kertokaas, kiitos!
sims 3 maailmanmatkaaja koodit
46
2875
Vastaukset
- JUSTINBIEBER_LOVE
joo kertokaa joku määki haluisin tietäääääääääää!!!!!!!!
- XOXOU
no höhlä kum mä en tie yhtää mut kertokaapa te muut!:DD
- cheatmaster
esim:tää täl voi täyttää kaikki simin tarpeet ja paljon muuta koodi on:testingcheatsenabled true
- Mitsie
Kertokaa miten sais muumioks simin ku ei tiiä yhtää
- :P
Ostat ne kaks muumion arkkua sillä koodilla jota en muista :P
- Täs ois
:P kirjoitti:
Ostat ne kaks muumion arkkua sillä koodilla jota en muista :P
koodi on= buydebug
- Mitsie
Oh no koodit vähissä
- Mitsie
Täs on pikku konkareille koodeja...
kaching
1 000 simoleonia
motherlode
50 000 simoleonia
disableSnappingToSlotsOnAlt on
Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon
moveObjects on
Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa
unlockOutfits on
Näytä työ- ja palveluasut
resetSim
Palauta simin tarpeet normaaleiksi
hideHeadlineEffects on
Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta
testingCheatsenabled true
Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä
constrainFloorElevation on
Salli maaston muuttaminen
jokePlease
Tulosta satunnainen vitsi
help
Tulostaa suurimman osan koodeista
slowMotionViz
Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain - Mitsie
Tattis!
- buu!!
Tiiän jo noi... MUT HALUISIN MAAILMANMATKAAJA KOODEI.
- niin just
eiks se buydebug koodi tule maailmanmatkaajassa kirjota siis vaan:BuyDebug
- HH
mite saa muokattuu niiko jos on oma sim matkal ja sit niiko alkais muokata vaik esim. ranskaa tai kiinaa nii tarttee jonkun koodin muttt ,,, MINKÄ !!!!?? :PP
- AlSimhara
EnableLotLocking true/false
Muista ottaa pois päältä (false) kun lopetat. Joitakin tontteja voi muokata ilman koodiakin. - oijio
ei siihe tarvii mitn koodeja, ko pitää olla alotus sivull ja sit muokkaa kaupunkii ja sit vasemmas ylä reunas on ne maat nii siitä sitte vaa.
- AlSimhara
Tiettyihin tontteihin tarvitaan tuo koodi, esim. leirin muokkaukseen, hautojen muokkaukseen, jne. Kyllähän sen nyt tietää ettei normi tontteihin koodeja tarvita.
- r.h
voikojoku kertoo sen koodin millä saa muumio arkun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- AlSimhara
testingCheatsEnabled true/false Buydebug
Tämä siis avaa sen piilotetun valikon, jossa nuo arkut ovat. :-) - r.h
miten ranskaa tai kiinaa tai egyptii saa muokattua??????
- AlSimhara
Samalla tavoin kuin tavan naapurustoa. Ainoastaan lukittuihin tontteihin, esim. leiripaikka, tarvitaan koodi.
TestingCheatsEnabled True
EnableLotLocking True
Kun klikkaa tonttia ja se esittelylaatikko aukeaa, siitä pitäisi löytyä siljetun lukon kuva. Klikkaamalla sitä se muuttuu aukinaiseksi ja tontti on nyt muokattavissa.
