HYVIÄ AIRSOFT ASEITA? KERTOKAA JA SUOSITELKAA ASEITA!

progamer092

Eli oisin hyvää asetta hakemassa. Nykynen ase on maruin p90 tr ja ainoa mikä on uutta aseessa, on akku. Hyvin on palvellut ja monia on suolattu. nyt 2 vuoden jälkeen alkaa sitten vähän kyllästyttää tämä ase ja tehot hiipua. Joten olisin sitten uutta hommaamassa. Ja ehdotuksia ottaisin vastaan sillä aseita on niin sanotusti liikaa. :D

19

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasij

      Cyman ak47 0.28

    • tietäjä4234

      G&P:n M4 ja -16 sarja, sekä Minimi-sarja
      Systeman Ämneloset
      Real Sword Dragunov
      Ja onhan niitä vielä muitakin hyviä...?

      • progamer092

        miten olisi milgearilta joku g36-sarjaa? ja Real Sword Dragunow on liian kallis kukkarolleni :D tarkennettuna hakisin m4, g36, tai joku tälläinen koska ak:ssa en tykkää sen tähtäystyylistä. mp5 käy hyvin. mutta en ole enää aloittelija,joten hakisin jotain kunnon kanuunaa mutta kun milgearissa ja muovisotilaassa alkaa olee kaikki vähissä =/


      • NÖNÖ
        progamer092 kirjoitti:

        miten olisi milgearilta joku g36-sarjaa? ja Real Sword Dragunow on liian kallis kukkarolleni :D tarkennettuna hakisin m4, g36, tai joku tälläinen koska ak:ssa en tykkää sen tähtäystyylistä. mp5 käy hyvin. mutta en ole enää aloittelija,joten hakisin jotain kunnon kanuunaa mutta kun milgearissa ja muovisotilaassa alkaa olee kaikki vähissä =/

        mp5 ei ole aloittelioille ja itse kyllä hommaisisin mutta kun on m4 lippaita ja liivit m4 lippaille niin käytän m4:sta :)
        itselläni on JG m4 s-system ja siihen hilavitkuttimia päälle.

        jos tykkäät käyttää asetta jota muilla ei ole niin army L85 (R85) olis tosi hyvä
        -bulbup
        -m4 tyyliset lippaat
        -tehokas
        -tarkka
        -tyylikäs ;)
        -blow back
        -saa mahtumaan large akun
        lähi aikoina julkaistaan ris kiskot kyseiseen aseeseen joten hupi kaksinkertaistuu :)

        army L85 löytyy muovisotilaasta ja milgearista


      • Rapido69
        progamer092 kirjoitti:

        miten olisi milgearilta joku g36-sarjaa? ja Real Sword Dragunow on liian kallis kukkarolleni :D tarkennettuna hakisin m4, g36, tai joku tälläinen koska ak:ssa en tykkää sen tähtäystyylistä. mp5 käy hyvin. mutta en ole enää aloittelija,joten hakisin jotain kunnon kanuunaa mutta kun milgearissa ja muovisotilaassa alkaa olee kaikki vähissä =/

        Hyviä perusvehkeitä. EI paljon moitteen sijaa ole itsellä tullut eteen. Jing Gongin gekkoa näyttää vielä löytyvän jonkin verran järkihinnalla Suomestakin. Aika monesta paikasta niin maailmalta kuin kotosuomestakin on loppunut.


      • tietäjä4234
        Rapido69 kirjoitti:

        Hyviä perusvehkeitä. EI paljon moitteen sijaa ole itsellä tullut eteen. Jing Gongin gekkoa näyttää vielä löytyvän jonkin verran järkihinnalla Suomestakin. Aika monesta paikasta niin maailmalta kuin kotosuomestakin on loppunut.

        Kyllä G&G GR16 A3 (M16) myös ihan asialliselta vaikuttaa. Siis tämähän vain, jos kaipaa kunnon rynnäkkökivääriä.
        On kokemusta kyseisestä aseesta ja myös Softaaja suosittelee.


      • ._.
        tietäjä4234 kirjoitti:

        Kyllä G&G GR16 A3 (M16) myös ihan asialliselta vaikuttaa. Siis tämähän vain, jos kaipaa kunnon rynnäkkökivääriä.
        On kokemusta kyseisestä aseesta ja myös Softaaja suosittelee.

        Osta joku G&P:n M4/M16 sarjalainen :D Hyviksi havaittu


      • VINK VINK
        ._. kirjoitti:

        Osta joku G&P:n M4/M16 sarjalainen :D Hyviksi havaittu

        mulla on toi WELL MB03 ja on toiminu loistavasti. ase on tarkkuuskivääri eli jos sniputtaminen kiinnostaa niin suosittelen tätä asetta. itse olen ollut monessa noin 15 hengen pelissä (kaveri porukka, joten sen takia ei hirveästi pelaajia) ja olen pärjännyt todella hyvin. jos olet aloittelija, ase ei välttämättä sovi sinulle. mutta jos olet vähnkin kokeneempi ja tykkäät tarkkaa-ammunnasta, nii tämä ase kannattaa ostaa!! TODELLA TARKKA 0,25 G KUULILLA!!


      • Anonyymi
        NÖNÖ kirjoitti:

        mp5 ei ole aloittelioille ja itse kyllä hommaisisin mutta kun on m4 lippaita ja liivit m4 lippaille niin käytän m4:sta :)
        itselläni on JG m4 s-system ja siihen hilavitkuttimia päälle.

        jos tykkäät käyttää asetta jota muilla ei ole niin army L85 (R85) olis tosi hyvä
        -bulbup
        -m4 tyyliset lippaat
        -tehokas
        -tarkka
        -tyylikäs ;)
        -blow back
        -saa mahtumaan large akun
        lähi aikoina julkaistaan ris kiskot kyseiseen aseeseen joten hupi kaksinkertaistuu :)

        army L85 löytyy muovisotilaasta ja milgearista

        Nyt löytyy airsoftnetistä


    • The_Mukala

      Cyma mp5 kokometalli. On luotettava, ei hajoa ja halpa. Löytyy proairsoftista ja jos oikein halvalla halua tilaa kiinasta.

    • normi softaaja

      MARUIN AK-47

      itse ostin vähän käytettynä ja en olenut katunut ostostani päivääkään

      • pijs

        mikä on hyvä ase alotelijalle (sähkö) hinta 100-200


    • jarvinenmarko
      • Cullin

        Ei todellakaan lennä 60 metriä, pikemminkin 20 metriä. Ja lähtönopeus pyörii 50 - 60 ms kohdilla.


      • Anonyymi

        :D.


    • oskari212

      bell m700 remington

      -tarkuus kivääri

      -140/ms

      -tarkka

      -kaasulla toimiva

      -ei hajoa

      • Korpraali Mike

        Vain yli tonnin ..


    • Korpraali Mike

      Proairsoftista saa hintaan 298 e
      Akut ja muut tulee tarjouksen mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe