Pinnaväli 20 mm

Valapuri

Onko häkin pinnaväli liian iso hamsterille, tuleeko se siitä läpi? Paljonko sen pitäisi olla max että hamsteri ei pääsisi karkaamaan. Tarkoitan tavallista hamsua en kääpiö.

Kiitos.

5

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtos

      Pinnaväli syrkillä max.1cm, kääppäreillehän ei edes suositella häkkiä.

    • muumi___

      2cm on liian iso väli. Syyrianhamsteri pääsee tuosta karkuunkin vielä, kyllähän ne kalteritkin vähän taipuu, ja vaikkei läpi pääsisi voi jäädä kohtalokkaasti jumiin ja satuttaa itsensä.
      1cm pinnaväli on sopiva syyrialaiselle.

      • ounou******

        kääpiöillä 7 mm ja kultahamsuilla 1cm. Ja kyllä kääpiöitä voi varsin hyvin pitää pinnoitetussa häkissä. Jos hamsteri järsii kovasti häkin kaltereita, voi terraario olla parempi vaihtoehto. Terraariossa myös kuivikkeet pysyvät paremmin. Mm. tämä häkki asia on niin eläinkohtainen. Ei ole mitään tiettyä kaavaa että talvikot dunassa, kultahamsut häkeissä.. Jos ollaan kerran luettu joku jonkun kirjoittama fakta tai kirja niin sitä luetaan kuin raamattua. voi voi...


      • muumi___
        ounou****** kirjoitti:

        kääpiöillä 7 mm ja kultahamsuilla 1cm. Ja kyllä kääpiöitä voi varsin hyvin pitää pinnoitetussa häkissä. Jos hamsteri järsii kovasti häkin kaltereita, voi terraario olla parempi vaihtoehto. Terraariossa myös kuivikkeet pysyvät paremmin. Mm. tämä häkki asia on niin eläinkohtainen. Ei ole mitään tiettyä kaavaa että talvikot dunassa, kultahamsut häkeissä.. Jos ollaan kerran luettu joku jonkun kirjoittama fakta tai kirja niin sitä luetaan kuin raamattua. voi voi...

        suurimmassa osaa kirjoistahan suositellaan, että kääppärillekin häkki.. omien kokemuksien pohjalta ainakin minä sanon.. ja kokemuksia kääppäreistä (talvikot ja robot) on 8 vuoden ajalta. kääppäri pääsee 7mm pakoon, roborovski ainakin.. ja aina mukavampi kun tietää että pienenpieni kääppäri on kunnolla turvassa ja saa olla pohjalaatikossa jossa on kylliksi puruja. lemmikin turvallisuudella ei kannata leikkiä vaan minimoida ne riskit ainakin asumuksen valinnassa!


    • Mintzuk

      Tostahan tulee jo (naaras)rotatkin läpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe