eI,SYÖ EI
Ei hUOLI KATTI
3
361
Vastaukset
- catteeni
äläkä anna sille mitään muuta pariin viikkoon. Sitten kelpaa ihan varmasti, jonsei jo parin päivän päästä !
- huoh...
Kissalle jo parin päivän "paasto" on vaarallinen ... jos ei syö niin ei syö ...jos välttämättä täytyy saada kissa syömään jotain tiettyä niin kokeile mieluummin sotkea sitä sellaiseen ruokaan jota syö jne .
- eläintenvaltakunta
huoh... kirjoitti:
Kissalle jo parin päivän "paasto" on vaarallinen ... jos ei syö niin ei syö ...jos välttämättä täytyy saada kissa syömään jotain tiettyä niin kokeile mieluummin sotkea sitä sellaiseen ruokaan jota syö jne .
No jos ei kissa syö pariin viikkoon, niin kyllä on jo huonosti asiat kissalla.....tätä nyt ei aloittaja varmaan tarkottanut edes, mutta tälläisia vastauksia ite olen saanut, jos olen jotain kyselly. No, meillä kissat syövät Friskies raksuja, niissä on eri makuvaihtoehtoja, mutta osa syö kaikista mieluimmin tavallista kotiruokaa ( mulla on 4 kissaa) ja koiraki, joka siis ei syö kissanruokaa, vaan kotiruokaa ja omia raksujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593328- 1511728
- 1301467
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1251377- 931349
- 1111204
- 761021
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71009Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.307989- 45803