sims 3 maailmanmatkaaja koodit

!!! ;S

kertokaas, kiitos!

46

2752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSTINBIEBER_LOVE

      joo kertokaa joku määki haluisin tietäääääääääää!!!!!!!!

    • XOXOU

      no höhlä kum mä en tie yhtää mut kertokaapa te muut!:DD

      • cheatmaster

        esim:tää täl voi täyttää kaikki simin tarpeet ja paljon muuta koodi on:testingcheatsenabled true


    • Mitsie

      Kertokaa miten sais muumioks simin ku ei tiiä yhtää

      • :P

        Ostat ne kaks muumion arkkua sillä koodilla jota en muista :P


      • Täs ois
        :P kirjoitti:

        Ostat ne kaks muumion arkkua sillä koodilla jota en muista :P

        koodi on= buydebug


    • Mitsie

      Oh no koodit vähissä

    • Mitsie

      Täs on pikku konkareille koodeja...
      kaching
      1 000 simoleonia

      motherlode
      50 000 simoleonia

      disableSnappingToSlotsOnAlt on
      Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon

      moveObjects on
      Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa

      unlockOutfits on
      Näytä työ- ja palveluasut

      resetSim
      Palauta simin tarpeet normaaleiksi

      hideHeadlineEffects on
      Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta

      testingCheatsenabled true
      Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä

      constrainFloorElevation on
      Salli maaston muuttaminen

      jokePlease
      Tulosta satunnainen vitsi

      help
      Tulostaa suurimman osan koodeista

      slowMotionViz
      Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain

    • Mitsie

      Tattis!

    • buu!!

      Tiiän jo noi... MUT HALUISIN MAAILMANMATKAAJA KOODEI.

    • niin just

      eiks se buydebug koodi tule maailmanmatkaajassa kirjota siis vaan:BuyDebug

    • HH

      mite saa muokattuu niiko jos on oma sim matkal ja sit niiko alkais muokata vaik esim. ranskaa tai kiinaa nii tarttee jonkun koodin muttt ,,, MINKÄ !!!!?? :PP

    • AlSimhara

      EnableLotLocking true/false

      Muista ottaa pois päältä (false) kun lopetat. Joitakin tontteja voi muokata ilman koodiakin.

    • oijio

      ei siihe tarvii mitn koodeja, ko pitää olla alotus sivull ja sit muokkaa kaupunkii ja sit vasemmas ylä reunas on ne maat nii siitä sitte vaa.

    • AlSimhara

      Tiettyihin tontteihin tarvitaan tuo koodi, esim. leirin muokkaukseen, hautojen muokkaukseen, jne. Kyllähän sen nyt tietää ettei normi tontteihin koodeja tarvita.

    • r.h

      voikojoku kertoo sen koodin millä saa muumio arkun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • AlSimhara

      testingCheatsEnabled true/false Buydebug

      Tämä siis avaa sen piilotetun valikon, jossa nuo arkut ovat. :-)

    • r.h

      miten ranskaa tai kiinaa tai egyptii saa muokattua??????

    • AlSimhara

      Samalla tavoin kuin tavan naapurustoa. Ainoastaan lukittuihin tontteihin, esim. leiripaikka, tarvitaan koodi.

      TestingCheatsEnabled True

      EnableLotLocking True

      Kun klikkaa tonttia ja se esittelylaatikko aukeaa, siitä pitäisi löytyä siljetun lukon kuva. Klikkaamalla sitä se muuttuu aukinaiseksi ja tontti on nyt muokattavissa.

      Tontilla ollessa saattaa vielä joutua klikkaamaan maata (Shift klikkaus) ja valitsemaan joko "Osta tontille" tai "Rakenna tontille" vaihtoehdon.

    • TIIÄN AIKA MONTA TÄS

      kaching 1 000 simoleonia

      motherlode 50 000 simoleonia

      disableSnappingToSlotsOnAlt on Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon

      moveObjects on Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa

      unlockOutfits on Näytä työ- ja palveluasut

      resetSim Palauta simin tarpeet normaaleiksi

      hideHeadlineEffects on Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta

      testingCheatsenabled true Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä

      constrainFloorElevation on Salli maaston muuttaminen

      jokePlease Tulosta satunnainen vitsi

      help Tulostaa suurimman osan koodeista

      slowMotionViz Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain

      • tIIÄN VIELÄ 1

        EnableLotLocking True


    • PÖTKÖ

      pitääkö BuyDebug laittaa testingcheatsenabled true koodin jälkeen, vai samaan pötköö?:)

    • AlSimhara

      Ensin testingCheatsEnabled Enter ja sitten erikseen buydebug Enter. :-)

      • mietiskelijä(sims3)

        Kuinka olis mahd. saada koodi ns. pois käytöstä? Mulla rupes lagaamaan koko peli ton koodin jälkeen :/


    • minä tiedän kuinka löytää muumion

    • oeruhcfpqeiru

      Onks joku sellanen koodi millä saa muinaiskolikkoja tai viisumipisteitä??

    • oi

      pelissä ei toimi muut koodit muuta kuin motherlode

    • oi oi

      toimii esim jokeplease

    • Köyhät?

      Mihin näuitä koodei voi kirjoittaa -.- onks teil ees pelii siel ei voi kirjottaa tietääkseni

      • roy500

        paina ctrl c


    • Jassu

      Kun ostin ne kaks sargofagia ni mite mun sim muuttuu muumioks ??

    • karvis?

      mihin koodit kirjotetaan

    • Höhlä

      Haloo mulla ei toimi se buydebug koodi!!!!

    • simskoodaaja

      Karvis, paina Ctrl Alt (vasemmapuoleine) C siitä tulee se koodivalikko.

      • simskoodaaja

        hups se oliki se Ctr ylänuoli vasemmalla C sori ;)


    • Omru
    • jjhvghvgv
    • Dingokki

      Mitse se muumioks muuttuminen ?

    • VInkkejä:)

      NO sitten kun sulla on ne 2 sargofagia, niin sims menee KIROTTUUN . Nyky siellää... jotain 3 yötä. Muuten, mikä oli se koodi jolla saa katolle parustukset? Ei se joka toteuttaa maaston muokkauksen mulla se ei toimi. Ne oli mulla lapussa ja fiksuna tyttönä onnistuin kodottamaan sen... BYÄÄÄ!

    • tietoaa?

      Miten sinne esim. ranskaan voi jäädä asuu... Onks siihe mtn koodei?

    • Jekku pekku

      Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)

    • Siis en tie tai siis

      Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)

    • Haluun tietää

      Miten saa muutettuu simin Ranskaan, Kiinaan tai Egyptiin ilman viisumitasoi?

      • Tarkoitatko loma-asunnon ostoa ilman viisumipistetitä vai pysyvää muuttoa lomakohteeseen, niin että siitä tulee kotinaapurusto?


    • Anonyymi

      Onks sellaista sims 3 koodia maailman matkaajan lisäosasta. Että pystyisi laittaa patsaan laatan päälle suoraan jotta sitä ei tarvitsisi työntää tai vetää. Jos patsas jää jumiin eikä sitä saa enää siirrettyä laatan luo niin olen sotkenut patsaan paikan kokonaan siinä menee hermo. Toivottavasti on koodi siihen että saan patsaan suoraan kiinnitys laattaan.

      • Anonyymi

        Ei mitään sainkin sen patsaan lattia laattaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe