Elikkäs nyt on pari viikkoa ollut youtube toimimatta, kun yritän avata jotain videota niin ruudun vasemmassa alareunassa lukee, että "siirretään dataa osoitteesta s.ytimg.com" ja tuohon se sitten jääkin. Olen poistanut ja asentanut flahplayerin uudestaan monia kertoja ilman mitään hyötyä. Ja olen kokeillut muillakin selaimilla, mutta sama ongelma on niissäkin. Yritin löytää netisä apua tähän ongelmaan, monilla palstoilla kehotettiin lisäämästä hosts-tiedostoon rivejä kuten esim. 74.125.162.164 s.ytimg.com ja
74.125.162.164 static.cache.l.google.com, mutta eipä ollut tuostakaan apua. Soneran netti on siis käytössä ja Norton 2010 on virustorjuntana jonka olen kokeillut ottaa pois käytöstä, mutta vika ei ollut siinäkään. Alkaa tuntua että olen jo kokeillut kaikkea mahdollista, mutta jos joku sattuisi tietämään vielä jonkun keinon millä voisi tuon ongelman ratkaista niin olisin tosi kiitollinen.
beYoutu ei toimi. Help!
_pexi_
0
466
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1133666
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe733382- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364