Tontilla ollessa saattaa vielä joutua klikkaamaan maata (Shift klikkaus) ja valitsemaan joko "Osta tontille" tai "Rakenna tontille" vaihtoehdon. - TIIÄN AIKA MONTA TÄS
kaching 1 000 simoleonia
motherlode 50 000 simoleonia
disableSnappingToSlotsOnAlt on Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon
moveObjects on Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa
unlockOutfits on Näytä työ- ja palveluasut
resetSim Palauta simin tarpeet normaaleiksi
hideHeadlineEffects on Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta
testingCheatsenabled true Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä
constrainFloorElevation on Salli maaston muuttaminen
jokePlease Tulosta satunnainen vitsi
help Tulostaa suurimman osan koodeista
slowMotionViz Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain- tIIÄN VIELÄ 1
EnableLotLocking True
- PÖTKÖ
pitääkö BuyDebug laittaa testingcheatsenabled true koodin jälkeen, vai samaan pötköö?:)
- AlSimhara
Ensin testingCheatsEnabled Enter ja sitten erikseen buydebug Enter. :-)
- mietiskelijä(sims3)
Kuinka olis mahd. saada koodi ns. pois käytöstä? Mulla rupes lagaamaan koko peli ton koodin jälkeen :/
minä tiedän kuinka löytää muumion
- oeruhcfpqeiru
Onks joku sellanen koodi millä saa muinaiskolikkoja tai viisumipisteitä??
- oi
pelissä ei toimi muut koodit muuta kuin motherlode
- oi oi
toimii esim jokeplease
- Köyhät?
Mihin näuitä koodei voi kirjoittaa -.- onks teil ees pelii siel ei voi kirjottaa tietääkseni
- roy500
paina ctrl c
- Jassu
Kun ostin ne kaks sargofagia ni mite mun sim muuttuu muumioks ??
- karvis?
mihin koodit kirjotetaan
- Höhlä
Haloo mulla ei toimi se buydebug koodi!!!!
- simskoodaaja
Karvis, paina Ctrl Alt (vasemmapuoleine) C siitä tulee se koodivalikko.
- simskoodaaja
hups se oliki se Ctr ylänuoli vasemmalla C sori ;)
- Omru
HUOMATKAA! Sims 3 lisäosien mukana ei tule uusia koodeja! Täältä voitte katsoa lähes kaikki koodit: http://radosims.com/index.php?option=com_content&view=article&id=127&Itemid=18
- jjhvghvgv
tiedän yhden hyvän vinkin http://radosims.com/index.php?option=com_content&view=article&id=133&Itemid=27 ja valitse sieltä kohta: tutkaile ympäristöä.
- Dingokki
Mitse se muumioks muuttuminen ?
- VInkkejä:)
NO sitten kun sulla on ne 2 sargofagia, niin sims menee KIROTTUUN . Nyky siellää... jotain 3 yötä. Muuten, mikä oli se koodi jolla saa katolle parustukset? Ei se joka toteuttaa maaston muokkauksen mulla se ei toimi. Ne oli mulla lapussa ja fiksuna tyttönä onnistuin kodottamaan sen... BYÄÄÄ!
- tietoaa?
Miten sinne esim. ranskaan voi jäädä asuu... Onks siihe mtn koodei?
- Jekku pekku
Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)
- Siis en tie tai siis
Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)Siis en tie tai siis tiiän mutku en ny kerro (en haluu asuu siel en tie)tää on ärsyttävää kun muuuttaminen ei onnistu sit sisko aina huutaa ja mä en haluu ees muuttaa sinne :D kertoisin jos tietäisin.................kai ymmärrät sentään?????? haluutko niksei radosimssist saa :)
- Haluun tietää
Miten saa muutettuu simin Ranskaan, Kiinaan tai Egyptiin ilman viisumitasoi?
Tarkoitatko loma-asunnon ostoa ilman viisumipistetitä vai pysyvää muuttoa lomakohteeseen, niin että siitä tulee kotinaapurusto?
- Anonyymi
Onks sellaista sims 3 koodia maailman matkaajan lisäosasta. Että pystyisi laittaa patsaan laatan päälle suoraan jotta sitä ei tarvitsisi työntää tai vetää. Jos patsas jää jumiin eikä sitä saa enää siirrettyä laatan luo niin olen sotkenut patsaan paikan kokonaan siinä menee hermo. Toivottavasti on koodi siihen että saan patsaan suoraan kiinnitys laattaan.
- Anonyymi
Ei mitään sainkin sen patsaan lattia laattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569