tarvitsevat käyttävät Gerimax® Solo -valmistetta, joko pelkästään tai jonkin toisen Gerimax®-valmisteen rinnalla. Tavallisesti neljä viidestä henkilöstä havaitsee ginsengin myönteiset vaikutukset. Ginseng ei aiheuta riippuvuutta eikä sen annostusta tarvitse lisätä ajan myötä.
Gerimax® soveltuu erityisesti elämäntilanteisiin, joissa esiintyy stressiä tai väsymystä, opiskelijoille tenttikausina, urheilijoille, iäkkäille ja toipilaille
Lähde: collet pharma (kaupallinen)
Paranna stressinsietokykysi
Ginsengin tapaan käytettävät yrtit (adaptogeenit) auttavat sinua kestämään stressiä paremmin. Pinna kestää, ehdit paremmin tehdä kaikkea mitä pitikin, nukut paremmin kun väsyttää, etkä sairastele niin usein.
Jos aikoo ostaa ginsengiä Suomesta, on parasta varmistua siitä, että tuote todella myös sisältää sitä. 20 vuotta sitten Helsingin yliopiston farmasian laitoksella tehdyssä tutkimuksessa kävi ilmi, että näin oli vain yhdessä tapauksessa. Tutkimusta ei valitettavasti saanut julkistaa – tutkimuksen rahoittajalla ei ollut sitä ainutta tuotetta, jossa ginsengiä oli luvattu määrä. Houkutus vilppiin on suuri, sillä ginseng on maailman kallein yrtti. Valeginseng-tuotteissa on sokeria ja kofeiinia. Ne antavat nopean energiapiikin, ja asiaan vihkiytymätön voi uskoa saaneensa hyvää ginsengiä... Niinpä, mutta sokeria ja kofeiinia saa paljon edullisemminkin, ja pitkän päälle ne uuvuttavat eivätkä anna lisää puhtia – aito ginseng taas vahvistaa pitkäänOnko ginseng tuotteista terveysvaaraa. Yhden kaverin vanhemmat söivät -70 luvulla ja kuolivat nuorena. Myös eräs tutun sisko käytti ja kuoli n.50v. Oliko he jo muuten sairaita ja käyttivät hoitaakseen itseeään ginseng-tuotteita, en tiedä. Vai onko Suomessa myytyy heikkolaatuisia korvikkeita?
- kkkapteekki
ginseng laatu kirjoitti:
Onko ginseng tuotteista terveysvaaraa. Yhden kaverin vanhemmat söivät -70 luvulla ja kuolivat nuorena. Myös eräs tutun sisko käytti ja kuoli n.50v. Oliko he jo muuten sairaita ja käyttivät hoitaakseen itseeään ginseng-tuotteita, en tiedä. Vai onko Suomessa myytyy heikkolaatuisia korvikkeita?
taitaa olla sama joka ennemmin kirjoitti Gerimaxista.Taitaa olla suhteita apteekkiin tai peräti lääkäreihin. Silloin oli kuolema kohdannut jotain tuttavaa kun edellisen kerran kirjoitti. Itse tunnen pari tapausta lähipiiristäni joille "määrättiin" kaikenlaisia LÄÄKKEITÄ ja kuolivat kuin russakat.
- väärin kkkapteekki
kkkapteekki kirjoitti:
taitaa olla sama joka ennemmin kirjoitti Gerimaxista.Taitaa olla suhteita apteekkiin tai peräti lääkäreihin. Silloin oli kuolema kohdannut jotain tuttavaa kun edellisen kerran kirjoitti. Itse tunnen pari tapausta lähipiiristäni joille "määrättiin" kaikenlaisia LÄÄKKEITÄ ja kuolivat kuin russakat.
Ei ole sama kirjoittaja? Ylempi viesti sai miettimään, jos Suomessa myydään ginseng-tuotteita tuotteita jotka ei sitten kuitenkaan sisällä ginsengiä. Mikä näiden "väärennösten" vaikutus on ihmiseen. Itse aloitin syödä ja olen tyytyväinen mutta siellä täällä törmää varoituksiin.
Itselleni tuote on "outo" enkä ole perehtynyt siihen.
Tiedän etää Suomessa tutkitaan mutta kaikkea ei keritä tutkia. Itse epäilen että alkoholi ja ginsengi eivät ole hyvä yhdistelmä. - Kprt13
Gingseng aiheuttaa joillekin herkille henkilöille sydänoireita, unettomuutta ja oksettavaa oloa. Ei sovi siis kaikille.
- JPJP
Mulla nousi verenpaineet huomattavasti kun olin syönyt ko. tuotetta pari viikkoa.
Verenpaineet olleet tätä ennen normaalit.
- Lortto
Joo mulla kans on aiheuttanut pari kertaa oksennusreaktion tuo Gerimax. Molemmat olivat aamulla, vetänyt kupin kahvia ja syönyt pari paahtoleipää. Epäilen että sillä on jotain yhteyttä muiden lääkkeiden kanssa joita syön, esim. närästyslääke tai allergialääke, jotka myös aamulla joutunut nauttimaan. En kyllä muista mitä ekalla kertaa olin vetänyt, mutta viimeksi juurikin Cetirizin, Ranixal ja Panacod tuli vedettyä ehkä puolituntia-tunti ennenkuin otin tuon Gerimaxin, siitä 5min ja laattaamaan... Joku kymmenisen poretablettia olen nyt kokeillut ja taitaa jäädä tämä tuote vastedes kaupan hyllylle, noita lääkkeitä kun joudun kuitenkin vetämään lähes päivittäin.
- 50µg
Panosta ravitsemukseen ja luonnollisiin ravinteisiin.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm
- dfdsfdsffs
Itsellänikin kerran tuli tosi huono olo tuosta gerimax pilleristä, mutta otinkin sen tyhjään vatsaan.
Nykyisin kun silloin tällöin otan niin tulee lievä ahdistus sen ottamisesta....
Enpä tiedä sitten onkohan noita terveellistä ottaa xD - kasviksia.
No ei varmaan ole terveellistä.
Kyllä kroppa kertoo.
Käypä hoito -suositukset
Hienoa, että mediakin uskaltaa pikku hiljaa heittää kritiikkiä näille vaarallisille hoitosuosituksille, jotka perustuvat pelkästään lääkkeisiin ja lääkkeisiin. Toki potilaita muistutetaan myös “terveellisestä ruokavaliosta”, mutta todellisuudessa näitä kyseisiä ruokavalio-ohjeita noudattamalla sairastuu varmasti entistä pahemmin. Vai mitä sanot esimerkiksi näistä:
*Virvoitusjuomista valitaan aspartaamilla, asesulfaamilla tai sukraloosilla makeutettuja light-juomia.
*Leiville pehmeää 40–60 % kasvimargariinia
*Diabetespotilaalle joka aterialle 1-2 leipäpalaa. Vähintään 6 palaa päivässä.
http://www.raikasweb.com/makkaraa-ja-maitoa - energiaa minulle
Minä en saa mitään oireita gerimax-tuotteesta ja otan silloin kun veto alkaa muuten loppua.
- sonkki
Sisältää sinkkiä. Sinkki oksettaa tyhjään tai melkein tyhjään vatsaan otettuna.Saman saattaa tehdä moni muukin ,mutta sinkistä on kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042